Falco E46 M3
Falco E46 M3
hallo iedereen! ben nieuw hier en heb sinds mijn laatste aankoop besloten op dit forum aan te melden.
Ben 19 jaar, 1e automonteur van beroep en houd van circuit rijden en alles wat met auto's te maken heeft!
Heb voor mijn leeftijd al een hoop auto's gehad, hieronder staat mijn autohistorie.
1e auto, skyline r32 gtst
2e (daily)
3e (daily)
4e (daily)
5e (daily)
6e , vervanger voor de gtst, een GTR met 408pk. Hoop lol mee gehad en een hele boel circuitdagen mee gedaan totdat er een drijfstanglager stuk ging op de Nurburgring!!
zelf een nieuw blok ingehangen en ingeruild op een andere skyline.
hier deed ie het nog
hier bezig met blokwissel
7e skyline r33 gtst
8e bmw e60 525i
9e, bmw e46 M3, heb hem net 1 dag!
De auto is volledig standaard op een ac schnitzer einddemper na. (en de booskijkers op de koplampen die ik er maar gelijk afgehaald heb)Voor degene die deze auto kennen weten ook dat hij iets meer km's heeft als de meeste hier, desondanks rijd hij nog heel erg goed, lak ziet er keurig uit.
Ik houd deze m3 waarschijnlijk voor korte periode, als deze me nog meer gaat bevallen als dat hij in 1 dag al heeft gedaan ga ik waarschijnlijk kijken voor een andere e46 m3 met wat minder kilometers.
hope u like! groetjes Falco
Ben 19 jaar, 1e automonteur van beroep en houd van circuit rijden en alles wat met auto's te maken heeft!
Heb voor mijn leeftijd al een hoop auto's gehad, hieronder staat mijn autohistorie.
1e auto, skyline r32 gtst
2e (daily)
3e (daily)
4e (daily)
5e (daily)
6e , vervanger voor de gtst, een GTR met 408pk. Hoop lol mee gehad en een hele boel circuitdagen mee gedaan totdat er een drijfstanglager stuk ging op de Nurburgring!!
zelf een nieuw blok ingehangen en ingeruild op een andere skyline.
hier deed ie het nog
hier bezig met blokwissel
7e skyline r33 gtst
8e bmw e60 525i
9e, bmw e46 M3, heb hem net 1 dag!
De auto is volledig standaard op een ac schnitzer einddemper na. (en de booskijkers op de koplampen die ik er maar gelijk afgehaald heb)Voor degene die deze auto kennen weten ook dat hij iets meer km's heeft als de meeste hier, desondanks rijd hij nog heel erg goed, lak ziet er keurig uit.
Ik houd deze m3 waarschijnlijk voor korte periode, als deze me nog meer gaat bevallen als dat hij in 1 dag al heeft gedaan ga ik waarschijnlijk kijken voor een andere e46 m3 met wat minder kilometers.
hope u like! groetjes Falco
Re: Falco E46 M3
Welkom Falco wat een onwijs dikke bakken heb je er tussen zitten zeg. En voor een 19jarige een m3 nice!
Die e60 is trouwens ook echt mooi + de van je Ed9 Waarom houd je je auto zo kort? Skyline is echt een vette auto maar wel voor erbij (Als speeltje niet als daily)
Die e60 is trouwens ook echt mooi + de van je Ed9 Waarom houd je je auto zo kort? Skyline is echt een vette auto maar wel voor erbij (Als speeltje niet als daily)
Nee de auto stond niet bij domeinen! heb mijn e60 ingeruild bij een autobedrijf waar de m3 te koop stond.
@ bmw013, vind het leuk om een beetje te handelen met auto's, ik probeer steeds een wat mooiere auto te rijden en wat winst te pakken op degene die ik verkoop!
@ bmw013, vind het leuk om een beetje te handelen met auto's, ik probeer steeds een wat mooiere auto te rijden en wat winst te pakken op degene die ik verkoop!
Je houdt van handelen maar je ruilt een auto in bij een autobedrijf?
Lijkt me niet dat je dan winst pakt, maar goed ..
Mooie M3!
Lijkt me niet dat je dan winst pakt, maar goed ..
Mooie M3!
Welkom!
Indrukwekkend lijstje heb je daar al
Indrukwekkend lijstje heb je daar al
Nette M3, welkom hier!
T viel me al op dat die zaterdag niet meer bij auto ´t harde stond fraaie auto inderdaad
04' BMW 320CI M-Sport
bedankt voor de reacties iedereen!
@ DNL
misschien niet zoveel winst als je bij een particulier misschien pakt maar deze deal is ondanks dat zeker de moeite geweest!
@ DNL
misschien niet zoveel winst als je bij een particulier misschien pakt maar deze deal is ondanks dat zeker de moeite geweest!
Hoe heb je deze auto verzekerd als ik vragen mag? op je eigen naam of..?
04' BMW 320CI M-Sport
Aardig wat km'ers voor die prijs..
Maar hij ziet er op de foto wel netjes uit!
Maar hij ziet er op de foto wel netjes uit!
- bob de bouwer
zeer zeker een nette m3