Weer een nieuwe update van vandaag met de bmw
![gek doen :gekdoen:](./images/smilies/gekdoen.gif)
(eigenlijk niet een vrolijke smiley waard maar goed) vandaag heb ik hem weg gebracht voor schoonmaken. Terwijl hij daar stond met de auto van een maat van me naar G-force Autoworx gereden (de high performance auto zaak van kuwait. als het komt op service en aanpassingen etc). Hier de problemen uitgelegd en er werd meteen naar de auto gevraagd. Helaas stond ie toen bij de schoonmakers dus helaas. Daarna snel naar de kapper geweest en weer terug naar de schoonmaak plaats. Waar die ondertussen blinkend op me te wachten stond (dit keer wel een
![gek doen :gekdoen:](./images/smilies/gekdoen.gif)
waard).
Hierna meteen terug naar G-force gereden waar ondertussen de service manager die de auto wou zien naar een klant toe was om een Mercedes SLR op te halen die zou komen voor een straight pipe aanpassing en BBS race velgen. Toen maar lekker naar huis gereden, waar ik helaas bijna 2 en een half uur over gedaan heb! dit mede door de vele files en een of andere gozer in het verkeer met een M3 die steeds afsloeg (ow sh** w8 dat ben ik
![-_- -_-](./images/smilies/-_-.gif)
)
Ongeveer toen een uur thuis geweest en toen zijn we in de auto gestapt om terug te rijden naar het bedrijf waar ik een aankoop keuring heb laten doen. In het begin werd er mee gereden, auto werd weer netjes bekeken en toen kwam er een redelijke ruzie. Ze zijden bij de keuring dat ik garantie hierbij zou krijgen en dus daar ben ik ook vanuit gegaan (anders nooit daar geweest voor keuring, nu ook zeker nooit meer). Ze hadden het er nu over dat de "propshaft" een fout had. deze is een keer uit elkaar geweest en het rubber wat er in het midden zit, zit niet in de juiste positie en dat dat uit eindelijk dat geluidje is. Dit lijkt me stug omdat een homokineet met rubber hoes volgens mij niet gaan rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'en zoals mijn auto doet. Over het afslaan zijden ze, dat ik gewoon een service beurt moest doen en dat het dan weer goed hoort te lopen. Helaas word er nu gezegd dat dit was aangegeven toen ik kwam voor de keuring en bla bla bla.
Na ongeveer een uur geruzied te hebben (met de zakenpartner van me moeder als tolk), zijn we maar een hele andere stap gaan nemen. We zijn naar de een soort consumenten bond gegaan. wat nog krachtiger is dan de politie hier. Daar het verhaal gedaan en de man is opgeroepen. Hij weigert nog steeds te betalen. Dit word dus vervolgd als rechtzaak. (kosten van de reparatie zal om en nabij de 260-300 euro zijn voor de rubber dinges (als dat het echt is). Als hij verliest, word zijn zaak voorgoed gesloten. Mag geen bedrijf meer beginnen wat ook maar enigszins met auto's te maken heeft, rijbewijs word afgenomen en hij mag het land voor de komende 10 jaar niet meer uit. (ja als je hier aan het kortste eind trekt. is dat ook echt het kortste eind).
Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkeling