Ik ben sinds afgelopen vrijdag eigenaar van een BMW 5 ( E60). Ben altijd audi-rijden geweest, maar nu met een goed gevoel overgestapt naar BMW.
Na zoeken en veel lezen op dit forum, heb ik nog steeds 3 vragen, waar ik niet uitkom of het antwoordt niet kan vinden.
Ik wil jullie alvast bedanken voor de antwoorden en hoop een regelmatige ' poster' te gaan worden.
Hieronder mijn vragen:
1.
In mijn E60 zitten geen originele Xenon. Kan ik mijn ' orange' Angel Eyes vangen door witte AY leds? Zo ja, waar kan ik deze kopen en is het installeren te doen of zijn er monteurs in mensen van dit forum, die dit ( uiteraard tegen betaling) voor zouden kunnen doen. Ook wil ik Xenon en led stadsverlichting en mistverlichting in laten bouwen.
2.
Ik heb de functie van 'coming home' en het grootlicht op dit forum gelezen en geprobeerd en idd deze functie doet het. ( al vind ik de handeling te gek voor woorden dat je dit handmatig moet doen) Maar is er ook een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat de lichten aangaan als ik naar mijn auto toe loop en mijn portieren via de afstandsbediening open? In mijn Idrive kan ik deze functie niet vinden.
3.
Als ik een dvdtje met mp3 in mijn cdspeler stop. dan wil de bmw dit niet lezen. Als ik daarintegen een cd met mp3 in de cd speler stop, dan is dat geen probleem. Klopt het dus, dat dvds niet gelezen kunnen worden? of moet ik ze anders branden?
Alvast bedankt!
o ja, hieronder een foto van de nieuwste telg van dit forum.
Gr
E.