De F30 is in Nederland
Re: De F30 is in Nederland
Heb em ook zien staan op schiphol. Op de foto;s lijkt de motorkap behoorlijk bol maar irl moet ik zeggen ziet het er netjes uit.
Kontje iid van de 5, voorkant lekker vlot. Mooi ding.
Kontje iid van de 5, voorkant lekker vlot. Mooi ding.
Waar op Schiphol? Was er vandaag nog maar geen BMW F30 gezien helaas.. Ben er wel erg benieuwd naar.Rorie schreef:Heb em ook zien staan op schiphol.
Het uiterlijk mag wel een beetje wennen zijn maar vind het toch een mooie bak om te zien.
- Kingfisher
- Contacteer:
Echt een mooi ontwerp, wat mij betreft beter (lees: wat minder braaf) dan de F10/F11.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Een hele mooie auto! En dat de motorkap niet meer tot de nieren doorloopt, is tegenwoordig bij bijna elke bmw. Zie 1, 5, 6 en 7 serie. Het is gewoon de nieuwe style van bmw. Vind de achterkant wel érg veel op die van de F10 lijken, maar erg mooi!
BMW M3 CSL - BMW E34 M5 Touring - BMW E31 840CI Sport - BMW E91 Limited Edition Sport
Van die motorkap klopt ja, maar dan nog vind ik het wel zonde.ArnoldC schreef:Een hele mooie auto! En dat de motorkap niet meer tot de nieren doorloopt, is tegenwoordig bij bijna elke bmw. Zie 1, 5, 6 en 7 serie. Het is gewoon de nieuwe style van bmw. Vind de achterkant wel érg veel op die van de F10 lijken, maar erg mooi!
- ijndel525i
Beetje lelijk, zo'n uitschuif-display a la Volvo. Beetje jammer ook dat een 328i een vierpitter is. Wordt een dure hobby voor de 6-cilinder fan's onder ons. Wel n strakke bak, zeker de achterkant. Voorkant oogt n beetje gewootjes. Ben benieuwd hoe de coupe eruit gaat zien. Is bij n 3-serie altijd net n tikkie mooier! (zeker ook de voorkant),
2005 525i(a)exe, 20' Breyton GTS.
Alleen is dit geen uitschuif display maar hij is idd niet meer ingesloten in het dash
Echt een schitterend mooie auto.. kwam zojuist nog even wat plaatjes van het interieur tegen op 'autoblog'..
linkje: http://www.autoblog.nl/image-gallery?fi ... interieur/
linkje: http://www.autoblog.nl/image-gallery?fi ... interieur/
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Waarom zie ik dit ding nergens rondrijden?! Auto staat toch al sinds februari in de showroom?
- DJLeonardo
Heb vandaag proefgereden.
O...
MY ...
F*#$%^& ...
LORD ...
wat rijdt dat ding lekker!
O...
MY ...
F*#$%^& ...
LORD ...