e36 cabrio erbij gekocht
-
Re: BMW 318i sedan: updat mijn bmw helemaal ingepakt met fol
Thanks mang ik had je niet gezien volgende keer gewoon roepen ;-)
Ik was de borbet velg zat maar ik heb ze nog wou eat anders zoals je zag ben ik wat lager gegaan heb camberplates gezet
Ik was de borbet velg zat maar ik heb ze nog wou eat anders zoals je zag ben ik wat lager gegaan heb camberplates gezet
Zag je zo snel niet bij de auto staan Mijn BMW stond achter de hoofdtribune, gewoon als bezoeker
Verkocht: BMW E36 318i sedan.
Rijdt op dit moment een Seat Cordoba Cupra 1.8 20VT
Vond nog een foto van je auto Kan jij nog enigszins sturen Dacht dat de wielen van m'n Daihatsu al aardig strak in de wielkasten lagen, maar dit is nog een stukje extremer
Verkocht: BMW E36 318i sedan.
Dikke wielen en dikke auto...
maaaaar........ik vind ze niet bij elkaar passen...
-
Hoi hahaha ja ik kan nog sturen ik kan nog lager gaan maar dat vindt ik niet echt verantwoordelijk want als ik te hard stuiter kan mijn velg rand tegen mijn wielkast komen en dat wil ik niet. Maar ik kan gewoon normaal sturen achter ga ik ook nog camber zetten en dan gaat de kont van mijn bmw ook wat lager.Ben84 schreef:
Vond nog een foto van je auto Kan jij nog enigszins sturen Dacht dat de wielen van m'n Daihatsu al aardig strak in de wielkasten lagen, maar dit is nog een stukje extremer
Maar mooie foto heb je gemaak mang Thanks for your comment
-
Dat kan ieder smaken verschillen toch maar ik ben nog niet klaar met de velgen ze worden nog gespoten en achter gaat nog lager ongeveer nog 5 cm. moet nog effe checken hoe ik dat ga doen.Aron schreef:Dikke wielen en dikke auto...
iets zegt me dat deze bak zoveel dikker is zonder de sloomkijkers!
maar verder kan ik hem zo op de foto erg waarderen, gewaagd, extreem, maar zeker een dikke auto!
maar verder kan ik hem zo op de foto erg waarderen, gewaagd, extreem, maar zeker een dikke auto!
>>>>Showroom E36's<<<<
-
Thanks je bedoelt met sloomkijkers zeker booskijkers? Ik vindt het in de avond heel erg mooi want dan kijkt mijn auto echt kwaad aangezien mijn ringen van xenon zijn Zonder zijn ze ook mooi. Ik ben nu bezig met de binnenkant te bekleden alles wordt zwart wit leer bekleed. en mijn kofferbak wordt helemaal gepolyesterd en daaroverheen zwart bekleed met leeer en daarna ga ik de de auto naar een vriend van mijn brengen dan wordt mijn kofferbak ge airbrushed en mijn complete motorblok wordt helemaal geairbrushed. als het klaar is laat ik wat foto's zien ciao ciao PS alles doe ik zelf behalve het airbrushen dat kan ik niet.
Heb de citaat verwijderd. zie de forumregels m.b.t. citeren
Moderatoropmerking runnerted
Laatst gewijzigd door runnerted op 01 okt 2011, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd
Reden: Citaat verwijderd
Mooie wrap!
Booskijkers worden op dit forum en misschien ook op andere sloomkijkers genoemd...
Booskijkers worden op dit forum en misschien ook op andere sloomkijkers genoemd...
-
ooh oke wist ik niet mijne excuses hiervoor
Never mind, ik moest er zelf ook achter komen destijds toen ik nieuw was op het forum...
De wagen is een beetje mat gewrapt of niet?
Vond trouwens die velgen die je er eerst onder had ook wel goed staan bij het geheel.
Vond trouwens die velgen die je er eerst onder had ook wel goed staan bij het geheel.
Gister irl gezien... Wat een kleur!
Op de foto komt het slecht over... Interieur word ook zeer nice... Dikke bak... See ya soon!
Op de foto komt het slecht over... Interieur word ook zeer nice... Dikke bak... See ya soon!
-
Beens1 schreef:Never mind, ik moest er zelf ook achter komen destijds toen ik nieuw was op het forum...
ja klopt ik heb een stukje van de folie afgesgraapt en dat laten mengen voor de lak voor mijn velgen. Mijn folie is wel mat maar op temperatuur basis hoe warmer hoe lichter en hoe kouder hoe donkerder de kleur.
-
Oblivion langskomen op de zaak DOE HET ZELF GARAGE SWEETLAKE toff dat je bent gekomen mang, Jij hebt ook een toffe bak mang keep it binnenkort fotoshoot.
ciao
ciao
-
Interieur is klaar foto's volgen 19 inch velgen worden opnieuw gespoten en 3 december komt mijn supercharcher van eaton m45