Bilstein B4 vs. B6
Bilstein B4 vs. B6
een van mijn achterste schokdempers lekt dus is het tijd voor een nieuw setje
Ik twijfel tussen B4 en B6. Iemand ervaring hiermee in combinatie met M-sportonderstel?
Binnenkort ga ik misschien ook verlagingsveren plaatsen.
Ik twijfel tussen B4 en B6. Iemand ervaring hiermee in combinatie met M-sportonderstel?
Binnenkort ga ik misschien ook verlagingsveren plaatsen.
Re: Bilstein B4 vs. B6
allebei wel goed B4 is gas en B6 is olie demper toch? alleen heb ik over de B4 wat piep of kraak verhalen gelezen?
B4 is een vervangende schokdemper voor het origineel en vergelijkbaar qua karakteristiek. De B6 is echt een hele andere schokdemper, veel stugger en veel sportiever. Dan moet je alle vier vervangen anders is je auto echt niet in balans en rijdt het voor geen meter.
Ik overweeg ook B4 dempers..... De banden met hoogteslag hebben volgens mij nu echt de (OEM)dempers met al 300k achter de kiezen vernaggeld...
Rijd beroerd nu....
Rijd beroerd nu....

Ik heb een paar B4 dempers besteld voor achteraan. Voor B4 gekozen om het verschil voor - achter te beperken en de wegen zijn hier ook niet zo super
. Plaatsing zal waarschijnlijk voor volgende week zijn.

-
Goeie keus, vervang meteen je veerpootlagers ofwel topmounts genoemd en gebruik daarvoor originele! Ik heb zelf ook B4 dempers rondom en bevalt prima!
ze steken er intussen onder
Ik ben tevreden van het resultaat, wagen lijkt vaster te liggen, springt minder op de betonbanen.
Ik merk een duidelijk verschil maar mijn oem dempers waren waarschijnlijk al niet meer top toen ik de wagen kocht.
Ik ben tevreden van het resultaat, wagen lijkt vaster te liggen, springt minder op de betonbanen.
Ik merk een duidelijk verschil maar mijn oem dempers waren waarschijnlijk al niet meer top toen ik de wagen kocht.
Ik wacht nog op een rekening van de verzekering (a €616,-), anders had ik de mijne allang besteld.......