her rare aan het verhaal is, ik heb allemaal facturen van de bmw dealer van reparaties, ondehoudsbeurten etc. zie alleen wel net dat ik vanaf 12-09 geen facturen meer heb liggen (ben weer even wezen vroeten), terwijl hij erbij blijft zweren elke maand de auto weg gebracht te hebben voor olie en altijd op tijd een service beurt gaf. morgen dus ff bij de bmw dealer langs om de rest uit te zoeken hoe of wat.PIR3lly schreef:Alleen bij inspectie 2... Dus niet om de 40.000, maar eerder ergens rond de 80-90.000.
Maar wat een verhaal zeg.
En ik dacht dat je in het begin nog wel zij dat het over een zeer goed onderhouden M3 gingde autos worden over het algemeen altijd goed onderhouden. al helemaal dit exemplaar. deze man ging beter met de auto's om dan zijn vrouw en kinderen
Jammer dat het achteraf toch niet helemaal zo blijkt te zijn. Maar daar kom je vast wel weer uit
verder als ik dit wist bij de aankoop keuring (waarvan zij zeggen dat ze gezegd hebben maar F*CK THAT!). had ik de auto nooit gekocht en had ik gewacht op de volgende die online zou komen