Re: 318 IS Coupe - Verzekeraar betaald uit.. (lachwekkend?)
Re: 318 IS Coupe - Totalloss.. :@
Stel ik besluit de dagwaarde te nemen. Dan wil ik graag mijn velgen behouden. Mag ik die eraf halen of wat gaat er mee gebeuren? Hoe werkt het afhandelen ervan?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Damn zonde goos!
Je kan de auto gewoon meenemen en eventueel in onderdelen verkopen (Wat er nog goed is dan)...
Heb je ook je velgen... En op het eerste gezicht lijkt de schade mee te vallen toch?
Wat ik weet is dat als bijvoorbeeld de dagwaarde 2000 euro is, dan wordt bij elke 500 euro aan schade de auto totalloss verklaard... Iig in 2005/ 2006 was dit toen het geval; die van mij was toen 4 keer totalloss verklaard (Civic)...
Schade was getaxeerd op een 3500 euro en kreeg zelf iets van 1100 euro terug...
Ik denk dat je daarmee makkelijk jouwe kan opknappen... Afhankelijk hoeveel je terug krijgt dan...
Je krijgt iig de keuze: laten staan of meenemen... En als liefhebber denk ik toch dat je voor de 2e keuze gaat!
Je kan de auto gewoon meenemen en eventueel in onderdelen verkopen (Wat er nog goed is dan)...
Heb je ook je velgen... En op het eerste gezicht lijkt de schade mee te vallen toch?
Wat ik weet is dat als bijvoorbeeld de dagwaarde 2000 euro is, dan wordt bij elke 500 euro aan schade de auto totalloss verklaard... Iig in 2005/ 2006 was dit toen het geval; die van mij was toen 4 keer totalloss verklaard (Civic)...
Schade was getaxeerd op een 3500 euro en kreeg zelf iets van 1100 euro terug...
Ik denk dat je daarmee makkelijk jouwe kan opknappen... Afhankelijk hoeveel je terug krijgt dan...
Je krijgt iig de keuze: laten staan of meenemen... En als liefhebber denk ik toch dat je voor de 2e keuze gaat!
Laatst gewijzigd door OblivioN op 03 nov 2011, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee dat mag niet. Je mag wel je eigen auto kopen tegen het hoogste bod.j0eyv schreef:Stel ik besluit de dagwaarde te nemen. Dan wil ik graag mijn velgen behouden. Mag ik die eraf halen of wat gaat er mee gebeuren? Hoe werkt het afhandelen ervan?
Damn joeyv dat is wel echt heel erg klote Hier ben ik tot op de dag van vandaag nog steeds bang op. Denk ook wel dat de schade (achter de bumpers waarschijnlijk aan het chassis krom zal zijn) en dit de hoogste koste mee zal brengen. Was wel een nette bmw! sterkte er mee, hopelijk vind je minstens net zo n mooie opvolger want dit gun je toch niemand.
pfff, das een beste klap geweest!
zelf inorde??
weer een erg mooie e36 minder op de weg
zelf inorde??
weer een erg mooie e36 minder op de weg
>>>>Showroom E36's<<<<
Lees het nu pas, heel veel sterkte kerel!!!
BMW E36 320i Cabrio, M-Pakket = Freude am Fahren
Balen zeg Joey! Zo zie je inderdaad maar weer, een ongeluk zit in een klein hoekje. Ook al kun je er dus zelf niets aan doen.
Sterkte, hoop dat je zelf er niet aan over houd lichamelijk. Maar er financieel ook niet op achteruit gaat!
Sterkte, hoop dat je zelf er niet aan over houd lichamelijk. Maar er financieel ook niet op achteruit gaat!
- Adriaan323i
Erg jammer van een mooie BMW.
Hopen dat alles snel en goed afgehandeld word.
Succes!!!
Hopen dat alles snel en goed afgehandeld word.
Succes!!!
BMW, Beste Maar Weer!!!
-BMW E34 525i Sedan
-BMW E30 323i Coupe
-BMW E34 530i Touring
-BMW E46 320i Sedan
-BMW E36 323i Touring
-BMW E36 328i Cabriolet
+BMW E36 316i Coupe
+BMW X5 4.4i V8
-BMW E34 525i Sedan
-BMW E30 323i Coupe
-BMW E34 530i Touring
-BMW E46 320i Sedan
-BMW E36 323i Touring
-BMW E36 328i Cabriolet
+BMW E36 316i Coupe
+BMW X5 4.4i V8
Damn Joey!
Als hij totalloss is: gecondoleerd met de BMW..
Gelukkig heb je zelf niets!
Hoop dat je snel weer een waardige vervanger hebt!
Groeten,
Rich!
Als hij totalloss is: gecondoleerd met de BMW..
Gelukkig heb je zelf niets!
Hoop dat je snel weer een waardige vervanger hebt!
Groeten,
Rich!
Dat is zwaar KL*TE voor je. Hoop voor je dat het snel is opgelost. Sterkte ermee.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Wow, heftig
Eerste vraag, ben je er zelf wel heelhuids uit gekomen?
Verder enorme zonde van je mooie bimmer.
Sterke!
Eerste vraag, ben je er zelf wel heelhuids uit gekomen?
Verder enorme zonde van je mooie bimmer.
Sterke!
- E39 530D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
Re: 318 IS Coupe - Totalloss.. :@ -> schade expert
Auto is totalloss verklaard. Verdere afhandeling zal nu beginnen.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Wees er als de kippen bij joey, je eigen wagen wordt onder je neus nog snel verkocht voor een .@#$ prijs!
Dagwaarde is genoteerd op 2000 euro. Restwaarde van het wrak is geschat op 350 euro. Ik heb al een koper gevonden voor het wrak. De auto gaat weg zoals hij er nu bij staat. Ik heb de dagwaarde accepteerd en kan dus langzaam opzoek naar een vervanger.
Ik kreeg van de schade-expert de keuze om mijn auto terug te kopen als ik dat had gewild. Ik heb er voor gekozen dit niet meer te doen. Ik moet een diesel gaan rijden en heb nu de kans dat te gaan doen. Door de auto terug te kopen bezorg ik mij zelf misschien alleen nog maar meer problemen.
Door het rijden van een E46 320d bespaar ik elk jaar op brandstof/belasting tussen de 800/1000 euro. Dat is het natuurlijk wel weer waard.
Aanstaande maandag gaat de auto weg. Moet bekennen dat ik het zeer pijnlijk vind wat er allemaal gaat gebeuren.. Gister een aanrijding en 3 dagen later gaat je trots naar een opkoper voor een prikkie.
Ik kreeg van de schade-expert de keuze om mijn auto terug te kopen als ik dat had gewild. Ik heb er voor gekozen dit niet meer te doen. Ik moet een diesel gaan rijden en heb nu de kans dat te gaan doen. Door de auto terug te kopen bezorg ik mij zelf misschien alleen nog maar meer problemen.
Door het rijden van een E46 320d bespaar ik elk jaar op brandstof/belasting tussen de 800/1000 euro. Dat is het natuurlijk wel weer waard.
Aanstaande maandag gaat de auto weg. Moet bekennen dat ik het zeer pijnlijk vind wat er allemaal gaat gebeuren.. Gister een aanrijding en 3 dagen later gaat je trots naar een opkoper voor een prikkie.
Laatst gewijzigd door j0eyv op 04 nov 2011, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.