Koplamp bmw e36 met xenon.
- michaelvdd
Koplamp bmw e36 met xenon.
Goedenavond mensen ik had een vraagje,
Ik ben Michael 18jaar en leer voor automonteur, heb sinds een week mijn eerste auto aangeschaft een bmw 320i sedan, hij is nog helemaal orgineel en van de eerste eigenaar gekocht.
Ik wou er graag xenon in hebben, maar ik weet dat je daar eigelijk ook andere koplampen voor moet hebben met een zogenaamde bolle lens speciaal voor xenon, en dat heb ik dus niet! ik weet ook dat ik in mijn orginele koplampen xenon kan in bouwen maar dat het dan er niet mooi uit ziet (mijn mening).
Dus wie kan hier mij bij helpen, of weet waar ik die koplampen kan krijgen of wie heeft ze voor mij liggen?
Alvast bedankt, groeten
Michael
Ik ben Michael 18jaar en leer voor automonteur, heb sinds een week mijn eerste auto aangeschaft een bmw 320i sedan, hij is nog helemaal orgineel en van de eerste eigenaar gekocht.
Ik wou er graag xenon in hebben, maar ik weet dat je daar eigelijk ook andere koplampen voor moet hebben met een zogenaamde bolle lens speciaal voor xenon, en dat heb ik dus niet! ik weet ook dat ik in mijn orginele koplampen xenon kan in bouwen maar dat het dan er niet mooi uit ziet (mijn mening).
Dus wie kan hier mij bij helpen, of weet waar ik die koplampen kan krijgen of wie heeft ze voor mij liggen?
Alvast bedankt, groeten
Michael
- michaelvdd
Re: Koplamp bmw e36 met xenon.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? alvast bedankt. 

- Denniz0229
ik heb ze zelf in OEM units geplaatst H1 en zijn naar mijn mening gewoon goed afgesteld.
het kost even wat tijd, maar spaart je ook meteen weer een hoop geld uit.
het kost even wat tijd, maar spaart je ook meteen weer een hoop geld uit.
Ik heb ook xenon in de originele koplampen met lens. Perfect lichtbeeld
Zijn volgens mij deze?
http://www.winparts.nl/28/verlichting/k ... act--h1-h1" onclick="window.open(this.href);return false;

Zijn volgens mij deze?
http://www.winparts.nl/28/verlichting/k ... act--h1-h1" onclick="window.open(this.href);return false;
Verkocht: BMW E36 318i sedan.
Rijdt op dit moment een Seat Cordoba Cupra 1.8 20VT
Rijdt op dit moment een Seat Cordoba Cupra 1.8 20VT
Je kan het gewoon in de H1 units (met katteoog) zetten ..laten afstellen en klaar. Heb het zelf ook gehad en dat zag er goed uit en tegenliggers hadden geen last zover ik weet. Idd in de H7 (geloof ik) ziet t er niet uit