E61 550i van Sneakster (pics inside!!)
Re: E61 550i van Sneakster
Mooi om te horen. Voor nightvision moet ik me goggles opzetten alleen staat zo raar achter stuur.
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
Re: E61 550i van Sneakster
Haha, jij hebt toch ook de DARK night vision edition, Suyker ? Geen wonder dat je niks ziet.
Klinkt allemaal erg mooi - gefeliciteerd met je nieuwe 550i, die zie je niet veel rijden.
Net als de anderen ben ik benieuwd naar de foto's ...
Klinkt allemaal erg mooi - gefeliciteerd met je nieuwe 550i, die zie je niet veel rijden.
Net als de anderen ben ik benieuwd naar de foto's ...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
- Sneakster550i
Re: E61 550i van Sneakster (pics inside!!)
Okay dan, pics staan nu in mijn 1e post!! N-joy.
No Risk No Fun!
- Sneakster550i
Heb al de nodige km gemaakt intussen en wat een geweldige rijmachine zeg
Mooiste moment vd dag is nu ; s'morgens, koude start, knop op dash indrukken en dan die geweldige 8 cilinder roffel door de garage horen klinken, heerlijk!!
Wel leuk om op te merken :
Garagehouder heeft trekhaak geplaats en ik vond in de kofferbak een bijgeleverde witte kentekenplaat met opgelegde letters (top!)
Lakstiftje en een spuitbus (lekkebandspul) was ook toegevoegd (top!)
In het dashboardkastje lag een set originele BMW navigatie dvd's van 2011 (top!)
Voor het inlezen van de trekhaak is de Beemer naar de BMW garage geweest en via het VIN nummer zag men aldaar dat er nog een recall moest worden uitgevoerd betreffende het panoramadak. Super want het enige minpuntje tijdens de proefrit vond ik het suizen van het dak bij snelheden boven de 100km/h en dat is nu compleet verdwenen! (compleet nieuwe afdichting gemonteerd etc.)
Nou, ik ben benieuwd naar jullie reacties betreffende de foto's, dus laat maar horen!
Mooiste moment vd dag is nu ; s'morgens, koude start, knop op dash indrukken en dan die geweldige 8 cilinder roffel door de garage horen klinken, heerlijk!!
Wel leuk om op te merken :
Garagehouder heeft trekhaak geplaats en ik vond in de kofferbak een bijgeleverde witte kentekenplaat met opgelegde letters (top!)
Lakstiftje en een spuitbus (lekkebandspul) was ook toegevoegd (top!)
In het dashboardkastje lag een set originele BMW navigatie dvd's van 2011 (top!)
Voor het inlezen van de trekhaak is de Beemer naar de BMW garage geweest en via het VIN nummer zag men aldaar dat er nog een recall moest worden uitgevoerd betreffende het panoramadak. Super want het enige minpuntje tijdens de proefrit vond ik het suizen van het dak bij snelheden boven de 100km/h en dat is nu compleet verdwenen! (compleet nieuwe afdichting gemonteerd etc.)
Nou, ik ben benieuwd naar jullie reacties betreffende de foto's, dus laat maar horen!
No Risk No Fun!
Zeer strak apparaat hoor. Heel wijs! en mooie service tot nu toe gekregen zeg
tippie, maar uiteraard is dat persoonlijke smaak; uitlaat pijpen matzwart laten spuiten en nieren hoogglans zwart (kan via nassje van dit forum)
tippie, maar uiteraard is dat persoonlijke smaak; uitlaat pijpen matzwart laten spuiten en nieren hoogglans zwart (kan via nassje van dit forum)
- Kingfisher
- Contacteer:
Allememachies! Dit vind ik nu al (oké, op de M5's na) de mooiste fünfer van het forum.
Komt misschien omdat ie op die van mij lijkt, met dat verschil dat er geen trekker-aggregaat in zit maar een dikke V8 en nóg voller is geladen met gadgets.
Mijn tip, lekker zo laten want beter dan dit wordt het gewoon niet! Heul veul plezier ermee!
Komt misschien omdat ie op die van mij lijkt, met dat verschil dat er geen trekker-aggregaat in zit maar een dikke V8 en nóg voller is geladen met gadgets.
Mijn tip, lekker zo laten want beter dan dit wordt het gewoon niet! Heul veul plezier ermee!
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Jammie! Wat een apparaat
Inderdaad wat kingfisher zegt !
Kleur van de velgen is helemaal
Wat een auto zeg
Kleur van de velgen is helemaal
Wat een auto zeg
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Schitterende Touring !
Nu kan ik gelijk zien hoe mijn plannetje uitpakt om de velgen een tint donkerder te laten spuiten.
HUD hoger afstellen is niet moeilijk en zeker de moeite waard - ik heb de eerste maanden geprobeerd een giraffennek te kweken, totdat ik ontdekte hoe je hem hoger kunt afstellen.
Je bent trouwens de aller-aller-belangrijkste-meest-jaloers-makende optie vergeten te vermelden; 2 cupholders in je dashboard !
Man wat ben ik jaloers op je V8 maar voor die cupholders pleeg ik een moord ...
Nu kan ik gelijk zien hoe mijn plannetje uitpakt om de velgen een tint donkerder te laten spuiten.
HUD hoger afstellen is niet moeilijk en zeker de moeite waard - ik heb de eerste maanden geprobeerd een giraffennek te kweken, totdat ik ontdekte hoe je hem hoger kunt afstellen.
Je bent trouwens de aller-aller-belangrijkste-meest-jaloers-makende optie vergeten te vermelden; 2 cupholders in je dashboard !
Man wat ben ik jaloers op je V8 maar voor die cupholders pleeg ik een moord ...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
- Sneakster550i
Bedankt voor de complimenten, altijd leuk!
Ja Frank, gelukkig heb ik cupholders.., ik dacht dat zoiets wel standaard was in de 5 maar inmiddels weet ik beter.
Heb me vandaag rot gezocht naar de (motor) temperatuur meter, kon maar niet geloven dat die er niet op zou zitten..., ff gezocht hier op het forum en weet inmiddels dat ik naar streepjes in de toerenteller moet zoeken. Je moet het maar net weten he, lol!
Hadden ze nou maar die zinloze eco meter weggelaten en daar een temperatuur meter gemaakt
Achja, je kan niet alles hebben he
Vandaag wel de eerste pech..., dikke schroef in de voorband, damn!
Ik was toevallig dicht bij een bandenboer dus dat was zo weer verholpen..
Ja Frank, gelukkig heb ik cupholders.., ik dacht dat zoiets wel standaard was in de 5 maar inmiddels weet ik beter.
Heb me vandaag rot gezocht naar de (motor) temperatuur meter, kon maar niet geloven dat die er niet op zou zitten..., ff gezocht hier op het forum en weet inmiddels dat ik naar streepjes in de toerenteller moet zoeken. Je moet het maar net weten he, lol!
Hadden ze nou maar die zinloze eco meter weggelaten en daar een temperatuur meter gemaakt
Achja, je kan niet alles hebben he
Vandaag wel de eerste pech..., dikke schroef in de voorband, damn!
Ik was toevallig dicht bij een bandenboer dus dat was zo weer verholpen..
No Risk No Fun!
Kleur vd wielen is idd erg geslaagd. Zou alleen nog geslepen alu inleg halen en klaar is kees .
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
Dark knight edition
Dark knight edition
Zo hey wat een fenomenaal mooie wagen, met een zeer dikke motor
Helemaal af niks meer aan doen, gewoon puur genieten
Helemaal af niks meer aan doen, gewoon puur genieten
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
-
Hey welkom,
Geweldige wagen heb je zeg....
Ik zou zeker voor die zwarte nieren gaan....!
Veel veilige kilometers toegewenst
Geweldige wagen heb je zeg....
Ik zou zeker voor die zwarte nieren gaan....!
Veel veilige kilometers toegewenst
Oke ik ben jaloers.