E36 Hellrot - Winterslaap!
- jordie E36
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Update: (22-11) Mods gepland!
zeer mooie wagen ! en het belangrijkste natuurlijk dat je hem personaliseert naar eigen smaak
1 of a kind.
en blijft toch iedere keer weer gaaf om te horen dat je nog geen 18 bent hopelijk slaag je snel en in 1 maal.
( ik was op me 17e al aant zoeken naar een bmw, 2 weken na me verjaardag pas gevonden/gekocht vervelende 2 weken om te wachten op het examen )
1 of a kind.
en blijft toch iedere keer weer gaaf om te horen dat je nog geen 18 bent hopelijk slaag je snel en in 1 maal.
( ik was op me 17e al aant zoeken naar een bmw, 2 weken na me verjaardag pas gevonden/gekocht vervelende 2 weken om te wachten op het examen )
Mercedes is een taxi. Audi is een mode hype. BMW is een begrip.
Lekker bezig danny!
Zwarte hoedeplank wil ook nog wel, is dat een beetje te doen?
Zwarte hoedeplank wil ook nog wel, is dat een beetje te doen?
Ik laat het je weten, spullen staan klaar, moet alleen nog even tijd vinden, en het liefst een niet al te koude dag, anders moeten we de garage op gaan stoken!
@jordie: haha moet je nagaan, sinds januari ditjaar al een bimmer & bedankt voor het compliment!!
Vandaag weer les gehad, niet goed man dat lessen, begin zo'n 1 serie steeds leuker te vinden
Ook is de bimmer nagekeken, niet heel veel bijzonderheden, alleen de remleidingen gaan we vervangen, achterop zou het waarschijnlijk voor afkeur zorgen, voorop als advies, dus die gaan we rondom maar vervangen, en dan kan die hopelijk probleemloos door de keuring helaas geen tijd meer om het stuur te doen, duss in de kerstvakantie waarschijnlijk pas weer updates!
@jordie: haha moet je nagaan, sinds januari ditjaar al een bimmer & bedankt voor het compliment!!
Vandaag weer les gehad, niet goed man dat lessen, begin zo'n 1 serie steeds leuker te vinden
Ook is de bimmer nagekeken, niet heel veel bijzonderheden, alleen de remleidingen gaan we vervangen, achterop zou het waarschijnlijk voor afkeur zorgen, voorop als advies, dus die gaan we rondom maar vervangen, en dan kan die hopelijk probleemloos door de keuring helaas geen tijd meer om het stuur te doen, duss in de kerstvakantie waarschijnlijk pas weer updates!
>>>>Showroom E36's<<<<
Lekker bezig dus Danny, ja idd bij HL vragen ze 7euro per zending gaat dan 1 euro af met hun zogenaamde korting . Ik heb mijn orginele logos nu er weer op zitten haha, maar houd de carbon wel bij de hand.
Heb ook andere achterlichten besteld alleen niet meer bij HLAutomotive heb ze Vrijdag of Zaterdag binnen. Maarja succes met het lessen zo'n 1 serie is best leuk om in te lessen al zou ik persoonlijk hem niet willen.
Heb ook andere achterlichten besteld alleen niet meer bij HLAutomotive heb ze Vrijdag of Zaterdag binnen. Maarja succes met het lessen zo'n 1 serie is best leuk om in te lessen al zou ik persoonlijk hem niet willen.
Oh wat zul jij blij zijn als je legaal de weg op mag Keep up the good work!
dat denk ik ook wel!
zojuist weer thuis en een nieuwe aankoop gedaan!
Een "Bison Schwarz" Leder interieur, compleet met armsteun, hoofdsteunen achter en deurpanelen!
Het interieur is niet op topconditie, maar voor de prijs dat ik het gekocht heb kon ik het gewoon niet laten staan!
ik ga het gewoon langzaam aan zelf opknappen, en dan in het voorjaar ergens gooien we het om met het huidige stoffen interieur.
zojuist weer thuis en een nieuwe aankoop gedaan!
Een "Bison Schwarz" Leder interieur, compleet met armsteun, hoofdsteunen achter en deurpanelen!
Het interieur is niet op topconditie, maar voor de prijs dat ik het gekocht heb kon ik het gewoon niet laten staan!
ik ga het gewoon langzaam aan zelf opknappen, en dan in het voorjaar ergens gooien we het om met het huidige stoffen interieur.
>>>>Showroom E36's<<<<
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Update: (18-12) Nieuw interie
Ziet er toch goed uit Danny! Maar een beetje colorlock kan nooit kwaad toch? Haha. Goed bezig man!
#edit: mooi stuurtje overigens,ligt ook erg fijn in de hand!
#edit: mooi stuurtje overigens,ligt ook erg fijn in de hand!
///M-power
Mooie update! Gaat wel vet staan!!
leer! +1!
Dat staat altijd netjes t.o.v. sommige stoffen interieurs die er soms in de E36'ers zitten.
Dat staat altijd netjes t.o.v. sommige stoffen interieurs die er soms in de E36'ers zitten.
- Ramon 325 Vanos
+1 Het is een mooie update.
Lekkere update
Net interieur In een BMW hoort ook gewoon leer he Heb er bij mij vorig jaar ook een lederen interieur in gezet, zit heerlijk! Heb toen meteen een onderhoudssetje besteld om het netjes te houden, zeker aan te raden.
Verkocht: BMW E36 318i sedan.
Rijdt op dit moment een Seat Cordoba Cupra 1.8 20VT
Rijdt op dit moment een Seat Cordoba Cupra 1.8 20VT
Nice Danny echt mooi man je eerste auto. lekker lederen bekleding oogt ook al stukken netter en luxer.
Kijk dat zijn leuke updates! Keep up the good work!
330d
Re: 316i Coupe van Danny&pa - Update: (05-01) Nogmeer Updat
Ten eerste iedereen hier beste wensen voor 2012!
enn ik ga het jaar weer positief in met NOGG meer mods op de planning!
Ben vandaag een OEM M3 hemel incl alle toebehoren wezen ophalen,
en tsjah toen ik daar toch was ook maar een setje M3 stootstrippen mee genomen!
ohja, gister is de bmw gekeurd, en hij kan er weer een jaartje tegenaan!
enn ik ga het jaar weer positief in met NOGG meer mods op de planning!
Ben vandaag een OEM M3 hemel incl alle toebehoren wezen ophalen,
en tsjah toen ik daar toch was ook maar een setje M3 stootstrippen mee genomen!
ohja, gister is de bmw gekeurd, en hij kan er weer een jaartje tegenaan!
>>>>Showroom E36's<<<<