angel eyes lampen vervangen E60 met LED lampen
angel eyes lampen vervangen E60 met LED lampen
Omdat ik de Standaard angel eyes lampen te geel vind. heb ik een Vervanging setje klaar gelegd om de licht kleur wat maar boven te brengen naar 6000K,
de lampen zijn feller en komen samen met de xenon lampen (nu ook vervangen) mooi in kleur overeen.
zo ben ik te werk gegaan.
koplamp uitbouwen. drie schroefbouten losmaken en met een beetje frunniken de unit uitnemen.
kappen losmaken . de ronde draaien en de rechthoekige door doven de klippen te lossen.
de grootlicht lamp uitnemen door hem maar links te draaien. dit is een H7 lamp, ook deze kan vervangen worden door xenon.
ook de angel eyes lamp uitnemen door naar links te draaien en naar achteren uitnemen.
de lamp heeft drie vergrendel nokjes , de middelste is recht en gaat links bovenin de lamp houder.
de nieuwe lamp wordt in omgekeerde volgorde geplaatst. vergeet niet om eerst de stekker aan te sluiten!
nu in omgekeerde volgorde alles weer inbouwen.
klaar.
de lampen zijn feller en komen samen met de xenon lampen (nu ook vervangen) mooi in kleur overeen.
zo ben ik te werk gegaan.
koplamp uitbouwen. drie schroefbouten losmaken en met een beetje frunniken de unit uitnemen.
kappen losmaken . de ronde draaien en de rechthoekige door doven de klippen te lossen.
de grootlicht lamp uitnemen door hem maar links te draaien. dit is een H7 lamp, ook deze kan vervangen worden door xenon.
ook de angel eyes lamp uitnemen door naar links te draaien en naar achteren uitnemen.
de lamp heeft drie vergrendel nokjes , de middelste is recht en gaat links bovenin de lamp houder.
de nieuwe lamp wordt in omgekeerde volgorde geplaatst. vergeet niet om eerst de stekker aan te sluiten!
nu in omgekeerde volgorde alles weer inbouwen.
klaar.
Zonder twijfel de mooiste Touring
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: angel eyes lampen vervangen E60 met LED lampen
Vond de oude mooier...
Met de andere Xenons moet je overigens oppassen dat je koplampglazen de hitte wel aankunnen.
Anders krijg je van die doffe plekken
Met de andere Xenons moet je overigens oppassen dat je koplampglazen de hitte wel aankunnen.
Smaken verschillen, ik vind wit mooier als geel, en met name wit licht is beter voor het zicht avonds.
weg markering en verkeersborden worden zijn veel duidelijker.
echt een aanrader.
echt een aanrader.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens eerlijk gezegt...Flyingd schreef:Smaken verschillen, ik vind wit mooier als geel, en met name wit licht is beter voor het zicht avonds.
echt een aanrader.
Ik vind het best wel vet staan hoor die " blauwige " ringen, xenon look.
(ook al vind ik geel mooier aangezien dit orgineel Bmw fabriek is. Je ziet de aller nieuwste Bmw's wel met die blauwe ringen, maar vind geel mooier, is en blijft Bmw vind ik en anders krijg je alweer meteen die look van een Audi en Mercedes met de blauwe led strips nou zijn Angel-Eyes anders dan led-strips dat ben ik met je eens, maar vind dat geelige toch mooier, maar ieder zijn mening natuurlijk )
Maar s'avonds rijdt je toch met je dimlicht?
Of denk ik nou zo raar ?
Dan maakt het dus geen k*t uit of je Angel-Eyes " fel " zijn of niet..
Zowel voor je tegenliggers als voor de wegmarkering en de verkeersborden, je heb toch je dimlicht aan, dus ze zien je toch wel
En zo niet zijn het een stelletje schele kippen en moeten ze langs Pearl of Hans Anders ofzo
Maar goed wil je verder absoluut niet afzeiken ofzo hoor!! Dat echt niet, want staat zeker niet verkeerd
Maar zoals je al zei, smaken verschillen!
Greetz
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
zoals ik als zei. smaken verschillen. met een beter zicht verwees ik op de Xenon lampen die ik ook vervangen heb.
http://www.bmwportal.nl/diy-do-it-yours ... 13590.html
http://www.bmwportal.nl/diy-do-it-yours ... 13590.html
- Kingfisher
- Contacteer:
De AE komen op de foto inderdaad blauwig over, maar ik weet uit ervaring dat het in de praktijk witter is dan op de foto.
Ook ik heb mijn gloeilampen vervangen door LEDs. Hoewel in de voorbeeldvideo die ik bij mijn AE geleverd kreeg inderdaad de methode werd getoond die Flyingd hier heeft beschreven, heb ik alleen de linkerkoplamp los hoeven schroeven om de AE te vervangen.
De rechter AE had ik in 5 minuten vervangen (mede doordat ik van de video wist hoe de lamp verwijderd moest worden) terwijl de unit gewoon op zijn plek zat, de linkerkoplamp kostte iets meer moeite omdat ik deze moest losschroeven om de unit een paar cm naar voren te trekken.
Ik snap overigens wel dat Flyingd het op deze manier heeft gedaan, aangezien ook de Xenons zijn vervangen.
Ook ik heb mijn gloeilampen vervangen door LEDs. Hoewel in de voorbeeldvideo die ik bij mijn AE geleverd kreeg inderdaad de methode werd getoond die Flyingd hier heeft beschreven, heb ik alleen de linkerkoplamp los hoeven schroeven om de AE te vervangen.
De rechter AE had ik in 5 minuten vervangen (mede doordat ik van de video wist hoe de lamp verwijderd moest worden) terwijl de unit gewoon op zijn plek zat, de linkerkoplamp kostte iets meer moeite omdat ik deze moest losschroeven om de unit een paar cm naar voren te trekken.
Ik snap overigens wel dat Flyingd het op deze manier heeft gedaan, aangezien ook de Xenons zijn vervangen.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Jongens ik heb deze lampen ook gekocht zien er super uit. Maar ik heb er 10 besteld in plaats van 1. Had een foutje gemaakt met bestellen.
Dus als er iemand interesse heeft kan die me altijd een pm sturen want ik zit hier nu met 9 setjes.
Hoef er niet de hoofdprijs voor.
Dus als er iemand interesse heeft kan die me altijd een pm sturen want ik zit hier nu met 9 setjes.
Hoef er niet de hoofdprijs voor.
Ik heb wel interesse - hoeveel K zijn de LED lampen die je hebt gekocht ?
En wat iedereen straks zal gaan vragen - Cuanto cuesta ? Hoeveel euries, zegmaar .. als de prijs scherp is, kun je hier snel veel vrienden maken.
En wat iedereen straks zal gaan vragen - Cuanto cuesta ? Hoeveel euries, zegmaar .. als de prijs scherp is, kun je hier snel veel vrienden maken.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Icm met de eyebrows staan de oranje angels beter imo.
Chiquer dan ijspegels
Chiquer dan ijspegels
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- GenuinePaul
Kleine tip :
De schroeven die onderaan zitten hoeven er niet helemaal uit alleen aantal slagen los.
Is ook weer makkelijker met monteren.
De schroeven die onderaan zitten hoeven er niet helemaal uit alleen aantal slagen los.
Is ook weer makkelijker met monteren.
Driving an BMW makes you smile everyday!
- ijndel525i
Ik kom op internet allerlei prijsklasse's tegen voor die led verlichting voor de Angel Eyes.
Van E35,- t/m E130,- aan toe.
Zit hier verschil in?(heb volgends mij al 3Wen 5W gezien). Zijn er verschillende merken,
en zo ja, zijn er ook bij die 100% storingsvrij zijn (en blijven)?
Van E35,- t/m E130,- aan toe.
Zit hier verschil in?(heb volgends mij al 3Wen 5W gezien). Zijn er verschillende merken,
en zo ja, zijn er ook bij die 100% storingsvrij zijn (en blijven)?
2005 525i(a)exe, 20' Breyton GTS.
ik heb ze bij HL automotive besteld voor 30 euro.
gelijk maar een setje xenonlampjes meebesteld voor 20 euro.
voor 50 euro heb ik nu alles mooi wit
en bedankt voor de inbouwuitleg trouwens! werkte perfect
gelijk maar een setje xenonlampjes meebesteld voor 20 euro.
voor 50 euro heb ik nu alles mooi wit
en bedankt voor de inbouwuitleg trouwens! werkte perfect
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Nee, hoor, Xenon heeft een lager wattage, dus minder warmte ontwikkeling...bjornc schreef:Vond de oude mooier...
Life the life, drive a BMW F11
- fastfisico
Ik heb een setje Mtec V3 er in zitten.
Die zijn 6 watt.
Wel feller dan de andere die te koop zijn, komt echter niet in de buurt van de 5 serie F10
Kosten rond de 75 Engelse Ponden
Ingvar
Die zijn 6 watt.
Wel feller dan de andere die te koop zijn, komt echter niet in de buurt van de 5 serie F10
Kosten rond de 75 Engelse Ponden
Ingvar
Downsizing..... waar gaat dat heen met BMW.......
ik zie hier een setje van 10 watt zouden deze meer in de buurt komen van de F10 ?
http://www.ebay.de/itm/2x-10W-High-Powe ... 2eb8973a79
http://www.ebay.de/itm/2x-10W-High-Powe ... 2eb8973a79