525i executive
525i executive
Goedendag heren en dames
Als vervanger van mij trouwe E46 320i heb ik in november 2010 'n E60 525 gekocht.
Eerst vond ik erg jammer om 320 weg te doen maar na vijf jaar wou ik toch 'n andere auto.
Zoals gezegd het is 'n 525 uit 2005 , op dit moment 80.000 km , automaat met verwarmde comfort stoelen, mee draaiend xenon verlichting, groot navigatie scherm, schuif-kanteldak , zomer en winterset velgen allebei in 18 inch, leren interieur in beige kleur enz.enz,
Auto rijdt echt geweldig. Enige minpunt was trage respons van het gaspedaal maar met behulp van sprintbooster is dat ook opgelost.
Tot nu toe heb ik geen enkele klacht. Auto rijdt als een zonnetje.
Hier wat foto's.
met z'n amerikaanse vriend
met zomer banden:
Als vervanger van mij trouwe E46 320i heb ik in november 2010 'n E60 525 gekocht.
Eerst vond ik erg jammer om 320 weg te doen maar na vijf jaar wou ik toch 'n andere auto.
Zoals gezegd het is 'n 525 uit 2005 , op dit moment 80.000 km , automaat met verwarmde comfort stoelen, mee draaiend xenon verlichting, groot navigatie scherm, schuif-kanteldak , zomer en winterset velgen allebei in 18 inch, leren interieur in beige kleur enz.enz,
Auto rijdt echt geweldig. Enige minpunt was trage respons van het gaspedaal maar met behulp van sprintbooster is dat ook opgelost.
Tot nu toe heb ik geen enkele klacht. Auto rijdt als een zonnetje.
Hier wat foto's.
met z'n amerikaanse vriend
met zomer banden:
Re: 525i executive
Mooi apparaat hoor! En vooral hele wijze wintervelgen , die ga je weinig tegenkomen onder andere bimmers. Ik heb ze ook, zijn 6 serie velgen, dus ze staan ook wat meer naar buiten. Ik heb ze 't hele jaar er gewoon onder. Veel rijplezier ermee
Laatst gewijzigd door Björn op 05 dec 2011, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie dikke auto's op de parkeerplaats.
Mooie opties.
Geniet ervan.
Mooie opties.
Geniet ervan.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Mooie wagen!
Vind die grill alleen erg lelijk...maar is kwestie van smaak
Je hebt alleen m voor bumper. Waarom?
Verder nette wagen
Verder nette wagen
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- MaasMaster
- Contacteer:
Die vraag stelde ik me ook...suyker schreef:Je hebt alleen m voor bumper. Waarom?
Maar mooie wagen!!
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
suyker schreef:Je hebt alleen m voor bumper. Waarom?
Verder nette wagen
Inderdaad , alleen maar M voorbumper , maar ja , who knows , misschien laat ik ooit de rest van het M-pakketje er op schroeven
ha ha ha , jij bent wel eerlijkAron schreef:Mooie wagen!
prachtige wagen, en de grill vind ik wel staan erop (heb dezelfde ).... veel geluk ermee
1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
Heren ( en dames)
Auto staat te koop !
i.v.m. mijn werk zal ik heel weinig kilometers rijden. Ik vind zonde om zo 'n apparaat wekenlang op de oprit te laten stilstaan.
i.i.g. zoek je 'n auto die verkeert in topstaat zowel technisch als optisch sla nu je slag in Rotterdam.
Goed onderhouden , boekjes en facturen uiteraard aanwezig , schoongemaakt en gepoetst
Niets op aan te merken op de grill na dan hé
Voor de forum leden speciale korting.
Link Marktplaats :
http://auto.marktplaats.nl/bmw/52563371 ... ind=6&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto staat te koop !
i.v.m. mijn werk zal ik heel weinig kilometers rijden. Ik vind zonde om zo 'n apparaat wekenlang op de oprit te laten stilstaan.
i.i.g. zoek je 'n auto die verkeert in topstaat zowel technisch als optisch sla nu je slag in Rotterdam.
Goed onderhouden , boekjes en facturen uiteraard aanwezig , schoongemaakt en gepoetst
Niets op aan te merken op de grill na dan hé
Voor de forum leden speciale korting.
Link Marktplaats :
http://auto.marktplaats.nl/bmw/52563371 ... ind=6&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet je het zeker ?
Wedden dat je 'm gaat missen !
Succes met de verkoop.
Wedden dat je 'm gaat missen !
Succes met de verkoop.
Eerlijk gezegd , nee , ik weet het niet zeker.RSRay schreef:Weet je het zeker ?
.
Maar ja ,ik ga binnenkort heeeeel weinig km rijden dus...
Nette auto, veel plezier ermee.. je hebt een uniek grill, volgens mij had ik die nooit eerder gezien (of zit ik er helemaal naast?) Trouwens waarom heb je geen led angel eyes? Die dingen staan een stuk mooier vind ik persoonlijk. Die vind je allemaal op ebay, maar ik heb nog een setje liggen, je mag het komen ophalen in den haag als je ken en wilt.
o sorry, je doet 'm weg..? jezus e, zoiets doe je toch niet weg..
BMW is de deur uit
Als iemand interesse heeft in :
sprint booster ( 8 maanden oud) en
z.g.a.n. origineel BMW 18 inch velgen met een jaar oud winterbanden Pirelli Sotto Zero 255/40/18
stuur 'n PM.
Volgende week wordt advertentie op marktplaats gezet.
Als iemand interesse heeft in :
sprint booster ( 8 maanden oud) en
z.g.a.n. origineel BMW 18 inch velgen met een jaar oud winterbanden Pirelli Sotto Zero 255/40/18
stuur 'n PM.
Volgende week wordt advertentie op marktplaats gezet.
Sprintbooster gereserveerd !