Wel of niet...
Wel of niet...
Ik heb sinds kort een Iphone 4, deze ziet mijn E60 b.j. 2004 met navi prof helemaal niet ! Mijn vorige telefoon een SGS, zag hem wel maar kon ook niet verbinden, dit is toch raar... Bluetooth is toch bluetooth ? Ik heb ook een bl.tooth orginele phone in de armsteun zitten.. Op zich is het allemaal nu nog niet zo erg, heb nu een duo simkaart, maar vanaf 10-10-11 een nieuwe provider, en dus geen duo sim meer... Help 

Life the life, drive a BMW F11
Re: Wel of niet...
hm doe oude bluetooth kan maar met een heel beperkt aantal telefoons communiceren. Je kunt een nieuwe kopen maar dat kost een paar pegels. Ik heb het opgelost met een simpele parrot. Niet het allermooiste maar werkt als een tiet en een goedkope oplossing ook nog.
Volgens mij heb je de "verkeerde" bluetooth module (net als ik...), deze werkt alleen met het toestel in de middenconsole.
Dus niet met andere mobieltjes...
Je kunt ook een andere module kopen maar zijn best moeilijk te vinden.
Dus niet met andere mobieltjes...
Je kunt ook een andere module kopen maar zijn best moeilijk te vinden.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- Wilfred Kries
Hoi,
Gewoon een sim kaartje bestellen en dan heeft je auto een apart nummer. Heb ik ook gedaan.
Gewoon een sim kaartje bestellen en dan heeft je auto een apart nummer. Heb ik ook gedaan.
Je kunt toch gewoon bij je nieuwe provider ook een Duo sim aanvragen?
- E39 530D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
Bij mijn vorige e61 uit 2004 had ik dezelfde BMW bluetooth telefoon. Dit betekent inderdaad dat je daarop geen andere BT telefoon op kunt aansluiten.
Er zijn twee opties:
- de bluetooth module vervangen (te koop op bijv ebay.de)
- een dension gateway 500 + BTA 1500 module aansluiten.
Allebei prijzig, bij de laatste optie kun je je muziek ook nog streamen via BT...
Succes!
Liam
Er zijn twee opties:
- de bluetooth module vervangen (te koop op bijv ebay.de)
- een dension gateway 500 + BTA 1500 module aansluiten.
Allebei prijzig, bij de laatste optie kun je je muziek ook nog streamen via BT...
Succes!
Liam