E46Forum Meeting 2008 (Extra informatie!)
Re: E46Forum Meeting 2008 (Extra informatie!)
Bertus, helemaal top!
@ Kevin: Beter! Ben zeer benieuwd naar je Coupe!
Trouwens, we zijn bezig om de patatkraam WEL door te laten gaan! Zodat er ook ijs verkoop is!
@ Kevin: Beter! Ben zeer benieuwd naar je Coupe!
Trouwens, we zijn bezig om de patatkraam WEL door te laten gaan! Zodat er ook ijs verkoop is!
- yellowness
siemi die van mij ziet bijna zelfde uit als die van ehm ik weet niet meer hoe hij heet die mystic blue met die m pakket.
ik ben benieuwd naar mensen die HK hebben en 19inch velgen want k kom er nog niet uit welke ik wil. ik vraag me af of jullie allemaal met iemand samen komt want ik kom alleen maargoed ik zal daar wel veel gezelschap krijgen denk ik
ik ben benieuwd naar mensen die HK hebben en 19inch velgen want k kom er nog niet uit welke ik wil. ik vraag me af of jullie allemaal met iemand samen komt want ik kom alleen maargoed ik zal daar wel veel gezelschap krijgen denk ik
Ik ben ook aanwezig, lijkt mij helemaal te gek al die E46's te mogen zien.
Groetjes George en tot 18 mei
Groetjes George en tot 18 mei
Same here, en er zullen nog vele alleen komen. Je leert iedereen vaak binnen enkele minuten al kennen, dus dat komt wel goed .yellowness schreef:want ik kom alleen
Hee even over hoe ik naar de meeting kom, kan dat nog doorgaan Mini/330dM? Zo ja, dan overleg ik het nog even met mijn ouders en dan kunnen we even via PB het een en ander bespreken.
Als het zulk lekker weer wordt als van de week wordt het een super dag!
Ik kom zoiezo met een vriend van me (318 sedan) en met vriendinnen (denk ik)
Daarnaast komen er nog 2 vrienden naar daar. Heb er zin in, wordt een super dag!
Ik kom zoiezo met een vriend van me (318 sedan) en met vriendinnen (denk ik)
Daarnaast komen er nog 2 vrienden naar daar. Heb er zin in, wordt een super dag!
Poeh, als we zulk weer hebben zitten we goed!!
We gaan ons best doen om de patatkraam (en dus ook ijs) door te laten gaan!
En er zal volop (sowieso 300+ blikjes) gekoeld frisdrank zijn!
We gaan ons best doen om de patatkraam (en dus ook ijs) door te laten gaan!
En er zal volop (sowieso 300+ blikjes) gekoeld frisdrank zijn!
had er al zin in..... maar nu het steeds dichter bij komt..... begint het enorm te kriebelen, zag dat ik niet op de lijst sta en mijn plaatsgenoot ook niet (zwembroek) maar dat mag pret niet drukken.
voorspelling van het weer is nu 20 gr en als de buien kans nog wat af neemt 50% naar 20% ofzo wordt het of kan het wel eens een mooie dag worden.
voorspelling van het weer is nu 20 gr en als de buien kans nog wat af neemt 50% naar 20% ofzo wordt het of kan het wel eens een mooie dag worden.
Excuses Freddy, jullie staan er bij!
Het is lastig om nu al de weersvoorspellingen te bekijken, het weer in Nederland veranderd nog al van dag op dag.
Als het maar droog is, is alles prima!
Het is lastig om nu al de weersvoorspellingen te bekijken, het weer in Nederland veranderd nog al van dag op dag.
De widget op mijn computer is in ieder geval positief over het weer as zaterdag!Dnl schreef:Het is lastig om nu al de weersvoorspellingen te bekijken, het weer in Nederland veranderd nog al van dag op dag.
16:24 uur 13-05-08
Maar het gaat om Zondag, en die is weer iets minder zo te zien ;(.
Oooh (schaam schaam)... ik dacht dat het zaterdag was. Dan zal mijn computer er wel gewoon langs zitten!Dnl schreef:Maar het gaat om Zondag, en die is weer iets minder zo te zien ;(.
Ik kom ook met mijn 320D, helemaal uit Belgie, hehe
groeten
tot daar
groeten
tot daar
Gaaf! Er komen nog een aantal leden uit BE .
Gaat nog druk worden zo te zien
320I E46 Sedan '99.
BMW 320I E46 tot 2019
BMW 1 Serie 114I Urban