![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Ik ben geen monteur ofzo, weet alleen dat dit bij mij is vervangen, dus hier mijn bijdrage
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
![Fu*k you :fu:](./images/smilies/fuckyou.gif)
Ook al ben je geen monteur, zou heel goed kunnen wat jij zegtjporter schreef:Kan het niet de krukas positiesensor zijn? Ik had namelijk zoiets dergelijks in mijn 330i... zijn de uitlaat nokkenassensor en de krukaspositiesensor vervangen, probleem nog niet weer gehadIn de krukassensor zat een scheurtje in.
Ik ben geen monteur ofzo, weet alleen dat dit bij mij is vervangen, dus hier mijn bijdrage![]()
Bron:http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl ... 04&lang=NL- Krukassensor
De krukassensor registreert de positie van de krukas m.b.v. een op de krukas bevestigde impulstandkrans. De krukassensor is nodig voor de volledig sequentiële inspuiting (inspuiting voor elke cilinder afzonderlijk, optimaal t.o.v. het ontstekingstijdstip).
First, with the key removed, sit in the driver's seat and insert the key.
Turn the key to position "2". Position "2" is one position before the car engages and starts.
Wait 10 seconds and then turn the key back to position "0", which is the initial position.
Once again wait 10 seconds and then start the car up.
You should now have your throttle response reset and your driving pattern from this point on
will dictate how your throttle response adapts..