BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Ja, ga maar lezen vanaf pagina 105 op dit topic, auto heeft meer dan 270000 gelopen! Tjonge, wat een oplichterij toch.
Laatst gewijzigd door B46 op 22 feb 2012, 04:45, 1 keer totaal gewijzigd.
www. M3 register .nl
Gelukkig hebben we jou Bertus! Zo zie je maar, zou je bijna iemand onterecht gaan beschuldigen
Ik heb me gister aangemeld hier op dit forum om navraag te doen over de laatst besprokene bmw.
a/s Zaterdag zou ik hierbij gaan kijken.
a/s Zaterdag zou ik hierbij gaan kijken.
-
Hallo allemaal,
Ik heb me zojuist voorgesteld in het voorsteltopic, zodat ik nu hier ook een berichtje mag plaatsen
Waarschijnlijk is er bij jullie weinig bekend over deze auto: http://link.marktplaats.nl/507185482" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar kennen jullie de dealer, Auto Meis? Hebben jullie ervaringen met Meis?
Ik heb me zojuist voorgesteld in het voorsteltopic, zodat ik nu hier ook een berichtje mag plaatsen
Waarschijnlijk is er bij jullie weinig bekend over deze auto: http://link.marktplaats.nl/507185482" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar kennen jullie de dealer, Auto Meis? Hebben jullie ervaringen met Meis?
"Bilstain schokbrekers" ??
Jonge jonge jonge... Wat een advertentie weer!!
Jonge jonge jonge... Wat een advertentie weer!!
Ja inderdaad, en hij snapt ook niet helemaal dat er een originele CSL Airbox in zit en dat de auto met Alfa N software is afgestemd in Duitsland.
Heeft een godsvermogen gekost.
Ik heb wel eens contact gehad met de vorige eigenaar. Hij heeft de airbox er in op laten zetten.
Staat best al lang te koop. Misschien heb ik nog wel een mailadres van die man als je zou willen.
Dat ding moet echt een ontzettend mooi geluid maken.
Heeft een godsvermogen gekost.
Ik heb wel eens contact gehad met de vorige eigenaar. Hij heeft de airbox er in op laten zetten.
Staat best al lang te koop. Misschien heb ik nog wel een mailadres van die man als je zou willen.
Dat ding moet echt een ontzettend mooi geluid maken.
Zonde dat die originele CSL velgen verdwenen zijn... Die stonden er prachtig onder, zoals hij eerder te koop heeft gestaan.
www. M3 register .nl
vandaag bij deze gekeken:
http://link.marktplaats.nl/506650989
nette bmw.
pluspunten:
motor loopt perfect
motorruim zeer netjes
bekleding netjes
rijdt als een kanon. zoals t hoort
minpunten:
kras van 10cm aan rechter acherzijde (voelbaar)
achterbumper aan beide zijdes wat geschaaft
bijrijdersdeur aan binnenzijde wat beschadigd
conclusie:
nog even verder met de zoektocht. vraagprijs denk ik terecht
http://link.marktplaats.nl/506650989
nette bmw.
pluspunten:
motor loopt perfect
motorruim zeer netjes
bekleding netjes
rijdt als een kanon. zoals t hoort
minpunten:
conclusie:
suzuki alto 1.0 --> bmw e46 328CI--> bmw M3
-
Als je dat zou willen doen, graagMartijn M3 schreef:Misschien heb ik nog wel een mailadres van die man als je zou willen
Ik snap het niet: dit zijn allemaal normale gebruikerssporen. Kun je herstellen. De technische staat lijkt me veel belangrijker, en als die goed is...?dekkerm1 schreef: minpunten:
conclusie:
Uiteraard kan je dit herstellen, alleen t kan handig zijn voor iemand anders dat deze info bekend is zodatdiegene niet voor verrassingen komt te staan. En t is de eerste waar ik naar gekeken heb dus nooit verkeerd om verder te kijken
Heb de garage gesproken over die auto en of het mogelijk was in te ruilen. Ik moest fotos opsturen en zou dan horen hoeveel ik moest bijleggen... Is al een week voorbij en nog steeds niks gehoord of ontvangen via de mail.. Beetje jammer vind ik..Eerst via marktplaats een mail gestuurd en toen nadat ik telefonisch contact had rechtstreeks een mail gestuurd met de fotos van mijn auto.
Maar bedankt Dekkerm1 voor de plus- en minpunten.
Maar bedankt Dekkerm1 voor de plus- en minpunten.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Hij vroeg wel of ik iets heb in te ruilen.hij was blij dat ik nee zei. Hij had ook weinig aan 2e hands staan. Paar fiatjes ofzo.
Als dat écht het enige is, die puntjes is een kwestie van spotrepair. Een vakman kan dit helemaal weg krijgen zonder er grote delen gespoten hoeven te worden.dekkerm1 schreef:minpunten:
conclusie:
Als je op basis van deze minpunten de prijs kunt drukken, en vervolgens laat repareren, ben je wellicht niet eens zo slecht af....
www. M3 register .nl