Bij deze weer een vraag over mijn 1802 hoop dat jullie ideeën hebben.
Zoals jullie misschien wel weten heb ik nog geen A.P.K erop dus zo nu en dan rijd ik op en neer door de straat.
Nu deed ik dit afgelopen zaterdag ook en hij liep prima op gas dus een goede 2 km gereden denk ik toen reed ik richting mijn oprit om hem daar nog eventjes te laten lopen maar aangezien ik de koppeling nog niet gewend ben gaf ik wat meer gas dan nodig en toen sloeg die af dus de oprit opgerold en daarna startte die niet meer. Ook niet op benzine.
Ik de motorkap opendoen zag ik dat de verdamper helemaal bevroren leek en toen moest ik werken dus accu aan de lader gehangen want die was ook aardig leeg.
Nu wou ik hem vanmorgen weer starten eerst op benzine geprobeerd wou niet en uiteindelijk op gas weten te starten. De verdamper was nog niet bevroren. Dus lekker even laten lopen en ik denk even op en neer over de oprit maar toen reed ik vooruit en sloeg die weer af nadat ik gas gaf koppeling op liet komen, de koppeling weer intrapte en remde.
En nu is de verdamper ook weer bevroren en wil die ook niet op benzine starten.
Dus waar kan dit aan liggen ? Gewoon te koud en moet ik hem dan misschien zo snel mogelijk eerst op benzine laten lopen ?
Lucht in koppelingssysteem ? Of ik zat te denken aan het remsysteem wat op de een of andere manier iets verkeerds doet want volgens mij heb ik wel bij allebei de keren geremd. ???
Hoor erg graag iets terug.
Met vriendelijke groet,
Martin