Angel Eyes en leaving home

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
edtje25

Angel Eyes en leaving home

Bericht door edtje25 » 07 sep 2011, 18:12

Hallo allemaal,

Ik ben sinds afgelopen vrijdag eigenaar van een BMW 5 ( E60). Ben altijd audi-rijden geweest, maar nu met een goed gevoel overgestapt naar BMW.

Na zoeken en veel lezen op dit forum, heb ik nog steeds 3 vragen, waar ik niet uitkom of het antwoordt niet kan vinden.

Ik wil jullie alvast bedanken voor de antwoorden en hoop een regelmatige ' poster' te gaan worden. :duim:

Hieronder mijn vragen:
1.
In mijn E60 zitten geen originele Xenon. Kan ik mijn ' orange' Angel Eyes vangen door witte AY leds? Zo ja, waar kan ik deze kopen en is het installeren te doen of zijn er monteurs in mensen van dit forum, die dit ( uiteraard tegen betaling) voor zouden kunnen doen. Ook wil ik Xenon en led stadsverlichting en mistverlichting in laten bouwen.

2.
Ik heb de functie van 'coming home' en het grootlicht op dit forum gelezen en geprobeerd en idd deze functie doet het. ( al vind ik de handeling te gek voor woorden dat je dit handmatig moet doen) Maar is er ook een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat de lichten aangaan als ik naar mijn auto toe loop en mijn portieren via de afstandsbediening open? In mijn Idrive kan ik deze functie niet vinden.

3.
Als ik een dvdtje met mp3 in mijn cdspeler stop. dan wil de bmw dit niet lezen. Als ik daarintegen een cd met mp3 in de cd speler stop, dan is dat geen probleem. Klopt het dus, dat dvds niet gelezen kunnen worden? of moet ik ze anders branden?

Alvast bedankt!
o ja, hieronder een foto van de nieuwste telg van dit forum.
Gr
E.

Afbeelding

suyker

Re: Angel Eyes en leaving home

Bericht door suyker » 07 sep 2011, 19:39

het is tenslotte een cd speler en geen dvd dus dat kan kloppen.

De coming home verlichting kan niet met afstandbediening

Angel eyes kanje idd vervangen. Ben ik niet zo in thuis.

Succes ermee ;)
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles

Dark knight edition
Afbeelding

BMW_Lover
Contacteer:

Bericht door BMW_Lover » 07 sep 2011, 22:09

1. Dat kan inderdaad. Alleen de Eye Brows kun je niet vervangen
2. Ook dit kan maar moet geprogrammeerd worden. Heb ik bij mijn eigen auto geprogrammeerd waardoor de optie nu ook te vinden is in de iDrive.
Zie voor meer programmeer zaken mijn DUMMIES post.
3. Klopt. Ook al stop de de CD met MP3's in de je DVD speler dan zal dat ook niet werken. De DVD speler kan nou eenmaal niet met MP3's omgaan maar de CD speler wel.

En welkom hier.
Light travels faster than sound...
which is why most people appear brilliant until you hear them.

Afbeelding

Björn

Bericht door Björn » 07 sep 2011, 22:13

Gefeliciteerd met je aanwinst en welkom! Lijkt wel of ik naar m'n eigen auto zit te kijken,maar dan zoals hij 3 maanden geleden was. ondertussen heb ik velgen vervangen en raamlijsten zwart gespoten. Heb jij er nog plannen mee?

Je vragen:
1) is lastig geloof ik, witte ay leds zijn niet zo fel, dus overdag niet goed te zien
2) Volgens mij niet via de idrive, misschien valt 't te programmeren via de dealer
3)gewoon op cd's houden

Wat voor type is 't eigenlijk?

edtje25

Bericht door edtje25 » 08 sep 2011, 10:52

Dank jullie wel voor jullie reacties!

Ik heb nog wat antwoorden en verdere vragen:

@suyker, het gekke is dat de cd speler van mijn vrouw wel gebrande MP3 DVD's leest. ( die heeft een E93) wellicht is dat het verschil. Maakt eigenlijk niet uit, nu moet ik meer CDtje branden ipv 1 DVD.

@BMW_lover, kan dat met je set die er verkocht wordt deze AY vervangen? en heb je hier ervaring mee. http://www.hlautomotive.com/?act=sp&mod ... code=HL196
Werkt de leaving home nadat je hem gerprogrameerd hebt?

@Bjorn
Ik heb er inderdaad plannen mee,zowiezo nieuwe 19 inc velgen en ik ben er nog niet uit mbt de raamlijsten. Zou jij een foto kunnen mailen?

Dank allemaal!

Gr
Edwin

suyker

Bericht door suyker » 08 sep 2011, 11:03

Mmmm. Miscchien een software ding dan. Ik ga eens proberen of dvd bij mij wel doet. Eigenlijk nooit geprobeerd.
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles

Dark knight edition
Afbeelding

BMW_Lover
Contacteer:

Bericht door BMW_Lover » 08 sep 2011, 23:06

@edtje, ja die ay lampjes heb/ had ik ook maar zijn niet de sterkste...... Inmiddels al weer 2 door originele bmw lampjes vervangen.
Ja leaving home werkt bij mij. Als ik met de sleutel de deuren open dan gaan ook verschillende lampen die ik geprogrammeerd heb hard of soft aan, erg handig als het donker is.

Afbeelding

Björn

Bericht door Björn » 08 sep 2011, 23:26

Je kan het beste ff gluren in m'n showroom, dan zie je ook hoe die was toen ik 'm kocht. Hier de link naar de pagina met de foto's van het spuiten: shadowaction
Fotokwaliteit is niet veel alleen.

Wat voor type zei je nou dat 't was 8)

BMW_Lover
Contacteer:

Bericht door BMW_Lover » 09 sep 2011, 17:22

Ja ik vindt zo'n zwarte gril op zo'n hele zwarte auto wel erg gaaf, twijfel twijfel....

Afbeelding

edtje25

Bericht door edtje25 » 10 sep 2011, 09:26

@ Bjorn : wow.. je hebt er een hele mooie bak van gemaakt! vooral die velgen staan je goed! Ik heb er nu 17 inch onder met realatief nieuwe michelin banden. Ik Op mijn audi had ik 19 inch, maar dat vind ik zelf te groot ( sorry heren,mijn smaak) dus ik ga ook voor de 18 inch. Ik heb helaas geen krachtmonster zoals jij die hebt, maar een ' bescheiden' 520i :)

@ BMW lover, ik ben nog aan t twijfelen, totaal zwarte grill of een chromen grill.
Ik zag in een andere post, dat je in de zelfde Metropool als ik woon.
Mischien mag ik een keer een beroep op je doen ivm de leaving home optie :whistle:

Björn

Bericht door Björn » 10 sep 2011, 10:01

Thanks Edjte, ben zelf ook happy met de velgen en het spuitwerk. Het blijft uiteraard persoonlijke smaak, maar ik zou voor de zwarte grill gaan.

Misschien kun je trouwens ook een showroom post aanmaken, met wat meer (interieur)foto's, vervolgens kun je daarin ook al je mod updates kwijt. just a tip.

Benieuwd naar de resultaten :duim:

NanuXL

Bericht door NanuXL » 15 okt 2011, 16:12

Hallo allemaal,

ik ben ook nieuw op deze forum. Ik heb een 525d E61 uit 2005. Heb hem nu een jaartje in bezit en wil ook zeker het een en ander aan gaan doen.
Ik wil beginnen met de lampen, want ik heb dus koplampen ZONDER xenon en twee insteeklampjes voor de angel eyes, de zogehete pre lci model.
Na de lampen voor en achter, komt de M-pakket en dan uiteraard wielen om het even af te maken.
Misschien nog de achterramen tinten, maar dat weet ik nog niet zeker, eerst even kijken hoe die eruit ziet met m-pakket. Mijn auto is trouwens titanium silber, met chromen raamlijsten en panorama dak.

Maar even terug naar de angel eyes. Ik heb nu so'n setje aangeschaft van Pilot. De T10-W5W met een led weerstand (warning canceller). Nu werd mij in de winkel verteld dat ik de weerstand op de plus en de min van de koplamp unit moet aansluiten. Maar laat nou net de kleuren van de koplamp kabel allerlei andere kleuren hebben dan zwart en rood. Ik meen dat de bruine kabel + is, maar daar kan ik me in vergissen.
Weet iemand hier welke kabels ik moet hebben om de weerstanden te monteren?

De ledjes geven verder wel goed licht volgens mij, maar dat ga ik straks met de schemering nog eens bekijken. Ik zal binnen kort even wat foto's plaatsen.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Gr NanuXL

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Styling”