Lieuwe 318IS coupe (Update 28-10-2012)(SOLD)
Re: Lieuwe 318IS coupe
+1 voor FRL in kenteken
- Ramon 325 Vanos
Goed bezig
Wat gaat de onderste foto worden uitlaat ?
Oh lieuwe had nog een vraag het elecktronische kachel huis wat achter het dashboard van de clima zit is dat van sedan touring het zelfde als coupe?
Wat gaat de onderste foto worden uitlaat ?
Oh lieuwe had nog een vraag het elecktronische kachel huis wat achter het dashboard van de clima zit is dat van sedan touring het zelfde als coupe?
Had dit topic al eens een keer door gelezen maar was hem kwijt, maarre mooie bmw die je goed aan hebt gepakt.
Zonder logo ziet er inderdaad beteruit op de achteruit!
Zonder logo ziet er inderdaad beteruit op de achteruit!
thanks guys!
de 2 pijpjes worden inderdaad eindstukken voor de uitlaat.
het kachelhuis is voor alle uitvoeringen gelijk. dus sedan coupe cabrio touring moet allemaal passen.
verder kommen er binnenkort niet veel nieuwe mods, gezien ik sinds vorige week in het bezit ben van het motor-rijbewijs!
dus er zit een nieuw project aan te komen
de 2 pijpjes worden inderdaad eindstukken voor de uitlaat.
het kachelhuis is voor alle uitvoeringen gelijk. dus sedan coupe cabrio touring moet allemaal passen.
verder kommen er binnenkort niet veel nieuwe mods, gezien ik sinds vorige week in het bezit ben van het motor-rijbewijs!
dus er zit een nieuw project aan te komen
Hey Lieuwe!
Je bent gezegend met 2 gouden rechterhanden!!!
Wat jij allemaal wel niet kan het is niet normaal meer
je bimmer zit er echt goed uit vooral de velgen staan hem goed!
Ik had nog een vraagje merk je echt verschil ja je chip naar 154 pk?
En je gaat me toch niet zeggen dat je ook al je auto zelf kan chippen?
Ps
Jammer van de airco had het graag gewild:(
Je bent gezegend met 2 gouden rechterhanden!!!
Wat jij allemaal wel niet kan het is niet normaal meer
je bimmer zit er echt goed uit vooral de velgen staan hem goed!
Ik had nog een vraagje merk je echt verschil ja je chip naar 154 pk?
En je gaat me toch niet zeggen dat je ook al je auto zelf kan chippen?
Ps
Jammer van de airco had het graag gewild:(
@ hitz; nee nog niet... ik ben wel wat aan het rondkijken hoor.. ik zoek iets in de sfeer van een cbr, yzf, zxr... zoiets.. met als hoofd eis: hij moet blauw met wit/zwart zijn
@ theodor; dankje! jupp, chip kan ik wel voor je regelen en inbouwen. mail maar even dan.
wat betreft de climate control..... tsjah,, het KAN.. maar dan zul je wel een van de weinige compacts hebben met een e36 dash
@ theodor; dankje! jupp, chip kan ik wel voor je regelen en inbouwen. mail maar even dan.
wat betreft de climate control..... tsjah,, het KAN.. maar dan zul je wel een van de weinige compacts hebben met een e36 dash
Nette wagen hoor! Aardig wat uurtjes werk zo te zien.
Kun je iets meer vertellen over hoe je dat chippen hebt gedaan? En verder las ik iets over een 'dikke' binnenspiegel. Zijn daar verschillende varianten van dan?
Kun je iets meer vertellen over hoe je dat chippen hebt gedaan? En verder las ik iets over een 'dikke' binnenspiegel. Zijn daar verschillende varianten van dan?
- jordie E36
WAUW!
ik heb even het hele topic doorgelezen en het is echt heel gaaf om te zien hoe jij jouw auto samensteld.
hele mooie mod's en nog mooier, je doet het allemaal zelf! wat autotechniek betreft heb ik echt 2 linkerhanden !
erg jammer want bepaalde projecten als de clima en 18 OBC en stoelverwarming aansluiten MFL stuur enzovoorts zou ik maar al te graag doen. voor mij is het dus een kwestie van sparen en het iemand laten doen
maar nogmaals zeer mooie auto. echt one of a kind
toch jammer dat ik op de openbare weg steeds meer en meer e36 sjonnie-bakken zie dan deze fraaie wagens
ik heb even het hele topic doorgelezen en het is echt heel gaaf om te zien hoe jij jouw auto samensteld.
hele mooie mod's en nog mooier, je doet het allemaal zelf! wat autotechniek betreft heb ik echt 2 linkerhanden !
erg jammer want bepaalde projecten als de clima en 18 OBC en stoelverwarming aansluiten MFL stuur enzovoorts zou ik maar al te graag doen. voor mij is het dus een kwestie van sparen en het iemand laten doen
maar nogmaals zeer mooie auto. echt one of a kind
toch jammer dat ik op de openbare weg steeds meer en meer e36 sjonnie-bakken zie dan deze fraaie wagens
Mercedes is een taxi. Audi is een mode hype. BMW is een begrip.
Dan is er maar één manier mogelijk..lieuwe schreef:@ hitz; nee nog niet... ik ben wel wat aan het rondkijken hoor.. ik zoek iets in de sfeer van een cbr, yzf, zxr... zoiets.. met als hoofd eis: hij moet blauw met wit/zwart zijn
..Suzuki GSX-R
330d