Mijn 2002 E39 voor en na.
Mijn 2002 E39 voor en na.
Voor
na
meer uitleg laters
na
meer uitleg laters
Re: Mijn 2002 E39 voor en na.
En dan staat er al meteen een bordje "te koop" bij!
6 cylinders horen in lijn te staan!
- lekkerwijf1
was een nette auto.
Top kleurtje
Top kleurtje
AUW!
1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
- jordie E36
en nu?
Mercedes is een taxi. Audi is een mode hype. BMW is een begrip.
Staat momenteel bij mijn oma in de garage.Ik kan er geen afscheid van nemen.Ik heb 3 maand gezocht naar deze E39.Kwist toendetijd welke opties de auto moest hebben.Na een lange zoektocht in Duitsland gevonden.Na aankoop ,gechipt tot 220 PK,verlagen,coole velgen.jordie E36 schreef:en nu?
Is economisch total loss.Momenteel ben ik aan de demontage bezig...en op zoek naar een donorwagen.Wat heb ik nodig,complete wagen,er is teveel stuk om alles in onderdelen te zoeken.Dus als er iemand een donorwagen heeft laat maar weten.
Kzoek een 530d of 525d met xenon,PDC,koplampsproeiers,faceliftmodel.Mag enorm veel km hebben,zelfs ongeval achteraan.
au, doet pijn aan mijn ogen. Niets aan overgehouden behoudens een gekwetst BMW hart? Durf het bijna niet te vragen: had je schuld aan dit ongeval? succes met je zoektocht.
BMW E61 530i 2007 (LCI)
Op het moment van het ongeval zat mijn vriendin achter het stuur.Ze had gelukkig maar kleine verwondingen.En ook belangrijk,ze was niet de oorzaak van het ongeval.
Nu nog de nodige onderdelen of auto vinden en de wederopbouw kan beginnen.
Nu nog de nodige onderdelen of auto vinden en de wederopbouw kan beginnen.
Ga je 'm echt opnieuw opbouwen? Enorm grote kans dat er van alles krom is, toch? Kun je niet beter een ander exemplaar zoeken en wat opties die je wil hebben, dan nog overzetten?
Heb ik idd al over nagedacht.Echter bij ons in Belgie is het niet zo simpel.Als voorbeeld,een verlagingskit moet door een garagebedrijf gemonteerd worden,eennmaal gemonteerd moet de wagen extra gekeurd worden voor verlaging.Vrij omslachting en duur voor wat het maar is.
Ook vind ik de kleur super,nog maar weinig andere gezien in deze kleur.En wat wel belangrijk is,bij BMW zomaar opties in een andere monteren gaat niet zo simpel,moet vaak geprogrameerd worden.In mijn E39 zit regensensor,verwarmde zetels met massagefunctie,draadloze telefoon,PDC,xenon,inklapbare spiegels.Kortom een hele resem opties.
Het is allemaal nog wat afwachten,hij staat idd krom.Na demontage gaat hij naar het carrosseriebedrijf om te kijken wat er hersteld kan worden.
Ook vind ik de kleur super,nog maar weinig andere gezien in deze kleur.En wat wel belangrijk is,bij BMW zomaar opties in een andere monteren gaat niet zo simpel,moet vaak geprogrameerd worden.In mijn E39 zit regensensor,verwarmde zetels met massagefunctie,draadloze telefoon,PDC,xenon,inklapbare spiegels.Kortom een hele resem opties.
Het is allemaal nog wat afwachten,hij staat idd krom.Na demontage gaat hij naar het carrosseriebedrijf om te kijken wat er hersteld kan worden.
Ik heb gisteren een 2001 530d touring gekocht,ik heb alle onderdelen die ik nodig heb.In de touring zit zelfs een zwart nappa leder interieur..16/9 inklapbare spiegels.Ik gooi binnenkort heel wat onderdelen op de markt.
Pijnlijk.. maar veel succes met wederopbouw! ik hoop dat het je lukt! die kleur is idd zeldzaam ier.. one of a kind!
wat voor velgen zitten er op foto 1 op?