BMW013 - E46 Coupe BBS LM
Re: BMW013 - E46 Coupe
Depo.s ingebouwd ik vind de achterkant wel een stuk dikker zo!
Ook de witte knipperlichten weer terug geplaatst in het voorscherm (over de zijvoorknipperlichten twijfel ik nog)
Had eerder de orginele logos al terug gezet.
Maar goed fotoshootje snel gedaan met mijn telefoon.
Verschil
Gelukkig geen eagle eyes gekocht.
Betere fotos komen er wel met beter weer....
Enige nadeel van Depos tov Eagle eyes is de binnenkant van de kofferbak maar goed ik heb liever betere afwerking aan de buiten kant dan de binnenkant.
Ook de witte knipperlichten weer terug geplaatst in het voorscherm (over de zijvoorknipperlichten twijfel ik nog)
Had eerder de orginele logos al terug gezet.
Maar goed fotoshootje snel gedaan met mijn telefoon.
Verschil
Gelukkig geen eagle eyes gekocht.
Betere fotos komen er wel met beter weer....
Enige nadeel van Depos tov Eagle eyes is de binnenkant van de kofferbak maar goed ik heb liever betere afwerking aan de buiten kant dan de binnenkant.
Re: BMW013 - E46 Coupe Stap je terug naar OEM
ziet er netjes uit op coupe's vind ik LED wel netjes staan, op sedan vind ik het echter geen kijk.
heb jij er zo'n us running lights module opzitten? lijkt net of je knipperlichten branden aan de voorkant.
ik wil dat ook nog een keertje hebben, waar koop je die dingen?
heb jij er zo'n us running lights module opzitten? lijkt net of je knipperlichten branden aan de voorkant.
ik wil dat ook nog een keertje hebben, waar koop je die dingen?
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Re: BMW013 - E46 Coupe Update
Klopt Buutnhuus, sedan vind ik ze ook iets minder de uslights kun je bestellen http://www.uslights.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ik vind het echt appart zeker in het donker ziet het er mooi uit.
Nog bedankt voor je reactie
Nog bedankt voor je reactie
graag gedaan
edit: ik heb nu net even zo'n setje besteld. is dat makkelijk om te installeren? en krijg je geen foutmeldingen op je bc?
hoelang zit ie er bij jouw in nu?
edit: ik heb nu net even zo'n setje besteld. is dat makkelijk om te installeren? en krijg je geen foutmeldingen op je bc?
hoelang zit ie er bij jouw in nu?
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Zeer fraaie coupe
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Staat goooooeeed!
Prachtig hoor! Goed dat je voor de DEPO's bent gegaan!
hey roy netjes man!
vond persoonlijk je smoke lampen wel stoerder!
vond persoonlijk je smoke lampen wel stoerder!
>>>>Showroom E36's<<<<
Vandaag even met elkaar vergeleken, van de buitenkant gewoon niet te onder onderscheiden met OEM, binnenkant is wel matig, maar dat ziet toch niemand.
Enig verschil met de mijne was dat de depo's wat feller branden bij dimlicht, voor de rest
Enig verschil met de mijne was dat de depo's wat feller branden bij dimlicht, voor de rest
Ik heb ze vandaag ook gemonteerd, ze werken mooi storingsvrij
Hoe heb jij het opgelost met dat losse kastje wat erbij hangt? Als ik hem vastmaak aan die buitenste bout zoals in de 'handleiding' staat dan krijg ik mijn binnenbekleding niet goed erin, zit dat bij jou wel goed?
Hoe heb jij het opgelost met dat losse kastje wat erbij hangt? Als ik hem vastmaak aan die buitenste bout zoals in de 'handleiding' staat dan krijg ik mijn binnenbekleding niet goed erin, zit dat bij jou wel goed?
@ Buutnhuus Mooi, http://www.bimmerportal.nl/showroom-f29 ... 9-105.html" onclick="window.open(this.href);return false; hier staat precies op hou het moet heb dat destijds aan Black-Angel uitgelegt Ben benieuwd naar je pics Ze zijn gewoon foutmelding vrij, heb ook geen foutmelden gekregen erdoor alleen voor de APK moeten ze er wel af.
@ Nihad, Bofkont, Jaap, Lex thanks mannen.
@ Mantis ben ik ook blij om, vraagje is dat bij jou ook zo lelijk zilver aan de binnenkant? Vind de afwerking van eagle eyes beter aan de ''binnenkant''
@Danny achja de smokes maakte mij achterkant smaller deze witte maken hem breder. In het echt staat het iniedersgeval wel dikker, dus de Eagle eyes gaan nog een op MP Maargoed op een zwarte zou ik zo smoke zetten. Deze had ik nog over van mijn zwarte bmw, op zilver staat wit toch net even dikker.
@ Nihad, zeker ben ook blij met het resultaat Viel me ook zeker niet tegen toen we gingen verglijken gisteren. Binnenkant van Depo ziet er niet uit inderdaad Maarja gelukkig, dat dat de binnenkant is. Verder mist de jouwe nog Angeleyes, en blinderen jonge Vraag maar aan je zus!!
@Tom haha mooi man, ben benieuwd naar de fotos. Het kasje wat eraan hangt hangt gewoon los eraan een beetje achter het tapijt gefrot want ik ben niet bepaald te spreken over de binnenkant, Bij jou is dat zeker ook zo lelijk die zilveren kappen? Of heb ik halve lampen gekregen Maargoed ze zijn inderdaad lekker storingsvrij gelukkig, scheelt weer als je vanaf april met een autotje op een dashbord hebt rond gereden (had de lichten via de laptop eruit laten halen maar de auto branden wel oranje op het dashbord) Maar de kabel moet ik nog een netjes weg werken, was allang blij dat ik net klaar was en het eruit goot buiten toen ik die fotoshoot ging doen.
@ Nihad, Bofkont, Jaap, Lex thanks mannen.
@ Mantis ben ik ook blij om, vraagje is dat bij jou ook zo lelijk zilver aan de binnenkant? Vind de afwerking van eagle eyes beter aan de ''binnenkant''
@Danny achja de smokes maakte mij achterkant smaller deze witte maken hem breder. In het echt staat het iniedersgeval wel dikker, dus de Eagle eyes gaan nog een op MP Maargoed op een zwarte zou ik zo smoke zetten. Deze had ik nog over van mijn zwarte bmw, op zilver staat wit toch net even dikker.
@ Nihad, zeker ben ook blij met het resultaat Viel me ook zeker niet tegen toen we gingen verglijken gisteren. Binnenkant van Depo ziet er niet uit inderdaad Maarja gelukkig, dat dat de binnenkant is. Verder mist de jouwe nog Angeleyes, en blinderen jonge Vraag maar aan je zus!!
@Tom haha mooi man, ben benieuwd naar de fotos. Het kasje wat eraan hangt hangt gewoon los eraan een beetje achter het tapijt gefrot want ik ben niet bepaald te spreken over de binnenkant, Bij jou is dat zeker ook zo lelijk die zilveren kappen? Of heb ik halve lampen gekregen Maargoed ze zijn inderdaad lekker storingsvrij gelukkig, scheelt weer als je vanaf april met een autotje op een dashbord hebt rond gereden (had de lichten via de laptop eruit laten halen maar de auto branden wel oranje op het dashbord) Maar de kabel moet ik nog een netjes weg werken, was allang blij dat ik net klaar was en het eruit goot buiten toen ik die fotoshoot ging doen.
Laatst gewijzigd door Bmw013 op 25 dec 2011, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan ben ik dus niet de enige die het niet netjes heeft, misschien kan ik morgen even kijken of ik ze netjes weg kan werken. Als het lukt zal ik wel een foto maken van hoe het bevestigd zit Maar zelfs als dat netjes zit ziet de binnenkant er idd nog niet uit, maar dat wisten we van tevoren hè!
Moet wel toegeven dat ik een paar dingen beter vond bij de eagle eyes. De binnenkant was netter afgewerkt, die zwarte kap die tegen de zijkant aanzit klikte veel beter in de vergrendeling en de ledjes waren mooier oranje van kleur en bleven langer aan met knipperen dan de depo's, zoals origineel. Maar dat zie ik gelukkig allemaal zelf niet vanuit de bestuurdersstoel
Moet wel toegeven dat ik een paar dingen beter vond bij de eagle eyes. De binnenkant was netter afgewerkt, die zwarte kap die tegen de zijkant aanzit klikte veel beter in de vergrendeling en de ledjes waren mooier oranje van kleur en bleven langer aan met knipperen dan de depo's, zoals origineel. Maar dat zie ik gelukkig allemaal zelf niet vanuit de bestuurdersstoel
Haha nee inderdaad maar dat zilveren vind ik nog al lelijk aan de binnenkant (dat wist ik niet), lijkt net dat je van die chinezen lampen in je auto hebt van een paar 10tjes maargoed de kofferklep is dicht als je rijd. Eagle eyes heb ik ook nog liggen dus kon ze goed vergelijken met elkaar, laat me even weten als jou het netjes is gelukt dan weet ik hoe ik het moet doen. Ik houd je topic in de gaten
Maar absoluut Depo is beter dan Eagle eyes want de storing zie je wel op je dashbord haha om nog maar te zwijgen over het randje Heb ze gisteren met OEM FL leds vergeleken en het enige wat dan anders was dat is dat de Depos veel feller branden. Tja en de binnenkant is niet te vergelijken maar voor mij mogen ze blijven
Maar absoluut Depo is beter dan Eagle eyes want de storing zie je wel op je dashbord haha om nog maar te zwijgen over het randje Heb ze gisteren met OEM FL leds vergeleken en het enige wat dan anders was dat is dat de Depos veel feller branden. Tja en de binnenkant is niet te vergelijken maar voor mij mogen ze blijven