Forummember Gespot? Plaats het hier!
Re: Forummember Gespot? Plaats het hier!
18-08 nabij station Den Bosch Oost:
E36 coupé zwart of donkergrijs met zwarte velgen en getrokken bandjes..
Trok even lekker weg op een lange rechte weg..
Iemand van hier?
E36 coupé zwart of donkergrijs met zwarte velgen en getrokken bandjes..
Trok even lekker weg op een lange rechte weg..
Iemand van hier?
Ja idd, stond netjes vlak bij je huis voor de deur.Opt1mus schreef:Bij mij in de straat?
altijd zonder plaat, ///MTech I bumper ziet er zoveel mooier uit zo
Kon hem zien staan door de heg vanuit de tuin bij m'n moeder, keek recht op je lege bumper
Nog geen problemen met de cops gehad?
٩(๏̯͡๏)۶ Showroom ٩(๏̯͡๏)۶
Dat vraag ik mij inderdaad ook af. Ik ben laatst aangehouden voor mijn snelheid. Ik had de kentekenplaat nog niet gemonteerd op de nieuwe bumper en werd daar op aangesproken. Dit kost gewoon een boete tenzij de kentekenplaat net er vanaf is gevallen. Aangezien optimus geen schroefgaten of dergelijke in de bumper heeft is dat niet aan te tonen? Dat kan dus wel eens een boete gaan opleveren wanneer er een controle is.
Ik denk dat je in dat geval ook niet meer mag verder rijden?
Ik denk dat je in dat geval ook niet meer mag verder rijden?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Kwartje is gevallen Oxellaar
Cops... hier? Dichtsbijzijnde buro is toch in Steenbergen? en 2 dagen in de week open ???
Kenteken ligt overigens binnen handbereik, tussen stoel en middenconsole. als de nood aan de man is leg ik 'm achter de voorruit.
(ik dacht dat de regel is dat hij vanaf 20mtr leesbaar moet zijn)
Alleen met de APK gaat hij eventjes aan de bumper.
Cops... hier? Dichtsbijzijnde buro is toch in Steenbergen? en 2 dagen in de week open ???
Kenteken ligt overigens binnen handbereik, tussen stoel en middenconsole. als de nood aan de man is leg ik 'm achter de voorruit.
(ik dacht dat de regel is dat hij vanaf 20mtr leesbaar moet zijn)
Alleen met de APK gaat hij eventjes aan de bumper.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Kijk nog iemand die hetzelfde denkt over de strakke bek aan de voorkant! Heerlijk toch zo zonder plaat!
Agenten hier zeiden tijdens een alcoholcontrole ook dat het er wel gaaf uitzag zo alleen dat er altijd een kans is dat ik een agent tegenkom die er wel een prent voor schrijft haha!
Agenten hier zeiden tijdens een alcoholcontrole ook dat het er wel gaaf uitzag zo alleen dat er altijd een kans is dat ik een agent tegenkom die er wel een prent voor schrijft haha!
Iemand van hiero??? Vanmiddag op A12 naar A20 richting rotterdam, mooie net uitziende BMW Alpina B10 Touring
After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
Vandaag op de A2/A67 bij Eindhoven een donkerblauwe E46 mtech 1 PFL sedan (330d?) Zag er best wel dik uit
Even later in Breda een zilvere E46 Coupe (met Alpina's) met daar achter een zwarte E39 meen ik, leek alsof ze samen reden.
Even later in Breda een zilvere E46 Coupe (met Alpina's) met daar achter een zwarte E39 meen ik, leek alsof ze samen reden.
-
FL 330D touring m-tech Vannochtend op de A2 t.h.v. everdingen richting Utrecht. Antraciet / Zilvergrijs, was er niet zo bij
vanavond in Bergen op zoom op de parking bij Bristol/Blokker
zilvergrijze e46 met AC schnitzer velgen, M voorbumper met Splitters. iemand van hier toevalligg?
zilvergrijze e46 met AC schnitzer velgen, M voorbumper met Splitters. iemand van hier toevalligg?
>>>>Showroom E36's<<<<
Gisteren in Duitsland op de snelweg richting Arnhem, een grijze E46 M3. Haalde mij in en bleef vervolgens achter een E38 7 serie met mistlampen aan, aanrijden. Probeerde 'm bij te houden, maar bij 245 houdt het voor mij op... Iemand van hier?
Vanmorgen in Lisse in de parkeergarage boven Appie Heijn de wagen van Carb nog even gespot. Zag er nog steeds top uit.
Wilde er eigenlijk naast parkeren (leuk om mijn oude en nieuwe liefde weer eens gebroederlijk naast elkaar te zien staan), maar daar was helaas geen plekje vrij.
Wilde er eigenlijk naast parkeren (leuk om mijn oude en nieuwe liefde weer eens gebroederlijk naast elkaar te zien staan), maar daar was helaas geen plekje vrij.
gisteren 2 e46 sedans met stalen wielen richting duitsland(net na de grens na Arnhem)
Hoop dat niemand hem kent maar t was een zilveren E36 coupe met een E46 neus en E60 kont
Die stond pas op marktplaats