De BMW's die ik vroeger had (rond 1989) waren ver van voor het digitale tijdperk (318, 320 en 2x 323) en het begint toch weer te jeuken. Na een paar maanden zoeken naar een E36 328 touring heb ik eindelijk een auto voor een sloopprijs gekocht. Of het een sloper is moet nog blijken. Eigenlijk was ik op zoek naar een goed exemplaar maar had geen zin om nog een jaar te wachten. Na een aantal zogenaamde goede exemplaren was ik er wel klaar mee en ongezien eentje gekocht voor een sloopprijs die de nodige aandacht nodig heeft.
Het is een 328 uit 1996 met een M-pakket.
Kruiskoppeling is gebroken en waarschijnlijk schade aan de versnellingbak (iig een oliekering). Binnenkort naar de garage op een plannetje op te stellen. Zelf sleutelen is leuk maar op op de koude vloer onder een auto te liggen? Daar heb ik geen zin meer in. Verder moet er ook nog eea gebeuren: mistlampen voor, gasveren achterklep, abs foutmelding, benzine meter en nog een dag of 3 stofzuigen. Zodra de auto goed genoeg is ga ik bepalen hoever de buitenkant wordt aangepakt. Misschien wel stalen velgen een helemaal matzwart met roller

Het quasi chique hout accent op het dashbordkastje en de versnellingspook moet iig anders
Een gebruikte versnellingsbak kost niet te veel (ca. 250)maar hoeveel sleutelwerk is het? Een dag?
Een paar fotootjes
beetje poestwerk.....
tja, moet dat nou....