Japsel schreef:Mooie wagen!
Leuk, nog een 323ti rijder
Een m-pakket zal 'em zeker niet misstaan. Ik denk dat ik die van mij maar zo laat.
Vindt het wel leuk, beetje incognito. Maar toch een heerlijke zespitter.
Ik zag dat je een Koni 1130 sportkit had. Hoe bevalt deze?
Lol is eigenlijk een verhaal apart die kit. Heb 2 a 3 jaar hiervoor een 318ti gehad en wegens de afstand naar het werk ben ik toen 320d gaan rijden, en op deze 318ti had ik die koni set, prima, mooi verlaagd en lekker rijgedrag (voorste schokdempers zijn in hardheid verstelbaar, en ja je merkt echt verschil).
Toen ik deze 323ti kocht in december kocht ik heb gewoon bij een autogarage, dus kom er aan was al helemaal verliefd

maar die klep open, ik kijk, ik kijk nog eens goed. Zie ik diezelfde hardheidverstelbare pinnetjes zitten

precies dezelfde kit (en zonder dat er iets van in de advertentie stond) heerlijk en de set bevalt nog steeds prima...
Wat ook grappig was is toen ik de auto had gekocht en thuis kwam deed de achterklep open, de hoedeplank eruit, deze hadden ze erbij gedaan omdat de vorige eigenaar een eigen had gemaakt met lekker JBL speakers ( leuk zou je denken en dat is het idd ook) maar ik haal dus de hoedeplank eruit en kijk. Zie ik een bult in de bekleding. Ik denk "die zat niet in mijn vorige compact (318ti)". toch eens spieken... Zit daar een levens grote JBL versterker in (ik geloof 6 kanaals), mooi en goed aangesloten, echt briljant.
Echt die auto was voorbestemd om van mij te worden en dat is die

en ik ben er nog steeds zo blij mee...