Ik ben zojuist lid geworden van dit forum, dus leek het me netjes om me even voor te stellen.
Ik ben Kaan, 19 jaar en woon in Rotterdam. Vanaf mijn kleins af aan was ik al een BMW FanBoy, mijn moeder had destijds een X5 en mijn vader een E39 520I. Vanaf mijn 18e mocht ik al in diverse auto's rijden zo had ik al oa een BMW E60 535D, Chrysler 300c station 5.7 V8, en een Audi A5 2.0 TFSI gereden. echter reed ik in iedere auto niet langer dan 3 maanden. en de enige auto die ik nog mis is ook de 535 met 272PK.
De BMW M6 was al altijd mijn droomauto geweest. maar ik koos om voor een 645CI te gaan. aan de ene kant omdat ik het te extreem vindt om in 1 keer voor zo een snelle auto te gaan,en aan de andere kant het verbruik..( alhoewel, de 645CI valt ook niet echt mee met zn verbruik). 1 Oktober was het zover. ik mocht mijn eigen 6-serie kopen.
Ik heb momenteel een 645CI Cabrio, zwart van kleur met 21'' Breyton Spirit velgen eronder. persoonlijk vindt ik deze velgen 1 van de mooiste voor een bimmer. met 333PK vervoert ie mij redelijk snel van A naar B.
Het Gemiddelde verbruik van mij zit momenteel op 22.1 L/100Km volgens mij is dat rond de 1 op 4.5
het kan allemaal zuiniger maar ik rij heel vaak in sportstand en door binnenwegen. een volle tank kost mij 105 euro, en ik doe er ongeveer 3-4 dagen mee.
ik heb echter wel kleine problemen met de auto, die zal ik zo meteen gaan posten, en hopen dat iemand me ermee zou kunnen helpen.
Hierbij nog even een paar foto's van mijn baby