chrome raamlijsten
chrome raamlijsten
he kheb een e46 zonder chrome strips rond mijn ramen kan je dat wel kopen
en staat het net zo mooi als uit de fabriek?
dankje
en staat het net zo mooi als uit de fabriek?
dankje
Re: chrome raamlijsten
oke dan gaaf
ja kheb een sedan donkerblauwe maar lijkt me wel vet die chrome strips
kzal erover nadenken
thnx
ja kheb een sedan donkerblauwe maar lijkt me wel vet die chrome strips
kzal erover nadenken
thnx
Onze sponsor WOL verkoopt dit ook, wacht even tot de meeting day.
Hey,
Ik zoek ook de chroom raamlijsten.
Verkoopt WOL deze nu al?
Groetjes,
Ik zoek ook de chroom raamlijsten.
Verkoopt WOL deze nu al?
Groetjes,
Hallo N.ick,
Ik heb het gedaan had eerst een advertentie geplaats op marktplaat met gezocht chrome raamlijsten, al snel een reactie voor 100 euro mocht ik ze afhalen van een sloop e46 en gewoon in nette staat.
Maar het monteren en het er afhalen was echt moeilijk en lastig het is een soort van klik maar ook een schuifsysteem. Ik zou het zelf geen 2de keer willen doen had ook wat lak beschadigd . (En dat klik systeem kan ook makkelijk breken)
Ik zou het de volgende x laten doen en dat maar wat meer betalen, 100 euro of 350 euro is wel een groot verschil en als je een beetje handig bent dan scheelt dat. Maar voor mij! ik doe het niet meer zelf.
Succes
Ik heb het gedaan had eerst een advertentie geplaats op marktplaat met gezocht chrome raamlijsten, al snel een reactie voor 100 euro mocht ik ze afhalen van een sloop e46 en gewoon in nette staat.
Maar het monteren en het er afhalen was echt moeilijk en lastig het is een soort van klik maar ook een schuifsysteem. Ik zou het zelf geen 2de keer willen doen had ook wat lak beschadigd . (En dat klik systeem kan ook makkelijk breken)
Ik zou het de volgende x laten doen en dat maar wat meer betalen, 100 euro of 350 euro is wel een groot verschil en als je een beetje handig bent dan scheelt dat. Maar voor mij! ik doe het niet meer zelf.
Succes
Ben ook al een tijdje opzoek naar die chrome lijsten, bij de dealer zijn ze stervens duur. Heb ook advertenties geplaatst en rond gebeld maar geen resultaat, dus als je iets meer weet hoor ik het graag!
Increase the Peace!
Yep, ook op die site kijk ik zeker eens per week voor leuke goedies, goeie zaak trouws!
Increase the Peace!
Ik wil juist zwarte. Ik heb chrome en vind dat juist veel minder mooi. Iemand die handig is en wil ruilen, laat het me maar weten.
Ik bedoel dus op mijn auto schadeloos demonteren en zwarte monteren voor noppes. De chromen mag je dan hebben, ik ben niet handig en waag me er niet aan.. Woon in omgeving Rotterdam..
Ik bedoel dus op mijn auto schadeloos demonteren en zwarte monteren voor noppes. De chromen mag je dan hebben, ik ben niet handig en waag me er niet aan.. Woon in omgeving Rotterdam..
Ik heb nog zwarte daklijsten over, laat maar even weten als je interesse hebt
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Zeker interesse, pm me maar hoe of wat.Phantom schreef:Ik heb nog zwarte daklijsten over, laat maar even weten als je interesse hebt
Inmiddels gedaan, sorry voor mijn asociale eerste indruk. Ik was het eerlijk gezegd even vergeten.judaz schreef:Misschien eerst eens netjes voorstellen R0GIER Dat kan je hier doen.R0GIER schreef:Ik wil juist zwarte. Ik heb chrome en vind dat juist veel minder mooi. Iemand die handig is en wil ruilen, laat het me maar weten.
Bij Bimmerparts kosten de chrome raamlijsten Eur. 197,00 per stuk. BMW dealer in Veldhoven berekent Eur. 225,00 per stuk plus Eur. 50,00 voor montage van beide lijsten ik heb ook een prijsopgave gehad van een andere BMW-dealer van Eur. 260,00 per stuk ex montage.
Bij mij krijg ik de witte vlekken op de chromelijsten goed weg met Meguiars Aloe Leeronderhoud. Niet dat ze dan permanent weg zijn, maar je moet de lijsten om de 4 a 5 dagen met het spul insmeren.
Bij mij krijg ik de witte vlekken op de chromelijsten goed weg met Meguiars Aloe Leeronderhoud. Niet dat ze dan permanent weg zijn, maar je moet de lijsten om de 4 a 5 dagen met het spul insmeren.
Bimmer Nestor!
Ik heb een setje chrome raamlijsten te koop voor de gene die ze wil boven zit een heel klein knikje in denk dat je dit er wel uit gaat krijgen. Maar ik heb me er toen niet aan gewaagd, heb namelijk nieuwe gekocht 50 euro mag je ze hebben.
-
Hey bmw013
Heb je de lijsten nog te koop?
Heb je de lijsten nog te koop?