Rednas (op zoek..)
Rednas (op zoek..)
Hallo,
hierbij even een korte introductie. Ik ben Sander en kom uit Utrecht, ben gek van motoren en auto's en ben nu op zoek naar een nette 320D sedan en heb me daarom eens aangemeld op dit forum. De bedoeling is om de auto wat te "customizen" zodra ik 'm heb (audio, velgen, verlagen, ramen tinten, etc) maar dat zullen jullie dan wel zien
Bedankt voor alle informatie die ik al van deze site af heb gehaald en wellicht tot ziens
groet,
Sander
hierbij even een korte introductie. Ik ben Sander en kom uit Utrecht, ben gek van motoren en auto's en ben nu op zoek naar een nette 320D sedan en heb me daarom eens aangemeld op dit forum. De bedoeling is om de auto wat te "customizen" zodra ik 'm heb (audio, velgen, verlagen, ramen tinten, etc) maar dat zullen jullie dan wel zien
Bedankt voor alle informatie die ik al van deze site af heb gehaald en wellicht tot ziens
groet,
Sander
E46 323i cabrio
Re: Rednas (op zoek..)
Hallo Sander, welkom op het forum. Ik hoop dat je je droom E46 snel vindt!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
bedankt guys ik heb nog tot 31 juli (dan moet de leasebak terug ivm nieuwe baan) maar het begint wel steeds meer te jeuken Volgende week alvast ergens kijken
E46 323i cabrio
Welkom hier! Ik zou zeker even een kijkje in Duitsland nemen! Daar staan echt goedkope en mooie bakken!!
Hey welkom hier,
Ik kan inderdaad eens aanraden om eens even een blik over de grens te werpen, staan in de regel mooiere exemplaren met minder km dan hier...
Gr,
Sander 320d
Ik kan inderdaad eens aanraden om eens even een blik over de grens te werpen, staan in de regel mooiere exemplaren met minder km dan hier...
Gr,
Sander 320d
Over de grens kijken is geen gek idee, alleen het onbekende en de eventuele "rompslomp" erom heen schrikt me een beetje af. Ik zal me er in elk geval eens in gaan verdiepen.
E46 323i cabrio
Trust me. Dat valt reuze mee!! Hier vind je meer informatie over mijn import en over invoeren in het algemeen. En voor vragen kun je me altijd een PB sturen.rednas schreef:Over de grens kijken is geen gek idee, alleen het onbekende en de eventuele "rompslomp" erom heen schrikt me een beetje af. Ik zal me er in elk geval eens in gaan verdiepen.
Sander, welkom op het E46Forum!
Ik zou zeker hier gaan infomreren om over de grens te gaan kijken! Er zijn hier nu heel wat leden die daar ervaring mee hebben, en willen je al te graag helpen!
Ik zou zeker hier gaan infomreren om over de grens te gaan kijken! Er zijn hier nu heel wat leden die daar ervaring mee hebben, en willen je al te graag helpen!
Thanks! ik ga die topics eens lezen! wat zijn goede sites om te kijken in Duitsland?farl schreef:Trust me. Dat valt reuze mee!! Hier vind je meer informatie over mijn import en over invoeren in het algemeen. En voor vragen kun je me altijd een PB sturen.rednas schreef:Over de grens kijken is geen gek idee, alleen het onbekende en de eventuele "rompslomp" erom heen schrikt me een beetje af. Ik zal me er in elk geval eens in gaan verdiepen.
E46 323i cabrio
Eigenlijk staat alles in dit topic beschreven.rednas schreef:Thanks! ik ga die topics eens lezen! wat zijn goede sites om te kijken in Duitsland?farl schreef:Trust me. Dat valt reuze mee!! Hier vind je meer informatie over mijn import en over invoeren in het algemeen. En voor vragen kun je me altijd een PB sturen.rednas schreef:Over de grens kijken is geen gek idee, alleen het onbekende en de eventuele "rompslomp" erom heen schrikt me een beetje af. Ik zal me er in elk geval eens in gaan verdiepen.
Maar op http://www.mobile.de staat eigenlijk vrijwel alles wat te koop staat in Duitsland. Daarnaast zou ik zeker even kijken op http://www.bmw.de. Aangezien het wel aan te raden is om een auto bij een dealer te kopen.
Hoi, welkom hier! Veel succes met zoeken en ik ben benieuwd waar je mee op de proppen komt.