318IS m-style! Verkocht..:( Pag. 47
Re: 318IS m-style! ik zeg geel! @ pag.24
Ben echt benieuwd hoe dat allemaal gaat staan onder en aan je wagen. Zeker in combinatie met die velgen, zal het een apart resultaat geven die niet dagelijks te zien valt.
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
ja het zal zeker apart worden,maar dat is ook het doel ervan
bedankt trouwens allebei
bedankt trouwens allebei
///M-power
purple yellow purple yellow, you know what is iss!
ziet dr nice uit man! benieuwd hoe het staat!
ziet dr nice uit man! benieuwd hoe het staat!
>>>>Showroom E36's<<<<
Dit is gaaaaaaff!
Heb er zelf ook gele lampjes inzitten, moet alleen nog een keer de lenzen met folie inpakken ofzo..
Heb er zelf ook gele lampjes inzitten, moet alleen nog een keer de lenzen met folie inpakken ofzo..
330d
-
AtlasTelamon
Nice man. Nu nog jacht op die mistlampen. Ik hou mn ogen open.
- E36 M-Style
thank you thank you!
@hitz: dit is wel orgineel geel,dus niet met folie gedaan haha
@atlas: ja inderdaad,bedankt voor de hulp
@hitz: dit is wel orgineel geel,dus niet met folie gedaan haha
@atlas: ja inderdaad,bedankt voor de hulp
///M-power
Ik hou dr niet zo van... 
- E36 M-Style
@john: dat kan,smaken verschillen zeggen we altijd
Er zullen nog meer mensen zijn,maar hier zeg ik ook hetzelfde tegen haha
Maargoed ik zou vandaag dus een paar dingen doen aan de auto: schroefset,lampen en allerhande kleine dingen.
Hier is dus weer niks van gekomen,wegens andere verplichtingen wat ik nog moest doen...
Als het meezit zou dit morgen gaan maar dat weet ik ook nog niet zeker
Maar daarnaast heb ik vandaag gebeld naar pucpolish om te informeren hoe ver me velgen waren,de velgen waren ver klaar alleen waren de naafdeksels nog niet binnen dus tegen eind volgende week zouden ze klaar zijn.dan haal ik ze meteen op,ik ga overigens deze week kijken voor een set banden en dan worden meteen de banden erop gelegd zodra ze hier zijn
Net heb ik nog even snel geprobeerd toen ik terug thuis was om de lampen te verwisselen maar ik krijg ze er niet zo uitgeschoven omdat de binnenste rand van de koplamp tegen de nierhouder komt ,dus dan kom ik dit allemaal weer aan het demonteren
ik dacht namelijk dat je deze zo naar buiten eruit kon schuiven maar het wilde alweer niet mee zitten.
Misschien dus morgen een betere update

Er zullen nog meer mensen zijn,maar hier zeg ik ook hetzelfde tegen haha
Maargoed ik zou vandaag dus een paar dingen doen aan de auto: schroefset,lampen en allerhande kleine dingen.
Hier is dus weer niks van gekomen,wegens andere verplichtingen wat ik nog moest doen...
Als het meezit zou dit morgen gaan maar dat weet ik ook nog niet zeker
Maar daarnaast heb ik vandaag gebeld naar pucpolish om te informeren hoe ver me velgen waren,de velgen waren ver klaar alleen waren de naafdeksels nog niet binnen dus tegen eind volgende week zouden ze klaar zijn.dan haal ik ze meteen op,ik ga overigens deze week kijken voor een set banden en dan worden meteen de banden erop gelegd zodra ze hier zijn
Net heb ik nog even snel geprobeerd toen ik terug thuis was om de lampen te verwisselen maar ik krijg ze er niet zo uitgeschoven omdat de binnenste rand van de koplamp tegen de nierhouder komt ,dus dan kom ik dit allemaal weer aan het demonteren
ik dacht namelijk dat je deze zo naar buiten eruit kon schuiven maar het wilde alweer niet mee zitten.
Misschien dus morgen een betere update
///M-power
Ik ook niet, vind dat een E36 (die best modern oogt voor z'n leeftijd) er ouder door lijkt.johnsdale schreef:Ik hou dr niet zo van...
+ het doet me denken aan franse auto's, en franse auto's..
Wat wel een mooie update is/wordt zijn die wielen,
-
Cliff
Re: 318IS m-style! ik zeg geen tijd.. @ pag.24
Om de lampen te demonteren hoef je toch niet het grilleframe eruit te halen...althans, bij mijn vorige E36 hoefde dat niet.
http://link.marktplaats.nl/484633404" onclick="window.open(this.href);return false;
-
AtlasTelamon
Of een mailtje met een leuk bod voor alleen de mistlampen.
Mijn ervaring is dat je de lampen een beetje moet kantelen (met de achterzijde naar beneden), dan kun je ze er zo in plaatsen.
- E36 M-Style
franse auto`s zijn ook helemaal niet mijn ding.
maar ik heb dan misschien wel `franse`lampen maar rij nog steeds met het bmw logo op de motorkap
Ik dacht namelijk ook dat je de lampen zo zou moeten kunnen demonteren maar ik kan nergens heen en met het eruit schuiven raakt die de nierhouder.
Morgen nog eens naar kijken dan
.
Overigens de marktplaats advertentie bestaat niet meer dus daar heb ik niks meer aan haha.
maar ik heb dan misschien wel `franse`lampen maar rij nog steeds met het bmw logo op de motorkap
Ik dacht namelijk ook dat je de lampen zo zou moeten kunnen demonteren maar ik kan nergens heen en met het eruit schuiven raakt die de nierhouder.
Morgen nog eens naar kijken dan
Overigens de marktplaats advertentie bestaat niet meer dus daar heb ik niks meer aan haha.
///M-power