Mijn BMW E39 touring
Re: Mijn BMW E39 touring (M5 voorbumper !! )
Citaat van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt citeren
Thanks man Moderatoropmerking Darudevampire

Met bimmerboard.be zetten we een groupbuy in voor de replica BMW e39 m achterbumper voor de touring (zeldzaam!)
Ik wil het via deze weg op bimmerportal ook laten weten omdat hier waarschijnlijk ook wel geïnteresseerden rondlopen
Momenteel geldt er bij autoworx de volgende uitverkoopprijs: €295. Voor wat betreft pasvorm. Ik heb m'n voorbumper hier ook gekocht en ik ben heel tevreden met de pasvorm.
Indien interesse: PM me.
Ik wil het via deze weg op bimmerportal ook laten weten omdat hier waarschijnlijk ook wel geïnteresseerden rondlopen

Momenteel geldt er bij autoworx de volgende uitverkoopprijs: €295. Voor wat betreft pasvorm. Ik heb m'n voorbumper hier ook gekocht en ik ben heel tevreden met de pasvorm.
Indien interesse: PM me.
-
potverdikkie, dat is een smalle garage, dan ook nog die scooter naast je bmw (uitkijken voor deukjes), sowieso knap dat je de bumper hebt kunnen vervangen, ziet er goed uit overigens 

check out my showroom[/center]
Genoeg ruimte zo te zien? Snap dus niet dat jij dat al knap vindt..
Maar dikke update hoor! Nu nog de M achterbumper en skirts
Maar dikke update hoor! Nu nog de M achterbumper en skirts

Laatst gewijzigd door Dnl op 03 okt 2011, 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Aha, dat scheelt weer
..

Zo smal is ze niet hoor...
de foto is genomen met een 14mm breedhoeklens... De auto lijkt breder en de ruimte ernaast lijkt smaller.
Op de foto's van. op straat kan je de lichtblauwe poort zien die wat open staat. Zo'n 3 meter 60 breed. Dus voldoende. En in de hoogte heb ik dat beetje meer
En die scooter is van de jongste thuis, en staat daar normaal niet.

Op de foto's van. op straat kan je de lichtblauwe poort zien die wat open staat. Zo'n 3 meter 60 breed. Dus voldoende. En in de hoogte heb ik dat beetje meer

En die scooter is van de jongste thuis, en staat daar normaal niet.
Ik ben wat aan het kijken voor die AUX-aansluiting, maar geraak er nog niet helemaal aan uit...
Verder zat ik hieraan nog te denken: ik wil in de nabije toekomst graag m'n raamlijsten in hoogglans zwart spuiten... Zou heel net staan denk ik. Ik weet dat het mogelijk is want ik zag het al hier en daar, maar is er iemand die weet hoe ik daar concreet aan begin?
Verder zat ik hieraan nog te denken: ik wil in de nabije toekomst graag m'n raamlijsten in hoogglans zwart spuiten... Zou heel net staan denk ik. Ik weet dat het mogelijk is want ik zag het al hier en daar, maar is er iemand die weet hoe ik daar concreet aan begin?
Toch mooie opfris buurt die m-bumper
. Heb er zelf lang over getwijfeld. Als de 5 blijft gaat er toch een m-pakket komen denk ik.

- E39 530D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
Staat super 

Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Jep 
Het is alsof ik met een nieuwe wagen rijd
Ben nu opnieuw aan het twijfelen voor die glossy raamlijsten... Denk dat ik er toch maar niet aan begin, want het zou wat vechten met de matte dakrails...

Het is alsof ik met een nieuwe wagen rijd

Ben nu opnieuw aan het twijfelen voor die glossy raamlijsten... Denk dat ik er toch maar niet aan begin, want het zou wat vechten met de matte dakrails...
W_B schreef:Toch mooie opfris buurt die m-bumper. Heb er zelf lang over getwijfeld. Als de 5 blijft gaat er toch een m-pakket komen denk ik.
betreft koplampen
:
Kent iemand deze:

Dit resultaat zou er bv. ook mogelijk mee zijn:

Dus een soort facelift look cover op prefacelift koplampen... Ze zouden van DEPO zijn...

Kent iemand deze:

Dit resultaat zou er bv. ook mogelijk mee zijn:

Dus een soort facelift look cover op prefacelift koplampen... Ze zouden van DEPO zijn...
Is hier iemand op het forum die een OEM 16:9 navigatie heeft ingebouwd (retrofit) in een E39?
Ik denk er nl. meer en meer aan om dit te doen en heb al een OEM set op de kop getikt. (kon het niet laten liggen
)
Zou dan ineens ook de interieurlijsten vervangen door titanium exemplaren
Ik denk er nl. meer en meer aan om dit te doen en heb al een OEM set op de kop getikt. (kon het niet laten liggen

Zou dan ineens ook de interieurlijsten vervangen door titanium exemplaren

-
Wat betreft die koplamp glazen; zijn te krijgen via HL Automotive. Hier http://www.hlautomotive.com/index.php/K ... e.tpl.html en hier http://www.hlautomotive.com/index.php/K ... e.tpl.html
Ik houdt deze mogelijkheid zelf ook open als optie t.o.v. de ringen die door jou geplaatst zijn. Vooral ook omdat er in m'n rechter koplamp glas steeds condens optreed als hij warm of onder invloed van vochtig weer is geweest.
Die nieuwe voorbumper staat je wagen trouwens goed. Complimenten!
Ik houdt deze mogelijkheid zelf ook open als optie t.o.v. de ringen die door jou geplaatst zijn. Vooral ook omdat er in m'n rechter koplamp glas steeds condens optreed als hij warm of onder invloed van vochtig weer is geweest.
Die nieuwe voorbumper staat je wagen trouwens goed. Complimenten!

- 523iA E39 uit 01-1998 met BRC LPG3 systeem (2010-2020)
- 525iA E60 uit 2004 (2020-...)
- 525iA E60 uit 2004 (2020-...)
Dat zijn niet dezelfde koplampen als degene die ik in m'n post van 12 oktober plaatste...
Die covers hebben een soort facelift pinkers (niet volledig wit maar slechts een soort halvemaanvorm...)
Degene bij hlautomotive hebben pinkers in wit of zwart.
Ivm. die condens: haal je koplamp er eens uit en kijk eens of de 'ontluchting' niet verstopt zit... Normaalgezien zou er een zwarte mousse in moeten zitten.(en niets anders)
En bedankt voor het compliment
Die covers hebben een soort facelift pinkers (niet volledig wit maar slechts een soort halvemaanvorm...)
Degene bij hlautomotive hebben pinkers in wit of zwart.
Ivm. die condens: haal je koplamp er eens uit en kijk eens of de 'ontluchting' niet verstopt zit... Normaalgezien zou er een zwarte mousse in moeten zitten.(en niets anders)
En bedankt voor het compliment