Uitlaat 325i onder 320i
Uitlaat 325i onder 320i
Aangezien ik nergens een antwoord op mijn vraag kan vinden of een uitlaat van een (E36) 325i onder een 320I past stel ik hem maar eens hier.
Dus bij deze, past een 325i uitlaat onder mijn E36 320i sedan, moeten er dan eventueel nog aanpassing gedaan worden?
Ik hoor het graag.
Dus bij deze, past een 325i uitlaat onder mijn E36 320i sedan, moeten er dan eventueel nog aanpassing gedaan worden?
Ik hoor het graag.
Re: Uitlaat 325i onder 320i
Nee past niet. 325i is dubbelpijps en 320i is enkelpijps. Wil je een 325i uitlaat, dan moet je ook de katalysator van een 325i monteren.
Dat had ik inderdaat niet aangegeven maar ik bedoel de complete uitlaat vanaf het spruitstuk dus incl. kat.
Dat moet dus wel gewoon passen?
Dat moet dus wel gewoon passen?
ja, als je alles overzet, past dat.
E36 320i Coupé 1994 verkocht News from the new owner: the car is a total loss after a crash
wat voor voordelen heeft dat dan??
Oké mooi.
Het heeft verder geen voordelen maar ik moet toch een andere uitlaat aanschaffen omdat hij zonder kat. niet door de 4 gas meting komt en aangezien ik voor leuk geld een 325 uitlaat overnemen komt het mooi uit...
Maar bedankt iniedergeval!
Het heeft verder geen voordelen maar ik moet toch een andere uitlaat aanschaffen omdat hij zonder kat. niet door de 4 gas meting komt en aangezien ik voor leuk geld een 325 uitlaat overnemen komt het mooi uit...
Maar bedankt iniedergeval!
beste idB zit hij er al onder?
groeten paul
groeten paul
Nope, de 325i uitlaat die ik kon overnemen was niet meer in een nette staat (gelast etc.) dus ik heb er uiteindelijk een goede gebruikte 320i kat onder gezet.
Enkel stoor ik me een beetje aan de standaard 320i achterdemper, dat ene pijpje vindt ik er niet erg mooi uitzien dus ik was al wat aan het rondkijken naar een andere achterdemper...
Ik had al gekeken naar een Supersprint maar die vindt is heel erg mooi maar erg duur...
Nou kwam in vd week de Novus dempers tegen, ziet er zo op de foto zeker niet slecht uit voor dat geld, heeft er hier misschien iemand ervaring met deze Novus eindempers?
Enkel stoor ik me een beetje aan de standaard 320i achterdemper, dat ene pijpje vindt ik er niet erg mooi uitzien dus ik was al wat aan het rondkijken naar een andere achterdemper...
Ik had al gekeken naar een Supersprint maar die vindt is heel erg mooi maar erg duur...
Nou kwam in vd week de Novus dempers tegen, ziet er zo op de foto zeker niet slecht uit voor dat geld, heeft er hier misschien iemand ervaring met deze Novus eindempers?
Ik heb nog een 325 einddemper voor je in de aanbieding, kan je eventueel ook monteren op je enkele pijp met wat laswerk
Bedankt voor je aanbod, maar ik wil een demper die er zo netjes onder kan zonder hakken zagen bakken etc.
Weet iemand hoe een Novus demper klinkt?
Her geluid mag niet veel harder worden, het gaat mij vooral om de looks...
Weet iemand hoe een Novus demper klinkt?
Her geluid mag niet veel harder worden, het gaat mij vooral om de looks...
Lijkt me toch verstandig dat je geen 325 uitlaat op je auto hebt gezet, denk niet dat het lekker had gelopen
BMW E36 320i Cabrio, M-Pakket = Freude am Fahren
Hoe zit het met alleen zon dubbele einddemper op een 318IS? Hierbij zaag je dus één pijp af, waarbij je hem uiteraard wel luchtdicht maakt. Is dit mogelijk of is dit geen goed idee??dw70 schreef:ja, als je alles overzet, past dat.
je wilt een 325i demper op een 318i? 2e pijpje van de 325i afzagen en dichtlassen? Dan kun je beter een 320i nemen. Die heeft er maar 1. Ik zou ze beide niet nemen. Het bochtenwerk onder de auto van je 318i pijp is anders gebogen dan die van een 6 pitter. Pasvorm hopeloos.
Niet doen. Gewoon een goede demper voor je 318i zoeken. Heb je veel meer aan.
Niet doen. Gewoon een goede demper voor je 318i zoeken. Heb je veel meer aan.
E36 320i Coupé 1994 verkocht News from the new owner: the car is a total loss after a crash
Bedankt voor je antwoordt. Er is niets mis met mijn einddemper, maar heb een nieuwe 325 einddemper op de kop weten te tikken voor een spotprijs, dus dacht dat ik die wel kon monteren...maar zo te horen is dat toch niet zo'n goed idee. Het is trouwens een 318 IS, maar goed dat doet er verder niet meer toe dus...zet hem wel te koop dan