DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
Re: DVN-E46 Informatie Topic! p80 V5 met beter scherm!
De auto waar ie in zat is ondertussen al een jaar niet meer in mijn bezit. Heb hem bewust laten zitten toen de auto ingeruild werd. Wilde het niet meer in m'n huidige auto. Zegt genoeg denk ik.
Ik kon een aantal iPod functies niet bedienen op de Dynavin. Kan wel op het icoontje op het scherm drukken, maar er gebeurde gewoon niks. Het kwam regelmatig voor dat het scherm niet lekker opkwam. Laatste 2 cm van de onderkant verscheen dan aan de bovenkant. En soms leek het alsof ik dubbel zag als ik naar de icoontjes keek.
M'n collega heeft er ook één, die is in een half jaar al 2 keer terug gestuurd omdat ie geen dvd's meer afspeelde.
Ik kon een aantal iPod functies niet bedienen op de Dynavin. Kan wel op het icoontje op het scherm drukken, maar er gebeurde gewoon niks. Het kwam regelmatig voor dat het scherm niet lekker opkwam. Laatste 2 cm van de onderkant verscheen dan aan de bovenkant. En soms leek het alsof ik dubbel zag als ik naar de icoontjes keek.
M'n collega heeft er ook één, die is in een half jaar al 2 keer terug gestuurd omdat ie geen dvd's meer afspeelde.
-
Hallo,
Ik heb toch besloten om een dynavin systeem te kopen.
Ik heb hem inmiddels aangesloten alleen ik loop tegen 2 problemen.
Waar voor is het zwarte kastje met de tekst STK 333
en de knoppen op mijn stuur werken niet , als ik geluid bedien gebeurd er niets.
Wie weet hier raad mee ?
En kan je altijd oke zonder tv box ned 1,2,3 zien ?
Ik heb toch besloten om een dynavin systeem te kopen.
Ik heb hem inmiddels aangesloten alleen ik loop tegen 2 problemen.
Waar voor is het zwarte kastje met de tekst STK 333
en de knoppen op mijn stuur werken niet , als ik geluid bedien gebeurd er niets.
Wie weet hier raad mee ?
En kan je altijd oke zonder tv box ned 1,2,3 zien ?
Het enige zwarte kastje dat ik heb gezien is een soort interface voor de stuurbediening. De ene kant gaat naar de grote stekker, de andere heeft volgens mij een soort jackplug in steek je in de radio.
Nederland 1, 2, 3 en de regionale omroep moet je altijd wel kunnen zien. Als je ontvangst hebt tenminste, ik heb bijna nergens ontvangst. En standaard kun je tijdens het rijden ook niet kijken natuurlijk. Maar goed, ik heb nooit gesnapt waarom je tv zou moeten kunnen kijken in de auto...
Nederland 1, 2, 3 en de regionale omroep moet je altijd wel kunnen zien. Als je ontvangst hebt tenminste, ik heb bijna nergens ontvangst. En standaard kun je tijdens het rijden ook niet kijken natuurlijk. Maar goed, ik heb nooit gesnapt waarom je tv zou moeten kunnen kijken in de auto...
Net op de Dynavin site gezien dat ze op 20 september (gisteren dus) een nieuwe versie hebben aangekondigd: D95 model. de update zou een aangepast scherm zijn speciaal voor de BMW E46 1998-2006. Volg deze link:
http://www.dynavin.com/news/news20110920.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien nu toch beter ontspiegeld????
http://www.dynavin.com/news/news20110920.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien nu toch beter ontspiegeld????
ik zie niet echt veel verschil.. alleen andere interface qua functionaliteit ongeveer hetzelfde. Ik had eerder gehoopt dat het een volledig android systeem zou worden maar goed zie nog wince 5.0 jammer
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
Allebei volgens de Spaanse leverancier. Er zal een keuze mogelijkheid zijn tussen win en android. Maar Spanjaarden zeggen wel vaker iets dat achteraf niet helemaal ok blijkt te zijn. Volgende week krijg ik van de spaanse leverancier en link naar youtube filmpje met de d95 versie.
En Gerard, heb je hem al?gvanrekum schreef:Hoi,
Bij een webshop in Australië
Grt,
Gerard
Groet
Drew
-
Hallo allemaal,
Ik heb onlangs een dynavin gekocht en geïnstalleerd. Nu kan mijn unit de navigatie software niet meer vinden!? Hij zegt bij opstarten kan zeevaartkundig software niet vinden. Ik kan tevens niet bladeren tussen bestanden dus kortom hij leest de SD kaart helemaal niet schijnt het.
Weet iemand wat te doen. BVD
Gr.
Mart
Ik heb onlangs een dynavin gekocht en geïnstalleerd. Nu kan mijn unit de navigatie software niet meer vinden!? Hij zegt bij opstarten kan zeevaartkundig software niet vinden. Ik kan tevens niet bladeren tussen bestanden dus kortom hij leest de SD kaart helemaal niet schijnt het.
Weet iemand wat te doen. BVD
Gr.
Mart
No Name Needed...... The Fame Speaks
je gaat naar navigatie en dan kun je kiezen uit 3 dingen
de linkse is je navigatie en de rechts boven zijn je instellingen en daar moet je zijn.
dan de links boven aantikken en dan het goede bestand kiezen die je nav opstart.
waarschijnliijk een .exe bestand.
die aantikken en dan terug naar begin scherm om je nav op te starten.
de linkse is je navigatie en de rechts boven zijn je instellingen en daar moet je zijn.
dan de links boven aantikken en dan het goede bestand kiezen die je nav opstart.
waarschijnliijk een .exe bestand.
die aantikken en dan terug naar begin scherm om je nav op te starten.
-
Maar dan komt het probleem ik kan nergens uit kiezen, hij kan waarschijnlijk de sd-kaart helemaal niet lezen hier geeft hij niks aan nl. alleen nandFlash de rest is leeg terwijl als ik op de pc kijk staat alles er wel gewoon op?
Laatst gewijzigd door Gast op 25 sep 2011, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
No Name Needed...... The Fame Speaks
- markkamphorst
moet je sd kaart niet een ander Format hebben?
Volgens mij wel, je moet de sd-kaart formatteren op FAT32 en niet op NTFS. Dus eerst alles wat erop staat naar je harde schijf, dan formatteren en alles weer terugzetten.
Hoi allemaal,
zal me even in kort voorstellen eric woonachtig in waalwijk en heb onlangs een e46 cabrio gekocht uit 2005 met 70.000 km op teller een 320i automaat.
nu wil ik graag een navi inbouwen en wel de dynavin. maar ik zie overal de inbouwframes voor de airco met losse knoppen en bij mij is dit een geheel.
heb ik wel dat frame nodig ? heb het idee dat het vakje los is en net zo groot als me clima is ?
en dien ik verder nog ergens rekening mee te houden
alvast bedsnkt.
mvg
eric
zal me even in kort voorstellen eric woonachtig in waalwijk en heb onlangs een e46 cabrio gekocht uit 2005 met 70.000 km op teller een 320i automaat.
nu wil ik graag een navi inbouwen en wel de dynavin. maar ik zie overal de inbouwframes voor de airco met losse knoppen en bij mij is dit een geheel.
heb ik wel dat frame nodig ? heb het idee dat het vakje los is en net zo groot als me clima is ?
en dien ik verder nog ergens rekening mee te houden
alvast bedsnkt.
mvg
eric
net een mailtje van de Spaanse leverancier ontvangen: 2 uur geleden heeft hij de Dynavin D95 ingebouwd. Ik denk dat we in de loop van deze week wel een youtube video kunnen verwachten
Nee.Drew schreef:En Gerard, heb je hem al?gvanrekum schreef:Hoi,
Bij een webshop in Australië
Grt,
Gerard
Groet
Drew
Groet,
Gerard