LED Achterlichten

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Diezel

Re: LED Achterlichten

Bericht door Diezel » 24 okt 2011, 09:30

@Boii Heb geprobeerd de OEM kap erop te maken maar dit lukt niet idd.

@013 ik ga binnekort weer even een paar foto's schieten van al mijn mods maar ik heb een crappy iPhone 3Gs camera dus ik wacht er even mee tot ik een goede camera heb en dan zal ik mijn showroom update'n ;)

Diezel
Afbeelding
BMW: Bayerische Motoren Werke

BMWBoii

Bericht door BMWBoii » 24 okt 2011, 09:40

@BMW013/Diezel

Aah da's jammer, was namelijk een mooie goedkope oplossing geweest

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 25 okt 2011, 16:23

@ Diezel
Ben benieuwd :) Je kan ook gewoon met de iphone wat schieten doe ook alle fotos in mijn topic met mijn mobiel een Blackberrytje ;)

@ BMWboii inderdaad maar ach zo als Diezel al zegt de klep zit dicht misschien een keer led verlichting erin doen dan smoelt het al anders ;) :devil:

Ome Cied

Bericht door Ome Cied » 09 nov 2011, 22:59

Hoi forumleden,

ik heb zelf in mij e46 cabrio de depo LED achterlichten van HL/Automotive Ede.
over de looks tevreden maar nu doen er naar 4 maanden al 3 LEDs het niet meer :( ben al terug geweest maar zonder bon doen ze niets (deze is helaas zoek geraakt) dus dat vind ik wel jammer. verder goede pasvorm en geen storingen op me dashboard.

Mochten er nog leden zijn die bij HL/Automotive led achterlichten hebben gekocht en mij aan een kopie (goede kleuren scan) zouden willen mailen dan zou dat echt super zijn :duimen: !!!! (pm me maar voor me mailadres :W )

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 10 nov 2011, 19:50

Heb je ze via internet gekocht? Ik heb best veel daar gekocht maar alle mails bewaard zo heb ik vorgekeer ook gewoon een verweerd logo opnieuw gekregen. Over het algemeen is het daar geen garantie tot de deur (heb er al wat meer openweer laten versturen) als je het online hebt besteld heb je je factuur in je mail staan dat zien hun ook als bon. Mijn Lampen zijn ook depo maar alle leds doen het al 2 jaar. :duim: En als ik rij staan altijd de angeleyes aan dus ook de leds achterin. Succes iniedersgeval. :duim:

Frenkz

Bericht door Frenkz » 15 nov 2011, 19:26

Diezel schreef:Ja ik heb ondertussen ook de LED Achterlichten van Bmwproducts erin zitten. Ik moet zeggen dat ze er fabuleus uitzien maar ik krijg ook af en toe een foutmelding op mijn BC. Deze is dan vaak weer weg na een tijdje, heel vaag. Ook vind ik de pasvorm in de kofferbak echt BAGGER! Het kofferbak licht is ook matig maar goed het boeit me niet zo hoe het van binnen eruit ziet, als het van buiten maar strak uit ziet :whistle:

Diezel
Welke merk zijn die? en heb je al ondertussen foto's ? :)

Diezel

Bericht door Diezel » 16 nov 2011, 00:24

Frenkz, ze zijn van Eagle Eyes, en voor wat betreft de foutmelding: kapotte kenteken verlichting :gay:

Ik zal komend weekend wat kliekjes maken, ook voor mijn showroom, heb er namelijk ondertussen ook al een M3 Stuur in zitten(wat rijd dat super!!)

Diezel
Afbeelding

Diezel

Bericht door Diezel » 20 nov 2011, 19:37

Hierbij de beloofde foto's van mijn LED achterlichten:
Afbeelding
Binnenkant(lelijk)
Afbeelding

Diezel
Afbeelding

Frenkz

Bericht door Frenkz » 20 nov 2011, 20:50

Ja beetje kleine foto, maar ik weet over welke het gaat :P
Ik vind deze zelf niet zo mooi vanwege die zwarte rand, op een donkere auto valt het nog mee, maar op mijn tiag coupé is het nog opvallender.

Ik ga zelf voor een OEM set of een Depo set (welke die zwarte rand niet heeft, maar wel nóg een lelijker binnenkant)

Bedankt iig voor de moeite :duim:

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 25 nov 2011, 00:16

Dus toch was het de kentekenverlichting die kapot was dat is meestal en dan ga je zoeken maar goed je kijkt daar niet zo 1 twee drie op haha. Ziet er goed uit iniedersgeval :duim:

glennv

Bericht door glennv » 29 dec 2011, 13:16

Heb afgelopen week LED achterlichten besteld bij hl automotive, deze zijn vandaag toegekomen maar zit nu met een probleem dat de binnenste lichten aan de kofferklep niet echt passen
Hier een foto Afbeelding
Iemand die hier een oplossing voor heeft of zal ik ze maar terugzenden?

Frenkz

Bericht door Frenkz » 29 dec 2011, 15:11

Ik denk dat je gewoon goed moet aandrukken ??
Als het coupé lampen waren dan zou het helemaal niet passen qua vorm, maar zo te zien past het wel maar moet je nog even goed doordrukken..

glennv

Bericht door glennv » 29 dec 2011, 18:25

Heb het ondertussen al gefixt :)

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 30 dec 2011, 13:54

ze zaten verkeerd gemonteerd zeker....
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 30 dec 2011, 17:15

Idd als je ze niet goed monteerd(tegen houd met vast schroeven) komen ze er zo uit te zien. :tong:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”