Hallo,
Ik ben een nieuwe trotse bezitter van een bmw 320d en nieuw op dit forum.
Ik hoop op dit forum mijn grote passie en hobby te kunnen delen.
wie weet nog een goed aftermarket navigatiesysteem?
De systemen van dynavin en navaudio lijken heel mooi, maar ik had gehoord dat dit troep was.
Ik wil geen rommel, maar ben ook niet van plan om 1400 euro voor een orgineel 2e hands systeem uit te geven.
Wie weet een goed alternatief?
wat is een goede aftermarket inbouw navigatiesysteem?
Re: wat is een goede aftermarket inbouw navigatiesysteem?
Ik denk dat de Dynavin je enige pasklare optie gaat zijn. Je kunt ook pioneer systemen inbouwen maar dan moet je een hoop aanpassen.
Overigens hoor ik over de Dynavin best goede verhalen. Check anders even deze thread.
Overigens hoor ik over de Dynavin best goede verhalen. Check anders even deze thread.
Hey mantisnl,
Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit.
Alleen als ik dynavin en navaudio zijn de termen niet mis die je tegen komt.
" dynavin en navaudio zijn criminelen die je geld afhandig maken" "dynavin bijna net zulke slechte service als navaudio"
Deze termen schrikken mij wel een beetje af....
Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit.
Alleen als ik dynavin en navaudio zijn de termen niet mis die je tegen komt.
" dynavin en navaudio zijn criminelen die je geld afhandig maken" "dynavin bijna net zulke slechte service als navaudio"
Deze termen schrikken mij wel een beetje af....
Daar heb ik geen idee van. Waar verwijs je precies naar? Zijn de reacties in die thread ook?
sorry ik had niet door dat er alweer was gepost...
Hier heb ik de informatie van:
http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl ... 66&bih=639" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier heb ik de informatie van:
http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl ... 66&bih=639" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is maar 1 site die ik tegen kom in die zoekresultaten en dat is idiotz.nl. Ik zou me daar dus niet te druk om maken. Bekijk bovenstaande thread op dit forum maar eens voor echte serieuze reacties op de Dynavin apparaten, ik denk dat die iets betrouwbaarder zijn. Daarbij hoef je een Dynavin niet rechtstreeks bij de firma te kopen maar kun je ze bijv. ook via Markplaats of een groupbuy (die hier vaker worden georganiseerd) kopen.