BMW013 - E46 Coupe BBS LM
Re: BMW013 - E46 Coupe
@ Reloader mag hopen dat het een sticker is zoals Nihad al zegt...
Nou bmw apk goed gekeurd, en grote beurt. Maarja nou ben ik twee maanden kwijt
Dacht dat ik de auto twee maanden van te voren mocht keuren, dus vandaag gekeurd apk tot December 2012 ipv Febuari 2013 mijn apk verliep in Febuari pas.
Maar goed beter twee maanden te vroeg dan twee maanden telaat.
ZIt wel steeds harder eraan te twijfelen om de orginele BMW logos terug te plaatse en de carbon logos op marktplaats te zetten ofzo? Zeker dadelijk met mijn heldere achterlichten vind ik het echte logo toch dikker ogen volgens mij????
Nou bmw apk goed gekeurd, en grote beurt. Maarja nou ben ik twee maanden kwijt
Dacht dat ik de auto twee maanden van te voren mocht keuren, dus vandaag gekeurd apk tot December 2012 ipv Febuari 2013 mijn apk verliep in Febuari pas.
Maar goed beter twee maanden te vroeg dan twee maanden telaat.
ZIt wel steeds harder eraan te twijfelen om de orginele BMW logos terug te plaatse en de carbon logos op marktplaats te zetten ofzo? Zeker dadelijk met mijn heldere achterlichten vind ik het echte logo toch dikker ogen volgens mij????
originele logo's
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Denk toch dat ik ze wel ga plaatse Buutnhuus haha, moet enkel even een nieuwe score want de andere heeft een paar schroevendraaier puntje op het zilver. Ik hou de carbon logos nog wel even. Zodat ik altijd terug kan maar moet eerlijk bekennen toen ik tijdelijk het blauw witte logo terug plaatste op de motorkap omdat het zoveelste carbon logo goud werd vond ik het toch wel netjes staan.
Vind het voor als nog moeilijk
Zeker icm het zwartdak vond ik de carbonlogo s een mooie aanvulling.
Vind het voor als nog moeilijk
Zeker icm het zwartdak vond ik de carbonlogo s een mooie aanvulling.
Origineel is mooier Roy. Geeft ook net wat meer contrast. Heb nooit wat met carbon logo's gehad. Gewoon ff nieuwe scoren, mooi oppoetsen, en waxen, en zie dat mooie blauw je tegemoet glimmen. Dan weet je niet meer wat carbon was!
BMW E46 330i
Ergens hebben jullie wel gelijk dus vanmorgen maar even de discotheek membercard eronder, word helaas wel een nieuwe aanvragen zie foto
De beschadiging aan het logo viel me nog best mee na voorzichtig met een veiltje het puntje eruit te hebben geveilt! Maar koop tzt wel een nieuwe.
Het pasje vond het alleen minder fijn.
Maar goed de oem logos zitten er weerop staat een stuk beter icm de winterwielen die al de orginele logos erop hadden
Fotoshoot zodra ik mijn rood/witte ledachterlichten binnen heb
En ja ik mag hem wel weer eens schoon maken.
De beschadiging aan het logo viel me nog best mee na voorzichtig met een veiltje het puntje eruit te hebben geveilt! Maar koop tzt wel een nieuwe.
Het pasje vond het alleen minder fijn.
Maar goed de oem logos zitten er weerop staat een stuk beter icm de winterwielen die al de orginele logos erop hadden
Fotoshoot zodra ik mijn rood/witte ledachterlichten binnen heb
En ja ik mag hem wel weer eens schoon maken.
Laatst gewijzigd door Bmw013 op 08 dec 2011, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Lkkr bezig! Benieuwd naar de achterlichten strax
Ik verwacht ze Dinsdag binnen te hebben Jaap, ze zijn al betaald en zo. Gisteren met het grote onderhoud ook gelijk even de storing weer terug laten zetten op mijn bc. Want had die door iemand met de laptop uitlaten schakelen (je zag nog wel de auto in het display maar niet de rode lampjes). En ik wil nu geen gepruts meer aan mijn bmw! Dus daarom ook al die blokke + smokeledachterlichten eruit van eagleeyes en dan de depo s terug. De rest komt ooit nog wel eens op marktplaats.
Het werkelijk wat mij over heeft gehaalt om dit allemaal te doen is
http://farm5.static.flickr.com/4070/452 ... 4bdc_b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Met mspiegels en zonder de chrome letters vind ik dit echt een dikke bmw
Het werkelijk wat mij over heeft gehaalt om dit allemaal te doen is
http://farm5.static.flickr.com/4070/452 ... 4bdc_b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Met mspiegels en zonder de chrome letters vind ik dit echt een dikke bmw
stukken mooier moet orginele logo's ook mooie foto trouwens!
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Ik vind je knipperlichten echt vet! (wie wat hoe enzo? )
En idd, originele logo`s zijn beter!
Ik heb die membercard btw ook.. En al jaaaaren niet meer gebruikt
En idd, originele logo`s zijn beter!
Ik heb die membercard btw ook.. En al jaaaaren niet meer gebruikt
@ Buutnhuus thanks ik vind de foto ook nice, heeft wel een erg vieze auto opgeleverd die ik meteen kon wassen haha
@Nielz thanks knipperlichten bedoel je de knipperlichten die constant mee branden of de smokeverlichting?
Ja ik kwam laatst nog eens in hank, en toen vond ik er allemaal maar kleine kindjes rond lopen van een jaar of 16.
Of ik was op de dag dat er een kinderfeesje was of het is daar gewoon van 18+ naar 16+ gegaan.
@Nielz thanks knipperlichten bedoel je de knipperlichten die constant mee branden of de smokeverlichting?
Ja ik kwam laatst nog eens in hank, en toen vond ik er allemaal maar kleine kindjes rond lopen van een jaar of 16.
Of ik was op de dag dat er een kinderfeesje was of het is daar gewoon van 18+ naar 16+ gegaan.
Ik bedoel de smokes idd. Die runninglights heb ik vaker gezien maar ik vind dat meer voor jappen (honda`s etc )
Ow je bedoelde Smoke zijknipperlichten spatbord en rood/smoke led achterlichten,
de laatste twee worden deze week vervangen voor helder. Dus als je intressen hebt hoef er geen hoofd prijs voor iniedersgeval!
De ledlampen zijn wel van het merk Eagle eye niet van depo(maar omdat het het smoke is heb je geen last van een donkerder randje wel een storing op je bc als als je auto vanaf 2002 gebouwt is (dus met mijn 99 coupe had ik geen probleem, echter met de 2002 coupe wel) verder 1 nadeel er is sinds kort een beetje vocht in gekomen in de linkerlamp maar dat is op te lossen door ze opnieuw bij te kitten. Wel alle leds werken nog steeds.
Zijknipperlichten zijn verder gewoon net als nieuw.
Je zal dat niet zien dat er vocht in komt als het een keer goed regent maar ik zeg dat gewoon eerlijk erbij, ipv dat ik voor een paar tientjes als (persoon die niet netjes handeld) weg zou worden gezet en een mede forumgebruiker teleurstel.
Oja Jammer dat je titan inleg matzwart had gespoten anders had ik alles 1 op1 willen ruilen met je.(heb orgineel mat zwarte inleg en zoek titan anders zou ik nooit mijn witteknipperlicht terug plaatsen voor)
Waar kom je ergens uit de buurt als je ook bij hank komt moet dat niet heel ver van Tilburg af zitten.
de laatste twee worden deze week vervangen voor helder. Dus als je intressen hebt hoef er geen hoofd prijs voor iniedersgeval!
De ledlampen zijn wel van het merk Eagle eye niet van depo(maar omdat het het smoke is heb je geen last van een donkerder randje wel een storing op je bc als als je auto vanaf 2002 gebouwt is (dus met mijn 99 coupe had ik geen probleem, echter met de 2002 coupe wel) verder 1 nadeel er is sinds kort een beetje vocht in gekomen in de linkerlamp maar dat is op te lossen door ze opnieuw bij te kitten. Wel alle leds werken nog steeds.
Zijknipperlichten zijn verder gewoon net als nieuw.
Je zal dat niet zien dat er vocht in komt als het een keer goed regent maar ik zeg dat gewoon eerlijk erbij, ipv dat ik voor een paar tientjes als (persoon die niet netjes handeld) weg zou worden gezet en een mede forumgebruiker teleurstel.
Oja Jammer dat je titan inleg matzwart had gespoten anders had ik alles 1 op1 willen ruilen met je.(heb orgineel mat zwarte inleg en zoek titan anders zou ik nooit mijn witteknipperlicht terug plaatsen voor)
Waar kom je ergens uit de buurt als je ook bij hank komt moet dat niet heel ver van Tilburg af zitten.