e36 cabrio stelt zich voor
Re: e36 cabrio stelt zich voor
Staat er leuk bij zo Kroatie is best een mooi land over de koplampen ga ik niet beginnen want dat ben je al van plan aan te pakken. Maar alleen al voor de pasvorm zouden ze na dag 1 verdwijnen zie kier bij knipperlicht en bovenkant bumper. Succes met je bmw 

Oow ik heb iets gevonden..
Het blijkt dat de sensor die onderaan de originele luchtfilterbehuizing is aangesloten, bepaald of het gaskleppenhuis verwarmd wordt.
Dus als deze sensor gewoon los hangt word het gaskleppenhuis constant verwarmd? Lijk mij zoieso het beste dan om deze sensor passend te krijgen op de aftermarket luchtfilter.
Iemand ervaringen met dergelijke luchtfilters? Gewone open luchtfilter gehad en ook tegen het probleem aangelopen met de sensor?
Het blijkt dat de sensor die onderaan de originele luchtfilterbehuizing is aangesloten, bepaald of het gaskleppenhuis verwarmd wordt.
Dus als deze sensor gewoon los hangt word het gaskleppenhuis constant verwarmd? Lijk mij zoieso het beste dan om deze sensor passend te krijgen op de aftermarket luchtfilter.
Iemand ervaringen met dergelijke luchtfilters? Gewone open luchtfilter gehad en ook tegen het probleem aangelopen met de sensor?
Net bij BMW garage in gouda geweest.
Een e36 man die heeft mij doorgegeven dat het niet schadelijk zal zijn om deze sensor achterwege te laten.
Wel attendeerde hij mij erop dat de motor wat onregelmatig kan gaan lopen bij koud en/of extreem-heet klimaat.
Word dus even testen vanavond
Als iemand al eens eerder een powerfilter heeft aangesloten op een 325i e36 en ook met het sensor (lucht temperatuur sensor) heeft zitten stoeien hoor ik graag je bevindingen.
Wanneer ik mijn tests heb gedaan laat ik het hier wel weten, Groeten
Een e36 man die heeft mij doorgegeven dat het niet schadelijk zal zijn om deze sensor achterwege te laten.
Wel attendeerde hij mij erop dat de motor wat onregelmatig kan gaan lopen bij koud en/of extreem-heet klimaat.
Word dus even testen vanavond

Als iemand al eens eerder een powerfilter heeft aangesloten op een 325i e36 en ook met het sensor (lucht temperatuur sensor) heeft zitten stoeien hoor ik graag je bevindingen.
Wanneer ik mijn tests heb gedaan laat ik het hier wel weten, Groeten

volgende zoektocht is begonnen.. nette aftermarket lampen set (voorkant).
Wil wel angeleyes in het wit / xenon zal erg leuk zijn.
In vergelijking met wat ik nu heb wil ik meer richting het origineel uiterlijk gaan + angeleyes ringen (xenon/led).
Iemand suggesties?
Wil wel angeleyes in het wit / xenon zal erg leuk zijn.
In vergelijking met wat ik nu heb wil ik meer richting het origineel uiterlijk gaan + angeleyes ringen (xenon/led).
Iemand suggesties?
- MaasMaster
- Contacteer:
Welkom!
Mooie cabrio!
Mooie cabrio!

- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
bedankt!
jij ook een mooie bimmer

Als ik Edd China van Wheeler Dealers goed begrepen heb haal je alleen het voorste deel weg (de echte filter doos) de nieuwe filter sluit je aan op het "bakje" waar de sensor in zit.
E36 316i Coupé (1994 - 308.000km Verkocht)
Momenteel E46 320i sedan (1998 - 190.000km)
Momenteel E46 320i sedan (1998 - 190.000km)
geen idee waar die sensor op aangesloten is, maar inderdaad een powerfilter komt in plaats van enkelt je standaard filter, verder blijft alles op zijn plek, dus het gaat alleen om die "zwarte doos" geen idee waar die sensor zit zou je even moeten kijken? 

>>>>Showroom E36's<<<<
ik heb nu de luchtfilterbehuizing er in zijn totaal verwijderd en de carbon air box aangesloten
Bij een e36 325i zit er een luchtinlaat temperatuur sensor in het luchtfilterhuis vastgesgroeft.
Deze werkt samen met de LMM en de luchtmassasensor etc.. Nu heb ik tijdelijk de luchtinlaat temp sensor los hangen. Bij een bmw garage hier in de buurt gaven zij aan dat het geen kwaad kan.
Ik ga nu de nieuwe cold air intake aanpassen zodat die sensor weer aangesloten kan worden Lijk me zoieso het slimste om het uiteindelijk wel te gebruiken. Anders blijft deze sensor maar de verkeerde waarde meten en dat ding zit er vast niet voor niets
De carbon air box pakt nu zijn lucht uit het motorruim Dus nog best warme lucht Dit weekend gaat de slang er op zetten Ik heb het systeem nog niet goed kunnen testen.
Bij een e36 325i zit er een luchtinlaat temperatuur sensor in het luchtfilterhuis vastgesgroeft.
Deze werkt samen met de LMM en de luchtmassasensor etc.. Nu heb ik tijdelijk de luchtinlaat temp sensor los hangen. Bij een bmw garage hier in de buurt gaven zij aan dat het geen kwaad kan.
Ik ga nu de nieuwe cold air intake aanpassen zodat die sensor weer aangesloten kan worden Lijk me zoieso het slimste om het uiteindelijk wel te gebruiken. Anders blijft deze sensor maar de verkeerde waarde meten en dat ding zit er vast niet voor niets

De carbon air box pakt nu zijn lucht uit het motorruim Dus nog best warme lucht Dit weekend gaat de slang er op zetten Ik heb het systeem nog niet goed kunnen testen.
Het is wel een lekker geluidje wat erbij komt, niet een standaard powerfilter geluid maar zuiverder en constante zware roffel als je rustig optrekt en bij pedlle to the metal lekkere zware grom. Ik ben er wel blij mee.
Plus dat hij nu vloeiender door trekt, maar dit is denk ik verschillend per auto..(staat van de auto etc.. denk ik teminste
).
Plus dat hij nu vloeiender door trekt, maar dit is denk ik verschillend per auto..(staat van de auto etc.. denk ik teminste

En de remschijven set is ook binnen.
Deze laat ik door de leverancier/garage er op zetten. Het lijkt mij (en vriendin voor het grootste deel) riskant als ik hier zelf mee ga rommelen.
Ben benieuwd of de set lekker remt
Zal de eerste kilometers wel inrijden zijn dus het echte testen zal nog wel even duren..
Ook dat laat ik hier wel weten dan
Greets!
Deze laat ik door de leverancier/garage er op zetten. Het lijkt mij (en vriendin voor het grootste deel) riskant als ik hier zelf mee ga rommelen.
Ben benieuwd of de set lekker remt

Ook dat laat ik hier wel weten dan

Greets!
- Ramon 325 Vanos
Ja ben benieuwt als het er allemaal onder zit.
Keep up the good work
Keep up the good work

- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Goed bezig inderdaad,voor lampen zou ik als ik jouw was bij hl automotive op de site kijken als het goed is staan er daar op!:)
///M-power
Oke thanks voor de reacties!
Ik ga gelijk eff op HL Automotive kijken.
HL Automotive adverteert tog ook op marktplaats met de goedkope M3 voorbumper + lips etc?
Staat trouwens ook nog op de planning (ergens volgend jaar)
Ik ga gelijk eff op HL Automotive kijken.
HL Automotive adverteert tog ook op marktplaats met de goedkope M3 voorbumper + lips etc?
Staat trouwens ook nog op de planning (ergens volgend jaar)

- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal