AFNEEMBARE TREKHAAK BMW E60 SEDAN
AFNEEMBARE TREKHAAK BMW E60 SEDAN
Beste mensen ik heb een vraagje ik wil een trekhaak plaatsen voor mijn bmw E60 moet de achter bumper ook volleedig los? en kwa de bekaabeling is dat plug systeem of niet het gaat over een afneembare trekhaak en weet iemand wat zouw kosten bij de garage laaten plaatsen?? alvast bedankt voor komende reacties
- lekkerwijf1
Re: AFNEEMBARE TREKHAAK BMW E60 SEDAN
Beste,
De bumper moet er inderdaad af maar dit is vrij easy.
De bekabeling vergt ietwat meer werk en kost wat tijd, Ik moest bij de kabels zijn onder de achterbank nml.
Wat het bij een garage gaat kosten weet ik niet.
De bumper moet er inderdaad af maar dit is vrij easy.
De bekabeling vergt ietwat meer werk en kost wat tijd, Ik moest bij de kabels zijn onder de achterbank nml.
Wat het bij een garage gaat kosten weet ik niet.
- Wilfred Kries
Hoi,
Ik heb gehoord dat je ook je veren moet aanpassen. Dit is bij een originele versie al gedaan in de fabriek.
Ik heb gehoord dat je ook je veren moet aanpassen. Dit is bij een originele versie al gedaan in de fabriek.
- lekkerwijf1
Veren aan passen ?
Zou best kunnen maar ik heb onder mn vorige e60 die geen orginele trekhaak had zelf een haak geplaatst maar ik had nergens problemen mee..
Zou best kunnen maar ik heb onder mn vorige e60 die geen orginele trekhaak had zelf een haak geplaatst maar ik had nergens problemen mee..
- Wilfred Kries
Citaat van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt citeren
hoi,Moderatoropmerking Darudevampire
Je kan natuurlijk een trekhaak plaatsen, Maar ik wilde zeggen bij een originele ingebouwde trekhaak is de vering iets zwaarder uitgevoerd. Dit alleen ter info (heb ik uit het boekje)
- lekkerwijf1
Zou best kunnen hoor dat de veren anders uit gevoerd af fabriek zijn indien je een trekhaak besteld.
Alleen zonder de gemelde aanpassing zoals je aangeeft ondervindt je zeker geen problemen ook niet met beladen veren etc.
Alleen zonder de gemelde aanpassing zoals je aangeeft ondervindt je zeker geen problemen ook niet met beladen veren etc.