B46 schreef:
derkgorter schreef:Mooi wagen, maar het is het een Nederlandse of importauto? (Dit ivm controleren kilometerstand)
Dat betreft de 53-HJ-VK en is dus Origineel Nederlands.
De aangegeven kilometerstand van 171.000km klopt overigens niet, gezien hij in april 2011 al te koop stond met 180dkm, en in het onderhoudsboekje is bij 175dkm / maart 2010 nog een beurt ingevuld.
Als je goed op de foto's kijkt zie je ook dat de tellerstand ook al in de 190dkm zit.
De auto heeft 8 kentekenhouds gehad.
Inderdaad dat zag ik achteraf ook dat er 190.000 km op de teller stond. Had al contact met hem over inruil van mijn cabrio, maar toen ik dat zag op de km-teller, schrok ik even.
Heb vandaag op gaspedaal.nl en betere gezien, hij heeft alleen geen Harman en Kardonn

, is dat makkelijk in te bouwen later? En ook geen 19 evo, maar die zijn er genoeg te koop. Ik ga hem morgen mailen wat betreft inruil en dergelijke.
http://www.autowereld.nl/bmw/3-serie-co ... tails.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft NAP, goed bouwjaar 2003, en lekker in de opties toch?
Meer dan 20.000 euro voor een M3 uitgeven, zit er voor mij momenteel niet in. Ik moet gewoon een goeie tegenkomen. Die van de link hier boven,vind ik opzich geen slechte, vooral voor de prijs ook.
Zag ook die van mino staan....Een vriend van me : ' woow dikke bak man, wil je die niet' , toen vertelde ik hem het verhaal van het forum...

M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +