BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
20k is best te doen (maar is het wel 20k? Budget is afhankelijk van wat je voor je auto krijgt neem ik aan? Of hou je hem erbij?), vind je niet de netste, maar wel een prima exemplaar denk ik, je kan wel wachten en doorsparen, maar je 330ci wordt ook per jaar minder waard (daalt sneller in waarde dan een M3 denk ik) dusja..
Ik zit nu in het buitenland, als ik thuis ben zal ik dat eens nakijken. Dacht dat deze in korte tijd meerdere keren te koop heeft gestaan bij verschillende eigenaren, maar dat laat ik je nog weten.
Trouwens, binnenkort krijg ik zeer waarschijnlijk een Buitenlandse (geen US) E46 M3 Cabrio binnen, silbergrau, bj. 2006 , km 84.000 , alle opties met 6 handbak.
Deze gaat t.z.t verkocht worden, maar mag evt. zeer scherp weg excl. BPM en NL kenteken
Trouwens, binnenkort krijg ik zeer waarschijnlijk een Buitenlandse (geen US) E46 M3 Cabrio binnen, silbergrau, bj. 2006 , km 84.000 , alle opties met 6 handbak.
Deze gaat t.z.t verkocht worden, maar mag evt. zeer scherp weg excl. BPM en NL kenteken
www. M3 register .nl
@ danish, die coupé stond destijds te koop bij autobedrijf autosale.nl. toen is 'ie verkocht en niet lang daarna bij ene Chantal op mp aangeboden, gezinsuitbreiding was reden van verkoop dacht ik. en nu dus weer. ook heeft 'ie geen navi. voor 20k zou ik eerder naar die coupé kijken op een paar pagina's terug. ik heb ook nog wel een mooie staan mocht je geïnteresseerd zijn
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Na 5 min huiswerk zou ik al afhaken.34 ST TL
- Geimporteerde auto die nu na 5 eigenaren nog maar 156XXX heeft gelopen. (en zelfs dan nog geen sluitende km stand, anders wordt NAP vermeld op MP)
- Na 2 mnd alweer in de verkoop
Juist als je die 330 goed kunt verkopen zou ik het doen. Dat is de manier waarop vele mensen geld verdienen. Voor weinig kopen, voor veel verkopen.
@ Roderik: Ik wil inderdaad wel een goeie kopen, daarom zal ik dit niet overhaasten. Als het niet lukt binnen het budget, dan houdt het gewoon op voor komende tijd.
@ mikkie: hele slechte fotos zijn het. Daar scoor je toch niet veel klanten mee zou ik dan denken. Sommige schenken daar weinig aandacht aan. ZOu er naar toe moeteng aan om werkelijk te oordelen.
@ bmwboi: Ik zag voor onder de 20K wel wat op marktplaats staan, dus het leek mij wel mogelijk eventueel.
@b64 en Bmdub: Ik wil de M3 het liefst in coupe. Anders had ik die van jouw wel in de gaten gehouden. Is precies de mijne alleen dan M3.
@ Jaapi: dat vond ik ook minpuntjes: NAp snap ik niet. Bij mijn auto staat er ook geen nap op MP toender tijd, terwijil tochecht alles door de dealer is bestempeld in de onderhoudsboek. Het is door de voorgaande eigenaren als ''zomerwagen' gebruikt, dat vind ik wel minder van MP, dat schrikt toch veel mensen af.
@ DV: voor een prikkie valt mee, heb wel het nodige uit voorzorg vervangen, maar dar was de prijs ook naar. Heb wel geluk gehad.
@ Rene: als die weggaat voor de vraagprijs is het mooi meegenomen, anders heb ik er alsnog plezier mee. Toch viel het me tegen dat die snel verkocht was, als ik het vergelijk qua anders, was het toch wel een goeie prijs kwaliteit verhouding dacht ik.
@ mikkie: hele slechte fotos zijn het. Daar scoor je toch niet veel klanten mee zou ik dan denken. Sommige schenken daar weinig aandacht aan. ZOu er naar toe moeteng aan om werkelijk te oordelen.
@ bmwboi: Ik zag voor onder de 20K wel wat op marktplaats staan, dus het leek mij wel mogelijk eventueel.
@b64 en Bmdub: Ik wil de M3 het liefst in coupe. Anders had ik die van jouw wel in de gaten gehouden. Is precies de mijne alleen dan M3.
@ Jaapi: dat vond ik ook minpuntjes: NAp snap ik niet. Bij mijn auto staat er ook geen nap op MP toender tijd, terwijil tochecht alles door de dealer is bestempeld in de onderhoudsboek. Het is door de voorgaande eigenaren als ''zomerwagen' gebruikt, dat vind ik wel minder van MP, dat schrikt toch veel mensen af.
@ DV: voor een prikkie valt mee, heb wel het nodige uit voorzorg vervangen, maar dar was de prijs ook naar. Heb wel geluk gehad.
@ Rene: als die weggaat voor de vraagprijs is het mooi meegenomen, anders heb ik er alsnog plezier mee. Toch viel het me tegen dat die snel verkocht was, als ik het vergelijk qua anders, was het toch wel een goeie prijs kwaliteit verhouding dacht ik.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Ook voor jou geldt, een goede advertentie maken met TOP foto´s (goed gepoetst etc)
Dus niet ergens op het gras met een gekopieerde tekst van een andere advertentie bijv.
Weet zeker dat je de Caab dan zo kwijt bent..
Dus niet ergens op het gras met een gekopieerde tekst van een andere advertentie bijv.
Weet zeker dat je de Caab dan zo kwijt bent..
- straight6six
Als in Januari al de APK verlopen is, hoe lang zou die M3 dan wel geen stof hebben staan happen?
Lage km stand is heel fijn maar een jaar stilstand doet de S54 ook geen goed denk ik.
Dan hoop ik toch echt dat die medewerkers van de domeinen zich kunnen beheersen als ze die auto eindelijk naar de wasbox mogen rijden...
Iemand toevallig op de kijkdag wezen kijken of iemand die balls of steel heeft en een bod gaat plaatsen?
Lage km stand is heel fijn maar een jaar stilstand doet de S54 ook geen goed denk ik.
Dan hoop ik toch echt dat die medewerkers van de domeinen zich kunnen beheersen als ze die auto eindelijk naar de wasbox mogen rijden...
Iemand toevallig op de kijkdag wezen kijken of iemand die balls of steel heeft en een bod gaat plaatsen?
Ach een jaartje stil staan lig ik niet wakker van. Moderne rubbers kunnen dat gemakkelijk hebben. Wel zo snel mogelijk ff een olie wisseltje doen
- straight6six
Ja ok zolang er maar geen petjes bij de Domeinen werken die de sleutel omdraaien en gelijk de toerenbegrenzer opzoeken.
Gelukkig heeft het LSB exemplaar geen SMG, want wat zou de Launch Control toch interessant zijn om te proberen
Ben wel erg benieuwd naar de opbrengst van de M3, jammer dat de domeinen zo beroerd zaken doen.
Gelukkig heeft het LSB exemplaar geen SMG, want wat zou de Launch Control toch interessant zijn om te proberen
Ben wel erg benieuwd naar de opbrengst van de M3, jammer dat de domeinen zo beroerd zaken doen.
Ik heb een bod gedaan ja, maar verwacht er weinig van. Ik gok namelijk wel dat 'ie een stuk meer op gaat brengen.
Zo'n M3 valt wel mee hoor, staat daar vaker veel sneller en exclusiever spul, dus dat uitproberen zal wel meevallen.
Zo'n M3 valt wel mee hoor, staat daar vaker veel sneller en exclusiever spul, dus dat uitproberen zal wel meevallen.
www. M3 register .nl
Zo laag geboden dan?
Nou, er wordt bij de domeinen niet in de auto's gereden. Dat om te voorkomen dat er schade ontstaat door het lange stilstaan en dan aanstarten. Maar zulke auto's gaan vaak voor veel te hoge prijzen weg.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Mwah, als je kijkt naar de gegunde voertuigen van de afgelopen weken, staat er een E60 M5 bij voor onder de 30K, een M6 voor 33K. Beide met normale km-standen. Ik zou dat soort bedragen daar niet uitgeven, maar dat is toch enkele duizende euro's onder de gangbare prijzen volgens mij. Maar dumpprijzen zijn het niet weer niet nee.Siemi schreef:Maar zulke auto's gaan vaak voor veel te hoge prijzen weg.
- straight6six
Maar er komt nog wel even 15% opgeld bij die je niet moet vergeten.
Ik vind de prijzen soms ook echt absurd hoog.. Voor aantrekkelijke auto's wordt volgens mij soms meer betaald als ze in de reguliere handel te vinden zijn.
Omdat mensen het gevoel hebben dat je er goedkoop iets kunt kopen (beetje het Aldi effect, alles wat hier ligt moet wel goedkoop zijn terwijl je voor minder bij de AH kunt shoppen met Bonus en euroshopper, beetje off topic maar toch.
Gezien de garantie die je krijgt en service vind ik bijna alles te duur betaald bij de domeinen.
Ik vind de prijzen soms ook echt absurd hoog.. Voor aantrekkelijke auto's wordt volgens mij soms meer betaald als ze in de reguliere handel te vinden zijn.
Omdat mensen het gevoel hebben dat je er goedkoop iets kunt kopen (beetje het Aldi effect, alles wat hier ligt moet wel goedkoop zijn terwijl je voor minder bij de AH kunt shoppen met Bonus en euroshopper, beetje off topic maar toch.
Gezien de garantie die je krijgt en service vind ik bijna alles te duur betaald bij de domeinen.