verbandtrommel
- kenneth.BMW
verbandtrommel
hallo,
heeft er iemand hier een verbandkoffer in zijn bmw e39. ik heb er zojuist 1 besteld maar zie geen bevestiging plek onder de stoel zitten, kan iemand me hier bij helpen.
heeft er iemand hier een verbandkoffer in zijn bmw e39. ik heb er zojuist 1 besteld maar zie geen bevestiging plek onder de stoel zitten, kan iemand me hier bij helpen.
Echt rijplezier begint hier.
Re: verbandtrommel
Ik heb een verbandtrommel onder de bijrijdersstoel in mijn E39. Dat zit op onderstaande wijze:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ront_seat/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al gezien. Ben nu niet in de gelegenheid om in mijn auto te kijken maar ik denk dat je part 3 misschien mist?
En misschien ten overvloede maar hij kan alleen onder de bijrijdersstoel.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ront_seat/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al gezien. Ben nu niet in de gelegenheid om in mijn auto te kijken maar ik denk dat je part 3 misschien mist?
En misschien ten overvloede maar hij kan alleen onder de bijrijdersstoel.
- kenneth.BMW
vladi, ik heb part 3 erook bij, alleen ik had gehoord een soort van bevestiging onder mijn leer van de stoel dat ik daar 2 gaatjes in moest maken,
inprincipe zit er onder het leer ook echt 2 gaatjes in de vorm van een T, maar ik kan hier nooit part 3 opklikken kwa ruimte.
als je zou kunnen kijken graag.
ik heb zelf comfortstoelen electrisch bediend, msschien dat dat uitmaakt.
mvg kenneth.
inprincipe zit er onder het leer ook echt 2 gaatjes in de vorm van een T, maar ik kan hier nooit part 3 opklikken kwa ruimte.
als je zou kunnen kijken graag.
ik heb zelf comfortstoelen electrisch bediend, msschien dat dat uitmaakt.
mvg kenneth.
Kenneth, sorry beetje late reactie.. Ik zal vanmiddag mijn verbandtrommel van zijn plek halen en kijken hoe het bij mij vast zit.
Ik heb overigens geen leder en elektrisch bediende stoelen.
Ik heb overigens geen leder en elektrisch bediende stoelen.
Bij mij zit part 3 idd door de bekleding op het frame van de stoel geschroefd. Ik weet niet of dat ook gaatjes zijn in de vorm van een T waar ze in geschroefd zitten.
Ik heb part 3 niet los geschroefd. Als die T gaten preciues op de plek zitten van de gaten van part 3 lijkt het mij dat ze daar vast geschroefd kunnen worden.
Ik zou gewoon even je stoel los en eruit halen zodat je alle ruimte hebt om te kijken.
Hier iig een foto van part 3 op mijn stoel.
http://imageshack.us/photo/my-images/196/imag0565c.jpg/
Ik heb part 3 niet los geschroefd. Als die T gaten preciues op de plek zitten van de gaten van part 3 lijkt het mij dat ze daar vast geschroefd kunnen worden.
Ik zou gewoon even je stoel los en eruit halen zodat je alle ruimte hebt om te kijken.
Hier iig een foto van part 3 op mijn stoel.
http://imageshack.us/photo/my-images/196/imag0565c.jpg/
- kenneth.BMW
oke vladi bedankt voor de moeite, ik ga vanmiddag ff bekijken, je hoort wel of het gelukt is.
- kenneth.BMW
vladi,
ik heb precies dezelfde part3, maar bij mij zit die bevestiging aan de stoel wat gebogen, en als ik jou bevestiging zie lijkt die recht te zitten, het deel waar part 3 aanvast zit? of zit deze ook rechtgebogen?
ik heb precies dezelfde part3, maar bij mij zit die bevestiging aan de stoel wat gebogen, en als ik jou bevestiging zie lijkt die recht te zitten, het deel waar part 3 aanvast zit? of zit deze ook rechtgebogen?
Sorry Kenneth, ik was er ff uit...
Bij mij zit het recht. Dat wil zeggen het onderdeel is precies haaks gebogen en zit zo tegen de stoel aan.
De onderkant van de stoel loopt een beetje schuin naar binnen maar de beugel zit er recht/haaks op.
Als dat is wat je bedoeld..?
Bij mij zit het recht. Dat wil zeggen het onderdeel is precies haaks gebogen en zit zo tegen de stoel aan.
De onderkant van de stoel loopt een beetje schuin naar binnen maar de beugel zit er recht/haaks op.
Als dat is wat je bedoeld..?