E36 Hellrot - Winterslaap!
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Update: (17-10)
Goed bezig!
De uitlaat van Oblivion vind ik wel mooi, misschien moet je hem eens bpen..
De uitlaat van Oblivion vind ik wel mooi, misschien moet je hem eens bpen..
Heb een nieuwe dubbele pijp voor je liggen, moet met een beetje laswerk wel te doen zijn! Ben benieuwd naar dat trekhaakverhaal, wil ik zelf ook wel graag doen
Nou dat begint lekker op te schieten man!!!
Word steeds mooier zo
Wanneer mag je er (eindelijk, hehe) zelf in gaan rijden?
Word steeds mooier zo
Wanneer mag je er (eindelijk, hehe) zelf in gaan rijden?
Lekker bezig man En nu snel dat roze papiertje zodat je lekker zelf kan
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Hey had net even je topic door gelezen, respect hoor hoe mooi je hem maakt precies ook wat ik zou doen. Met het smoke en de carbonlogos (zie in mijn topic) nog even over de logos de mijnen is ook al 2 keer goud dat komt omdat de motorkap warm word dus heeft niet veel met blankenlak te maken. Heb hem toevallig vandaag op de post gedaan naar HL automotive ze hebben namelijk een nieuwe variant (echt carbon) is de zelfde prijs dus ik wacht rustig af Goed dat jou vader zogoed door de operatie is gekomen die van mij loopt ook beter als verwacht Verder zie ik nu dat je runninglights hebt? Die ga ik morgen instaleren als het weer droog blijft teminste Nou hopelijk heb je snel je rijbewijs dan kun je er zelf ook in genieten. Al met al een hele mooie coupe
geen runninglights, gewoon even de alarmlichten aan haha maar misschien wel een keer voor kijken!
enn niemand kan meer zien dat er een trekhaak gezeten heeft!
Voor:
Na:
Vanavond eens kijken om de Sportdemper te bestellen, met natuurlijk een 2x76 eindstuk! en dan ziet de achterkant er weer een stuk frisser uit!
enn niemand kan meer zien dat er een trekhaak gezeten heeft!
Voor:
Na:
Vanavond eens kijken om de Sportdemper te bestellen, met natuurlijk een 2x76 eindstuk! en dan ziet de achterkant er weer een stuk frisser uit!
>>>>Showroom E36's<<<<
-
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Update: (23-10) Difusor!
ziet der goed uit man!
nette auto
nette auto
Dat ziet er heel netjes uit Danny! Zo zwart steekt heerlijk af tegen het rood!
Nu nog een leuk dempertje en je bent helemaal klaar; met de achterkant van de wagen dan...
Of had je niet meer plannen?
Nu nog een leuk dempertje en je bent helemaal klaar; met de achterkant van de wagen dan...
Of had je niet meer plannen?
- Bimmergirl87
Mooie velgen, zou idd snel een andere uitlaat erop zetten !!!, dees kan echt niet hoor
Eens BMW, altijd BMW
mooie coupé man! een andere uitlaat zou de achterkant inderdaad helemaal compleet maken!
Ziet er dik uit Danny en Pa Ik heb ook 2 x 76mm perfecte dikte niet overdreven en toch wel aanwezig maar subtiel. Ben benieuwd als hij eronder zit
Mbt de runninglights. Ik had ze eerder al maar dan als zijnde storing dmv het stadslicht eruit te halen, vond het effect erg netjes in het donker van daar nu echte runninglights modules.
Mbt de runninglights. Ik had ze eerder al maar dan als zijnde storing dmv het stadslicht eruit te halen, vond het effect erg netjes in het donker van daar nu echte runninglights modules.
thanks voor alle reacties! altijd weer een goede motivatie om weer verder te gaan!
@Beens1: liggen nog wel wat leuke ideetjes klaar jah haha! maarjah die andere factoren (tijd en vooral: geld) werken niet altijd mee
Vandaag even wat duidelijkere foto's gemaakt van het geheel!
+ als het goed is is mijn andere hobbyproject verkocht (scooter) als alles goed verloopt komen ze die zaterdag ophalen, & dat betekent geld voor de bmw!
en dus waarschijnlijk zien we de huidige velgen van de lente niet meer terug, wat er voor terugkomt? dat mogen jullie lekker raden
@Beens1: liggen nog wel wat leuke ideetjes klaar jah haha! maarjah die andere factoren (tijd en vooral: geld) werken niet altijd mee
Vandaag even wat duidelijkere foto's gemaakt van het geheel!
+ als het goed is is mijn andere hobbyproject verkocht (scooter) als alles goed verloopt komen ze die zaterdag ophalen, & dat betekent geld voor de bmw!
en dus waarschijnlijk zien we de huidige velgen van de lente niet meer terug, wat er voor terugkomt? dat mogen jullie lekker raden
>>>>Showroom E36's<<<<
Indd, ik vind ze wel vet. Zou zelf als eerste voor een M-voorbumper gaan!
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Update: (24-10) Foto's!
+1Verlagingkje
Ziet er goed uit zo man
Verlagen zou super staan, kijk naar foto 1,
die lijkt net alsof die al verlaagd is. Achter ziet er dik uit ..voor even inbeelde dat er geen gat is tussen band en wielkast =