overigens hoop ik dat jullie 4300k lampen besteld hebben, want in de mini projector zijn de lijnen dan al blauw/paars en is het licht echt wit

Bij grootlicht in een bixenon projector klapt het schildje weg zodat de cutoff verdwijnt.. Het schildje wordt gestuurd door een een apparaatje (solenoid) en dat krijgt z'n stroom via een schakeling in de lampunit vanaf het grootlicht draadje. Je kunt de solenoid ook rechtstreeks aansluiten op een afsplitsing van het grootlicht. Dat heb ik gedaan met mijn quad projectors. Als ik grootlicht geef klappen alle vier de schildjes weg.westy1969 schreef:Even een vraagje, wat gebeurt er met het groot licht, deze zit ook in de projector.
Gaat het standaard groot licht ook branden of alleen dat van de projector?
En hoe is dit dan aangesloten?
Ze trekken een fractie meer stroom dan de OEM ballasten dus het zou wel eens niet nodig kunnen zijn. Ik had iig na de installatie van de Mori ballasten geen enkele waarschuwing meer. Maar ik had het dan ook alleen als ik tijdens het rijden het licht aanzette.Phantom schreef:Ik hoop dat die ballasten van Morimoto in het complete kit dat ook hebben anders zit ik dadelijk met die warnings