Danish 318i e46 t/m 330ci cabrio. Part 1
Re: Danish 330CI ///M Fotoshoot met Hardtop
Nice Danish 

foto nr.2 is de mooiste vind ik
al een geschikte
gevonden btw?

al een geschikte

2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)

Bedankt jongens.
@BM_dub: Ik heb er een op het oog. Als de cabrio verkocht word en de M3 is nog beschikbaar, zal ik niet meer lang twijfelen.
@BM_dub: Ik heb er een op het oog. Als de cabrio verkocht word en de M3 is nog beschikbaar, zal ik niet meer lang twijfelen.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
hahah nee ik heb mijn lesje al geleerd een tijdje terug.. 

M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Mooie shoot danish, haha dat was met het bmwfoto spel had het gelezen gras nog moeten betalen enzo toch?
Welke fotos had je toen gemaakt dat kon ik niet meer terug vinden
Welke fotos had je toen gemaakt dat kon ik niet meer terug vinden

Op pagina 10 ofzo van dit topic, staat er een foto tussen gepost door MAC.
Was een duur grap geworden.
Was een duur grap geworden.
Re: Bmw 318i exe van Danish, eerder winter banden moeten pla
Geven die led mistlampen minimaal dezelfde lichtopbrengst bij mist of zitten de mistlampen er dan voor de show op? Het zie er wel heel mooi uit en ik denk dat het beter matched bij xenon.Danishbmw schreef:Ja klopt dat zijn de mistlampen, geven geen meldingen op de BC. Bij Hlautomotive aangeschaft.
HAha Ja dat is bij rimini, lekkker gegeten daaro
Foto 2 is idd mooi! Staat er strak bij 

@ Drew: die mistlampen waar over jij het hebt, had ik op mijn vorige 318i e46. Lichtopbrengst is eerlijk gezegd RUK.. Het is puur voor het blauwe Look.
Het staat inderdaad wel mooier bij xenon, misschien komen ze der nog wel ooit op, echter was de kwaliteit niet al te goed.
Thanks jaap
Zoektocht naar een M3 verloopt niet helemaal soepel, aangezien verkoop van de cabrio tegenvalt.
.. Ook wil ik eigenlijk niet achteruit gaan qua km-stand. Onder andere staat er 95.525km ongeveer op de teller. Dus denk eigenlijk nog dat ik de cabrio blijf rijden. Je weet het maar nooit, maar ik wacht het gewoon af.
Het staat inderdaad wel mooier bij xenon, misschien komen ze der nog wel ooit op, echter was de kwaliteit niet al te goed.
Thanks jaap

Zoektocht naar een M3 verloopt niet helemaal soepel, aangezien verkoop van de cabrio tegenvalt.

cabrio verkopen lukt ook bijna nooit als het winter wordt.
-- Houdoe wanne --
je zou eventueel de 330 kunnen inruilen toch? je hebt de auto voor weinig gekocht dus je zal er niet veel op achteruit gaan denk ik voor je inruilwaarde.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
- bob de bouwer
he kerel ik ken je nog niet maar het zijn zeker mooie foto,s en een mooie beemer .grt
bob

Ja, ik kon hem tegen een M3 uit Dronten inruilen, echter die had al 190.000 km gereden, vond ik iets te veel.
@ bod de bouwer: welkom. Dankjewel ! Veel plezier hier op het forum.
@ bod de bouwer: welkom. Dankjewel ! Veel plezier hier op het forum.