Ben en zijn 318i - andere velgen gekocht
- Ramon 325 Vanos
Re: Ben en zijn 318i - M3 bumper gemonteerd
ziet er goed uit 

Heb je al een dubbele einddemper? Ik ben benieuwd hoe je dit netjes hebt gekregen
wil het zelf ook graag op mijn vier cilinder!

Drie kleuren licht. Ik heb ook xenon en cfl angel eyes. Zou het liefst alles 1 kleur hebben.
Thnx
@Atlas Telamon
De mistlampen heb ik nooit aan. Maar ik vond het zo net wat anders, anders is het al snel de zoveelste E36 met M3 bumper. Omdat er al niet heel veel aan de auto gedaan is, vond ik dit wel een leuk extraatje
@SDMSIM
Nog niet. Heb gister in Essen nog gekeken, maar enige dat ik kon vinden was 2x90 mm. Dat vind ik veel te groot, ik wil max 2x76 mm. En dat netjes krijgen komt wel goed, maat van me heeft al meerdere uitlaten voor mij gemaakt, waaronder ook de uitlaat onder de Daihatsu. Dat was een heel gepuzzel om die onder de auto te krijgen en volledig uit het zicht te houden.
@de rest
Merci
Zelf ook erg tevreden over 

@Atlas Telamon
De mistlampen heb ik nooit aan. Maar ik vond het zo net wat anders, anders is het al snel de zoveelste E36 met M3 bumper. Omdat er al niet heel veel aan de auto gedaan is, vond ik dit wel een leuk extraatje

@SDMSIM
Nog niet. Heb gister in Essen nog gekeken, maar enige dat ik kon vinden was 2x90 mm. Dat vind ik veel te groot, ik wil max 2x76 mm. En dat netjes krijgen komt wel goed, maat van me heeft al meerdere uitlaten voor mij gemaakt, waaronder ook de uitlaat onder de Daihatsu. Dat was een heel gepuzzel om die onder de auto te krijgen en volledig uit het zicht te houden.
@de rest
Merci

Verkocht: BMW E36 318i sedan.
Rijdt op dit moment een Seat Cordoba Cupra 1.8 20VT
Ik vind het ook nette mod vind een m3 bumper echt netjes zeker die van de e36 

Heb dat altijd al een van de mooiste bumpers gevonden. Het staat ook op iedere E36
Binnenkort nog een setje andere kentekenplaten halen, deze zijn niet netjes meer. Denk dat ik dan meteen ga voor de opgelegde letters 

Wow Ben, die standaard, ietwat saaie 3, wordt langzamerhand echt een dikke bak! Nice mods! Je hebt niet toevallig een tutorial gemaakt van die mooie sleutel op je centrale vergrendeling op afstand? Zou ik ook wel willen namelijk...
Ben benieuwd wat je gaat doen met je enkele pijp, en of je hem nog gaat verlagen.
Succes!
Ben benieuwd wat je gaat doen met je enkele pijp, en of je hem nog gaat verlagen.
Succes!
Verlagen zal nog niet snel gebeuren, tenzij de schokdempers of veren aan vervanging toe zijn. Het blijft een dagelijkse wagen, als ik laag wil rijden pak ik de Daihatsu wel
Had mezelf voorgenomen om niets aan deze auto te doen behalve zaken die het comfort verbeteren. Maar ach, als de originele voorbumper flink beschadigd is, is het zonde om er weer een originele op te zetten he. Dan kan ik net zo goed meteen goed aanpakken en een M3 bumper monteren. En die staat weer niet zo mooi als er een standaard achterbumper op zit 
Heb geen tutorial van de centrale vergrendeling. Maat van me heeft het allemaal aangesloten. Heb de set besteld via internet, via wenmar.nl. Het zijn geen originele sleutels he! Als je ze langs een originele sleutel legt zie je de verschillen, voornamelijk de icoontjes zijn anders.
Het gaat om deze set:
http://www.wenmar.nl/bmw-sleutel/159-bm ... 4-e36.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb geen tutorial van de centrale vergrendeling. Maat van me heeft het allemaal aangesloten. Heb de set besteld via internet, via wenmar.nl. Het zijn geen originele sleutels he! Als je ze langs een originele sleutel legt zie je de verschillen, voornamelijk de icoontjes zijn anders.
Het gaat om deze set:
http://www.wenmar.nl/bmw-sleutel/159-bm ... 4-e36.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Thanks voor je snelle reactie en tips! Ik weet dat het niet de originele sleutel is, maar ik vind hem erg mooi. Tenminste niet zo'n stom klapsleutelding, of zo'n kastje ofzo, maar gewoon alles in een normale sleutel.
Gr. Lucas
ps: schokdempers hoef je niet te vervangen met een mooie Eibach verlagingsset. Bovendien is die niet duur, en vind ik het persoonlijk wel mooier staan als je M-bumpers hebt. MAar begrijp je redenen wel. Bovendien mag ik niets zeggen, want die van mij is nog helemáál origineel, haha..
Gr. Lucas
ps: schokdempers hoef je niet te vervangen met een mooie Eibach verlagingsset. Bovendien is die niet duur, en vind ik het persoonlijk wel mooier staan als je M-bumpers hebt. MAar begrijp je redenen wel. Bovendien mag ik niets zeggen, want die van mij is nog helemáál origineel, haha..
Netjes goos! Lekker bezig... Alleen die veerpoot... Lijkt niet helemaal lekker te zitten...
Als je nou de poten omdraait en de "buis" omhoog monteert dan loopt die niet tegen je inlaat aan denk ik zo...
Of had je dat al geprobeerd?
Als je nou de poten omdraait en de "buis" omhoog monteert dan loopt die niet tegen je inlaat aan denk ik zo...
Of had je dat al geprobeerd?
Knappe E36
Alleen is dat uitlaatpijpje wel erg armoedig nu.
Die verbouwde charade is niet mijn smaak zullen we maar zeggen

Die verbouwde charade is niet mijn smaak zullen we maar zeggen

Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Die veerpootbrug hoort zo. Is ook niet anders te monteren helaas. Had het ook mooier gevonden als ie andersom zou zitten, maar helaas..
@bofkont
Thnx
Uitlaat staat nog op verlanglijstje om te vervangen door netjes 2x76 mm. Staat nu inderdaad vrij armoedig.
@bofkont
Thnx

Een andere kat komt na het weekend als het goed is binnen
Die er nu onder zit is door de vorige eigenaar leeggehaald. Achter deze kat komt een nette 2x76mm einddemper, welke precies moet ik nog even kijken 
Tevens een setje gele H1 lampjes in het grootlicht gemonteerd, samen met gele (Goldvision) steeklampjes in het stadslicht. Ziet er toch net weer wat anders uit, en wel fraai samen met de gele mistlampen
Foto's komen volgend jaar 

Tevens een setje gele H1 lampjes in het grootlicht gemonteerd, samen met gele (Goldvision) steeklampjes in het stadslicht. Ziet er toch net weer wat anders uit, en wel fraai samen met de gele mistlampen

Eindelijk, na lang wachten de kat binnen gekregen. De rest van het pakket helaas nog steeds niet, wat een drama is het toch soms met verkopers op Marktplaats.. Hoop volgende week de kat, spaghetti en einddemper te laten monteren 
Ondertussen wat rondgekeken naar andere velgen. Ook dat viel via Marktplaats niet mee, maar vanavond dan toch een setje gevonden, in Venlo : Een set 17" BMW Motorsport in breedset. Niet meer in nieuwstaat, maar nog goed genoeg voor de dagelijkse auto
Geen idee nog of het een originele set is of imitatie?
Gaat om dit model in ieder geval, met 215/40 R17 voor, en 235/40 R17 achter.

Ondertussen wat rondgekeken naar andere velgen. Ook dat viel via Marktplaats niet mee, maar vanavond dan toch een setje gevonden, in Venlo : Een set 17" BMW Motorsport in breedset. Niet meer in nieuwstaat, maar nog goed genoeg voor de dagelijkse auto

Gaat om dit model in ieder geval, met 215/40 R17 voor, en 235/40 R17 achter.