Aansluitingen links in de koffer
Aansluitingen links in de koffer
Sinds kort in het bezit van een E61 .Links in de kofferruimte zitten 2 "losse" stekkers .1 ervan heeft blauw gele tape er om heen.Lijken op S video stekkers.Iemand een idee wat deze zijn
Re: Aansluitingen links in de koffer
Je hebt dus ook tv functie erin zitten aan de modules te zien....
Die kabels zijn niet origineel en vermoed dat er ooit dvd schermen in de hoofdsteunen hebben gezeten en de bedrading ervan hebben ze laten zitten.
Die kabels zijn niet origineel en vermoed dat er ooit dvd schermen in de hoofdsteunen hebben gezeten en de bedrading ervan hebben ze laten zitten.
- Sneakster550i
Ik heb idd TV functie.Ik zal eens op zoek gaan waar ze uitkomen.Ze hangen allesinds niet los aan de hoofdsteunen.Zou het kunnen dat ze naar het scherm vooraan gaan,dat er vb. een DVD speler aangesloten was?
Bovenste is videomodule en die eronder is volgens mij de DAB module.
als het goed is heb je onder de FM en AM keuze ook de DAB staan
heerlijk zuiver radio in cd kwaliteit luisteren
Is idd DAB,maar in Belgie(Antwerpen) geen DAB zendersmike16v schreef:Bovenste is videomodule en die eronder is volgens mij de DAB module.
En rechts van de modules zie ik ook de flinke Logic7 versteker.
Vet geluid heb je dus ook.
Vet geluid heb je dus ook.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Ehh nog beter als Logic 7 , deze auto heeft namelijk een Individual hifi systeem..
klinkt nog mooier en zuiverder dan Logic 7 . Kun je zien door de zilveren roosters bij de speakers in de portieren.
klinkt nog mooier en zuiverder dan Logic 7 . Kun je zien door de zilveren roosters bij de speakers in de portieren.
Via mijn scherm,kom ik via instellingen ook video tegen,echter kan ik dit niet selecteren.