Haha ja dat snap ik maar dat van dat het dan stopt geloof ik niet Ik zij ook na de smoke knipper rondom nu hou ik op zijn weer een hoop dingen bij gekomen wil hem misschien zelfs nog verlagen al kan ik nu wel lekker de drempels nemen. Maargoed ik houd je topic in de gaten ben benieuwd wanneer er weer updates komen, en de velgen zijn geen m3 maar ze zijn wel leuk 600 euro is geen geld voor dat geld die van mij waren meer dan 2x zo duur en ben er al deels op uitgekekenBimmergirl87 schreef:@Arnold, houdt hem zeker heel !!, ben er heel erg zuinig op
@bmw013, ben idd een hele stap vooruit gegaan, want een fijne auto is dit zeg !!!, gewoon een klein lipje achter lijkt me wel mooi, en na de winter andere velgem, voor de rest houdt ik hem lekker zoals hij nu is
Showroom 318CI Bimmergirl..
Re: Nieuwe bmw gekocht !!!
- Bimmergirl87
Re: Showroom 318CI Bimmergirl
waar kun je de j en et waardes zien van de auto eigenlijk?
Eens BMW, altijd BMW
Is een uitstekende keuze (als de maten kloppen voor je auto)
Dit model is bij mij de winter velg in 17"
Dit model is bij mij de winter velg in 17"
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Dit zijn volgens mij de M-pakket velgen die voor de e46 beschikbaar waren. Als er nog goeie banden op liggen zou ik het zeker doen, ze gaan erg mooi staan!
- Bimmergirl87
Ik ga ze volgende maand erop zetten, klopt Pat, je hebt helemaal gelijk !
Eens BMW, altijd BMW
Wat voor bandenmaat is dat? De wang lijkt me namelijk erg dik voor 18inch. Laat ik zo stellen, is het wel de correcte maat voor onder een E46?
BMW E46 330i
Nee die zijn het niet, dat zijn deze:mantisnl schreef:Dit zijn volgens mij de M-pakket velgen die voor de e46 beschikbaar waren. Als er nog goeie banden op liggen zou ik het zeker doen, ze gaan erg mooi staan!
http://www.bmwcca.org/classifieds/image ... /883_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze zijn ook origineel geleverd zoals Luuk zegt
Dat zijn de Style 68 ja we hebben het hier over de Style 135 en die zijn ook voor de e46 geleverd icm het M-pakketNee die zijn het niet, dat zijn deze:
Dit zijn de wielen die onder een E60 geleverd werden met een M-pakket!
- Bimmergirl87
Ja wat is het nou??? iedereen zegt wat anders, hoe dan ook, Nihad, staat idd erg mooi, mijn keuze is gemaakt !!
Eens BMW, altijd BMW
En op de e46Dit zijn de wielen die onder een E60 geleverd werden met een M-pakket!
- Spoiler: Laat zien
Hele rel hier om die velgen, ik zat gisteren alle zilveren bmw te kijken op mp om te kijken die te koop stonden. Wat mij opviel heel erg veel hadden die wielen dus als je echt wil weten hoe het gaat staan ff op mp kijken dan zie je het zo.