Bmw 545i new pics p16
- lekkerwijf1
Re: My BMW E60 High Excecutive piano black interieurlijsten
E60pro, zijn zo gespoten. Maar wel superstrak, zonder sinaassappelhuidje of stofjes etc. Kapjes op het stuur ben ik mee bezig geweest.
Kreeg alleen de druktoetsen er niet af.
Ben bang om dat af te breken.
Mocht jij weten hoe dit moet ga ik ze nog spuiten.
Kreeg alleen de druktoetsen er niet af.
Ben bang om dat af te breken.
Mocht jij weten hoe dit moet ga ik ze nog spuiten.
Laatst gewijzigd door lekkerwijf1 op 01 jan 2012, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb er ook even mee om geprutst maar niet door durven drukken (idd bang om het te slopen) Ik heb ervoor gekozen om alleen de onderste kapjes te doen.
wat zie ik overigens in je linker luchtrooster?
wat zie ik overigens in je linker luchtrooster?
- lekkerwijf1
Juist en datzelfde had ik dus ook.
Durfde ze niet door te drukken.
Onderste kapjes alleen wou ik niet dan heb ik een half glimmend paneeltje op het stuur. en dat was zo minimaal dat ik het niet gedaan heb.
In het linker luchtrooster zit een afstandsbediening, deze zit er gewoon in zodat ik hem bij de hand heb. verder niks bezonders.
Durfde ze niet door te drukken.
Onderste kapjes alleen wou ik niet dan heb ik een half glimmend paneeltje op het stuur. en dat was zo minimaal dat ik het niet gedaan heb.
In het linker luchtrooster zit een afstandsbediening, deze zit er gewoon in zodat ik hem bij de hand heb. verder niks bezonders.
Aha, ik dacht een of andere luchtverfrisser of zo.
Ik las tevens dat je je imitatie LCI achterlichten hebt verkocht.
Bevielen deze toch niet goed? En wat wil/heb je nu dan?
Op de foto leken de leds iets oranje tegenover de achterlichten of gaf de foto een vertekend beeld?
Ik las tevens dat je je imitatie LCI achterlichten hebt verkocht.
Bevielen deze toch niet goed? En wat wil/heb je nu dan?
Op de foto leken de leds iets oranje tegenover de achterlichten of gaf de foto een vertekend beeld?
- lekkerwijf1
Kheb zoveel afstandsbedieningen bij de auto ik weet niet eens waar ik ze overal moet laten nml: van de TV functie, standkachel, mp3 speler. DVD speler. hhaha
Mijn achterlichten lagen bij bjorn in de schoen met sinterklaas net als die van jou
Als ik heel eerlijk moet zijn. vond ik de imitaties niet slecht, En de pasvorm van de neppers en de orginele was ook gewoon gelijk. (dat de lci imitaties niet goed passen en storing geven in de idrive en de strepen niet fel genoeg zouden zijn is grote onzin in mijn ogen. de leds aan de zijkant waren gewoon rood (camera heeft het vertekend evenals de koplampen en de mistlampen op de foto´s want die zijn kwa kleur exact gelijk en op de fotos niet)
Maargoed heb nu de orginele omdat ik van smoke lci imitatie naar de heldere knipperlichten wou en dan toch de kans had de orginele lci´s te krijgen heb ik dat maar gedaan.
Mijn achterlichten lagen bij bjorn in de schoen met sinterklaas net als die van jou
Als ik heel eerlijk moet zijn. vond ik de imitaties niet slecht, En de pasvorm van de neppers en de orginele was ook gewoon gelijk. (dat de lci imitaties niet goed passen en storing geven in de idrive en de strepen niet fel genoeg zouden zijn is grote onzin in mijn ogen. de leds aan de zijkant waren gewoon rood (camera heeft het vertekend evenals de koplampen en de mistlampen op de foto´s want die zijn kwa kleur exact gelijk en op de fotos niet)
Maargoed heb nu de orginele omdat ik van smoke lci imitatie naar de heldere knipperlichten wou en dan toch de kans had de orginele lci´s te krijgen heb ik dat maar gedaan.
Is wel erg mooi die zwarte lijsten....!
Ziet er inderdaad erg mooi uit. Het stond ook al op mijn lijstje en nu weet ik zeker dat ik het wil
Zelf gespoten of laten doen?
Zelf gespoten of laten doen?
- Kingfisher
- Contacteer:
Ziet er fantastisch uit, die zwarte lijsten.
Overigens herken ik wel iets in het verhaal van Moogie. Bij een bepaalde stand van de zon reflecteren (ook de standaard houten) lijsten het licht behoorlijk. Dat kan storend zijn, maar niet zo hinderlijk dat je direct denkt dat die lijsten vervangen moeten worden.
Overigens herken ik wel iets in het verhaal van Moogie. Bij een bepaalde stand van de zon reflecteren (ook de standaard houten) lijsten het licht behoorlijk. Dat kan storend zijn, maar niet zo hinderlijk dat je direct denkt dat die lijsten vervangen moeten worden.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
cker nice.
Goeie mod
Goeie mod
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Erg mooi altijd, alleen wel besmettelijk. Iedere vingerafdruk zie je
- lekkerwijf1
@ jaapi, ik heb het poetslapje nu standaard in de auto liggen hahaha ewoon niet altijd na de mac donalds met die vette zoute patatvingers.
- Dutch 530i
wow, just saw this mod! Looks sweet!!!! nice addition
- lekkerwijf1
dankje paul,
Net nog ff een set nieuwe privacy shades aangeschaft, zal mij benieuwen
Net nog ff een set nieuwe privacy shades aangeschaft, zal mij benieuwen
Ik heb mijn lijsten ook laten spuiten meteen toen ik de auto kocht.
Het waren van de houtlook lijsten,afschuwelijk vind ik dat.
Heb ook zitten twijfelen tussen zwart en zilver,zilver is spotiever en zwart luxer.
Heb toch voor zilver gekozen omdat het zwart toch snel krasjes laat zien en stof en vuiligheid.
Maar vind zwart zeker wel mooi.
Die privacy shades heb ik ook pas gekocht en erin gezet,teminste de orginele zonnenrollos.
Ik vond het wel fijn voor de kleine achterin en toch ook weer een orginele optie erbij.
Ben ook nog opzoek naar een elektrische zonnerollo voor de hoedenplank om het af te maken.
Het waren van de houtlook lijsten,afschuwelijk vind ik dat.
Heb ook zitten twijfelen tussen zwart en zilver,zilver is spotiever en zwart luxer.
Heb toch voor zilver gekozen omdat het zwart toch snel krasjes laat zien en stof en vuiligheid.
Maar vind zwart zeker wel mooi.
Die privacy shades heb ik ook pas gekocht en erin gezet,teminste de orginele zonnenrollos.
Ik vond het wel fijn voor de kleine achterin en toch ook weer een orginele optie erbij.
Ben ook nog opzoek naar een elektrische zonnerollo voor de hoedenplank om het af te maken.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d