Showroom 318CI Bimmergirl..
Re: Nieuwe bmw gekocht !!!
Ziet er echt nog zeer netjes uit.
Veel plezier ermee
Veel plezier ermee
- Bimmergirl87
Allemaal weer bedankt voor de reacties !!!...
Ik houdt hem zo standaard mogenlijk, ik vind de coupe van zichzelf al erg mooi !!!, ik ga er alleen na de winter andere velgen opzetten, en misschien een kleine spoilerlipje, voor de rest laat ik hem zo !!!.
Heb het er erg mee getroffen, en zitten nagenoeg nergens gebuikerssporen, is altijd heel zuinig op geweest is wel te zien !!, geen krasje roest of deukje.
Hij rijdt ook fantastisch !!!, heb nu gewoon het idee dat ik een echte auto onder mijn kont heb !!!!, super blij mee
Ik houdt hem zo standaard mogenlijk, ik vind de coupe van zichzelf al erg mooi !!!, ik ga er alleen na de winter andere velgen opzetten, en misschien een kleine spoilerlipje, voor de rest laat ik hem zo !!!.
Heb het er erg mee getroffen, en zitten nagenoeg nergens gebuikerssporen, is altijd heel zuinig op geweest is wel te zien !!, geen krasje roest of deukje.
Hij rijdt ook fantastisch !!!, heb nu gewoon het idee dat ik een echte auto onder mijn kont heb !!!!, super blij mee
Eens BMW, altijd BMW
Net exemplaar !! Veel plezier er mee.. De e46 kennende, zal dat wel goed komen:)
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Hele nette wagen hoor! Hou 'm heel
Mooie wagen idd bimmergirl87 stukke beter dan de andere , deze lijkt gewoon bijna op de mijnen toen ik hem net kocht zo n spoilerlipje veranderd gelijk heel de acherkant had ik het idee. Veel plezier met je nieuwe ride
- Bimmergirl87
@Arnold, houdt hem zeker heel !!, ben er heel erg zuinig op
@bmw013, ben idd een hele stap vooruit gegaan, want een fijne auto is dit zeg !!!, gewoon een klein lipje achter lijkt me wel mooi, en na de winter andere velgem, voor de rest houdt ik hem lekker zoals hij nu is
@bmw013, ben idd een hele stap vooruit gegaan, want een fijne auto is dit zeg !!!, gewoon een klein lipje achter lijkt me wel mooi, en na de winter andere velgem, voor de rest houdt ik hem lekker zoals hij nu is
Eens BMW, altijd BMW
gefeliciteerd! nette aankoop!
hopelijk houd je deze wat meer bij de OEM look! maar dan valt er alsnog genoeg te modden als je dat zou willen
time will learn!
hopelijk houd je deze wat meer bij de OEM look! maar dan valt er alsnog genoeg te modden als je dat zou willen
time will learn!
>>>>Showroom E36's<<<<
Hee, mooie coupe heb je gekocht!
Plannen klinken goed, spoilerlipje, setje andere wielen en miss nog iets omlaag en klaar
Plannen klinken goed, spoilerlipje, setje andere wielen en miss nog iets omlaag en klaar
- Bimmergirl87
Thnx Jaap, maar ik ga hem niet verlagen, ben blij dat ik nu eindelijk normaal over drempels kan rijden
Eens BMW, altijd BMW
Is ook wel weer waar, maar laag = goed
- Spoiler: Laat zien
- Bimmergirl87
Die kans zit er wel in, het is natuurlijk een stuk mooier !!!
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Re: Showroom 318CI Bimmergirl
Graag jullie mening,
dit setje velgen zou ik misschien over willen kopen van een bekende, hij vraagt er 600 euro voor met nieuwe banden is dat een goede prijs?, het gaat om een 18 inch m3 velg, denk dat het wel mooi staat, misschien kan iemand het photoshoppen zodat ik kan zien hoe het staat?
dit setje velgen zou ik misschien over willen kopen van een bekende, hij vraagt er 600 euro voor met nieuwe banden is dat een goede prijs?, het gaat om een 18 inch m3 velg, denk dat het wel mooi staat, misschien kan iemand het photoshoppen zodat ik kan zien hoe het staat?
Eens BMW, altijd BMW
- Denniz0229
Re: Showroom 318CI Bimmergirl
wat voor banden?
want A-merk banden voor zo'n setje is al gauw 600 euro, dus als je er nieuwe bij krijgt ben je gek als je het niet doet
want A-merk banden voor zo'n setje is al gauw 600 euro, dus als je er nieuwe bij krijgt ben je gek als je het niet doet
- Denniz0229