Marktplaats ; BMW E46 bi-xenon projector koplampen
Marktplaats ; BMW E46 bi-xenon projector koplampen
http://link.marktplaats.nl/1001308318
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Ik wil zelf graag een nette xenon set maar al die aftermarket kits en de slechte afwerking hiervan zet me aan het denken om dit in mijn eigen koplampen te bouwen.
Alvast bedankt voor de reactie's!
Gr Mattijs
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Ik wil zelf graag een nette xenon set maar al die aftermarket kits en de slechte afwerking hiervan zet me aan het denken om dit in mijn eigen koplampen te bouwen.
Alvast bedankt voor de reactie's!
Gr Mattijs
Live your life sideways
Re: Marktplaats ; BMW E46 bi-xenon projector koplampen
Dit zijn de veelbesproken Morimoto mini H1 projectoren, ik heb ze ook daar besteld bij motorsticker.nl en ingebouwd in mij e36.
Met 2 dagen inhuis en werkt perfect!
Met 2 dagen inhuis en werkt perfect!
- DJLeonardo
Alleen wel verwarrend dat het eerste plaatje een custom quad frame is van Lightwerks met OEM en FX-R projectoren. Dat heeft helemaal niets met de aanbieding te maken. Dat is het frame dat ze speciaal voor Matt z'n M3 hadden gemaakt. Als je het zo mooi wil hebben moet je er wel wat meer aan doen dan alleen een Mori er inschroeven.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Het lijkt mij ook wel wat dat setje alleen ben ik benieuwd hoe de kwaliteit is 

- DJLeonardo
De Morimoto mini is eenhele goeie projector. De ballast (heb ik zelf ook) is zo niet nog beter, misschien wel de beste op de markt.
Het enige nadeel van de Moriprojector is dat hij, omdat hij klein is niet de hitte aankan van een 50W set. Ook is de lichtopbrengst vanwege de iets kleinere reflector is iets minder dan bij een full size projector. Daar staat tegenover dat afstraling van de mori heel effectief is en hij geeft een mooie hotspot.
Het enige nadeel van de Moriprojector is dat hij, omdat hij klein is niet de hitte aankan van een 50W set. Ook is de lichtopbrengst vanwege de iets kleinere reflector is iets minder dan bij een full size projector. Daar staat tegenover dat afstraling van de mori heel effectief is en hij geeft een mooie hotspot.
Bedankt voor de reactie's, ik heb de andere threads ook ff doorgelezen over de morimoto.
Hoe staat dit alles tegenover een set van bijvoorbeeld HL Automotive, dan heb je de complete koplampen met projectors en angel eyes direct erin.
Alleen dien ik dan nog een setje HID xenon in te bouwen a 70/80 euro.
Gr Mattijs
Hoe staat dit alles tegenover een set van bijvoorbeeld HL Automotive, dan heb je de complete koplampen met projectors en angel eyes direct erin.
Alleen dien ik dan nog een setje HID xenon in te bouwen a 70/80 euro.
Gr Mattijs
Live your life sideways
- DJLeonardo
Het staat NIET in verhoudig.Mattijs schreef: Hoe staat dit alles tegenover een set van bijvoorbeeld HL Automotive,
Ik weet niet zeker wat HL verkoopt maar als het Depo is dan is het iig geen vergelijk. De Depo projector heeft een lichtbeeld dat kant nog wal raakt. De hotpsot zit verkeerd en de afstraling is onregelmatig. Die zou ikmaar laten liggen.
De AE's van die units zijn ook om te huilen. Je ziet gewoon 4 pitjes zitten, hoog kermis gehalte naar mijn mening.
hoe zit het met de afstelling van deze lampen?
ik neem aan dat ze misschien scheef er in kunnen?
ik neem aan dat ze misschien scheef er in kunnen?
zit een pasring voor bij en je moet bij de montage even opletten 

-
- Contacteer:
Iemand enig idee hoe je die quad uitstraling kunt krijgen?
Of moet je dan gewoon 2 projectors kopen?
Of moet je dan gewoon 2 projectors kopen?
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
2 projectors kopen 

-
- Contacteer:
En de regeling van stadslicht en dimlicht? Want je vervalt dan denk ik...
stadslicht kun je vervangen door Angel Eyes te gebruiken
-
- Contacteer:
ja die wil ik dan weer juist niet. Wil de shrouds zwart maken dat ik een compleet zwarte lamp heb met alleen 2 lenzen. zoals bij deze

Helaas komt deze uit Amerika en daar zijn uiteraard de regels anders. Hij heeft de binnenste projectoren als DRL en de buitenste als normaal licht als ik me niet vergis.
Zou graag willen weten of ik niet gewoon de binnenste lens als stadslicht kan pakken en dan de buitenste als dimlicht en grootlicht (morimoto bi xenon kit).
Kan nergens iets vinden over de hoeveelheid licht dat je stadslicht mag afgeven. Kan alleen vinden dan het minder moet zijn dan je dimlicht. Maar dit is dan altijd het geval omdat bij dimlicht de buitenste projector erbij komt.

Helaas komt deze uit Amerika en daar zijn uiteraard de regels anders. Hij heeft de binnenste projectoren als DRL en de buitenste als normaal licht als ik me niet vergis.
Zou graag willen weten of ik niet gewoon de binnenste lens als stadslicht kan pakken en dan de buitenste als dimlicht en grootlicht (morimoto bi xenon kit).
Kan nergens iets vinden over de hoeveelheid licht dat je stadslicht mag afgeven. Kan alleen vinden dan het minder moet zijn dan je dimlicht. Maar dit is dan altijd het geval omdat bij dimlicht de buitenste projector erbij komt.
- DJLeonardo
Je kan Morimoto H1 projectors met shrouds bestellen (dus zonder de ballast) bij TRS in Amerika. Dan stop je daar H1 LED pitjes in en sluit je die aan op je stadslicht. Dan moet je wel voor de grootlicht Warning cancellers plaatsen anders geeft je dash een foutmelding.