erg gefrustreerd door niet kunnen vinden M-pakket ombouw bed

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
E60pro

Re: erg gefrustreerd door niet kunnen vinden M-pakket ombouw

Bericht door E60pro » 23 nov 2011, 23:17

Ja geen dank jonge (puur eigen belang:rolf:) haha.

Ik wou nu onderhand wel eindelijk eens spijkers met koppen slaan en gewoon weten welke bumper en waar ik hem kan bestellen want ik wil toch wel sowieso ABS en de pasform moet gewoon perfect zijn en dat wil ik van te voren wel zeker weten zuchttt... Achteraf spijt hebben is me al een keer te vaak gebeurt nameiljk.
De uitlaat laat ik zetten bij NMparts dat weet ik inmiddels wel.
Nu dus alleen nog een goedkoop M-pakket vinden en goede achterbumper of natuurlijk het totaalplaatje voor een leuke prijs.

Ik zit nog op de mail te wachten van Maxiperformance wat het M-pakket daar kost gewoon fabrieks af.

E60pro

Bericht door E60pro » 24 nov 2011, 13:38

Nou bij Maxiperformance kunnen we het pakket bestellen volledig ABS en onbewerkt voor 1000 euro. Dus hou dat even in ons achterhoofd.
Nog even rondkijken of er elders nog het zelfde pakket te vinden zijn (want hun kopen het natuurlijk ook gewoon ergens voor 750 in)

lekkerwijf1

Bericht door lekkerwijf1 » 24 nov 2011, 20:20

@ edje
Toen ik mijn auto aankocht was het een bomvolle auto met bijna alle opties.
Maar exterieur heel kaal en standaard
Ik heb alles zelf gedaan m5 roosters inbouwen, passend maken trekhaakkap inzagen, verlagingsveren plaatsen et etc
Enigste wat ik heb laten doen is het spuitwerk zelf.

E60pro

Bericht door E60pro » 24 nov 2011, 20:35

Ik heb nog eens zitten te denken en begin toch te twijfelen.
Als ik zo alles eens optel dan zou ik in principe 200 besparen op de 2300 als je alles bij Maxcount laat doen.

1000 M-pakket
500 Spuiten
500 uitlaatsysteem
100 benzinekosten

Maar dan moet ik daarbij dus zelf met het hele M-pakket naar een spuiterij en daar ook weer weg halen, een ruimte huren om het pakket te monteren of het zou hier voor in de kou op straat moeten maar dat is ook niet echt optimaal.
Als dat dan allemaal klaar is zou ik dus een afspraak moeten maken bij die kerel die er een duplex uitlaat systeem onder bakt wat natuurlijk allemaal ook weer de nodige kosten met zich mee brengt.

Maar het aller belangrijkste, als je het zelf doet heb je ook niks om op terug te vallen bij gebreken of minpunten.
Ik denk dat ik voor die 200 euro winst toch liever kies voor de zekere weg en als er dan eens iets is wat niet helemaal goed is of wat dan ook kan ik altijd terug gaan naar het bedrijf die de montage voor zich heeft genomen.

Wat natuurlijk niet betekent dat ik het M-pakket er voor jou niet onder wil zetten (kleine moeite) :duim:

edtje25

Bericht door edtje25 » 24 nov 2011, 22:34

Voor die 125 euro besparing ( ik ben nog 75 eur extra kwijt) :) heb ik liever een one stop shop en kan ik nog eens terugvallen als er dingen niet goed gegaan zijn.
Het enig wat is nog mis.. Is mensen die ervaring hebben met maxiperformance. Dit omdat ze dik 400 euro onder de conculega's zitten.

E.

E60pro

Bericht door E60pro » 24 nov 2011, 23:50

Ja inderdaad dat zou niet verkeerd zijn.
Maar volgens mij hebben ze me een mail gestuurd dat ik er bij mag zijn en zelfs fotos mag maken, dus dat zal dan wel goed zitten.

E60pro

Bericht door E60pro » 25 nov 2011, 12:06

Oke ik ben eruit ik heb een top deal gevonden!!

Als je wilt meedoen kan je hier ff reageren : http://www.bimmerportal.nl/styling-f127 ... 24434.html" onclick="window.open(this.href);return false;

m5tuner

Bericht door m5tuner » 27 nov 2011, 01:51

[quote="bofkont"]Ik wordt gefrustreerd van die wannabe M5's ;) :leip: :+

haha.... als jij me sponsor wil worden koop ik een echte :///m: 5 :popcorn:
never drive faster than your angel can fly

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Styling”