lci facelift achterlichten omcoderen

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Ferry86

lci facelift achterlichten omcoderen

Bericht door Ferry86 » 20 dec 2011, 19:48

Ik ben vandaag wiste rond kijken voor lci facelift achterlichten en voor ongeveer 600euro heb je een setje zoals uedereen weet.Nu kan ik op ebay orginele achterlichten kopen en thuis hebben voor 350 euro,nu heb ik hier en daar rond gebelt en volgens een paar bedrijven heb je die dure stekkers van een paar honderd euro niet eens nodig!!??Hun zeggen dat je die lampen kunt omcoderen en kan instellen als update en dan moeten ze haar fijn werken.

Weet iemand hier iets vanaf en kan iemand mij advies geven,omcoderen of de complete set kopen voor 600 euro?

BMW318I

Re: lci facelift achterlichten omcoderen

Bericht door BMW318I » 20 dec 2011, 21:04

Je hebt zowiezo stekker nodig want de originele stekker in jou auto past hier niet in.
waarrom koop je geen lci look ik heb ze opzitten en werken perfect ook staan ze supermooie.

kost maar 215,- euro bij hl otomotiv ede
BMW Bayerische Motoren Werke

E60pro

Re: lci facelift achterlichten omcoderen

Bericht door E60pro » 20 dec 2011, 22:15

Haha ja toevallig weet ik wel iemand.
Achterlichten zit er nog maar net een paar dagen in en alles is perfect geïnstalleerd.
Ralph hier van het forum kan je verder helpen, hij heeft de kabels en programmeert ze foutloos in in 10 minuutjes,

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Styling”